Τα πολλαπλά οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού

· 7 Σεπτεμβρίου 2015
Χάρη στα πολλαπλά οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού, μπορείτε να χάσετε βάρος, να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας, να εξαλείψετε το σωματικό λίπος και φυσικά να επωφεληθείτε από την επιπρόσθετη ενέργεια που μπορεί να σας προσφέρει.

Σας αρέσει να πίνετε ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι το πρωί μόλις ξυπνάτε; Τέλεια! Τώρα πείτε μας, τι κάνετε με τις φλούδες του πορτοκαλιού; Είμαστε εδώ για να σας ενημερώσουμε ότι αν τις πετάτε, κάνετε μια μεγάλη σπατάλη. Θα ξαφνιαστείτε με αυτό το άρθρο καθώς θα σας εξηγήσουμε τα πολλαπλά οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού στην υγεία μας. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε ακόμα περισσότερα!

Φλούδες πορτοκαλιού: Σύμμαχοι υγείας

Το πορτοκάλι είναι ένα νόστιμο, αναζωογονητικό και θρεπτικό φρούτο, πλούσιο σε υγιεινές ιδιότητες. Σε πολλές χώρες απολαμβάνουν τις διάφορες ποικιλίες πορτοκαλιών και φυσικά όλοι επωφελούμαστε από τις βιταμίνες τους για να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε την ημέρα μας με όσο πιο υγιεινό τρόπο γίνεται. Αληθεύει επίσης το γεγονός ότι πολύ συχνά χρησιμοποιούμε την σάρκα του πορτοκαλιού και πολύ σπάνια τις φλούδες του. Πετώντας τις φλούδες του πορτοκαλιού, αγνοούμε τις εξαιρετικές ιδιότητες που μπορούν να μας προσφέρουν. Θα θέλατε να μάθετε ποιες είναι αυτές οι ιδιότητες και ποια τα οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού;

Μειώνουν την χοληστερίνη

Τα πολλαπλά οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού

Οι φλούδες των πορτοκαλιών περιέχουν εσπεριδίνη.  Πρόκειται για ένα φλαβονοειδές που έχει την ιδιότητα να μεταβολίζει τα λιπίδια στο αίμα και για να το πετύχει αυτό μειώνει το λίπος που υπάρχει στο αίμα. Οι φλούδες των πορτοκαλιών περιέχουν 20% περισσότερη εσπεριδίνη από την σάρκα τους. Γι αυτό το λόγο μην διστάσετε να τις δοκιμάσετε. Τέλος, μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε την χοληστερίνη.

Παρέχουν φυτικές ίνες για την εντερική μας χλωρίδα

Φυτικές ίνες - οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού

Οι φλούδες των πορτοκαλιών περιέχουν επίσης πηκτίνη.  Αυτή είναι μια φυτική ίνα που προστατεύει από πιθανά στομαχικά προβλήματα διατηρώντας παράλληλα τα υγιή επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Εκτός από αυτό, μια σειρά καλών βακτηρίων βοηθά στη φροντίδα της εντερικής μας χλωρίδας, διευκολύνοντας την πέψη και εξαλείφοντας τις περιόδους της δυσκοιλιότητας.

Καταπολεμούν τις λοιμώξεις

Λοιμώξεις - οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού

Φυσικά, οι φλούδες των πορτοκαλιών διαθέτουν περισσότερες ιδιότητες από τη σάρκα του και μας προστατεύουν από τις λοιμώξεις. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες οι οποίες προστατεύουν το ανοσοποιητικό σύστημα από κρυολογήματα και γρίπες. Καταπληκτικό, σωστά;

Διαβάστε επίσης: 5 συμπτώματα ενός εξασθενημένου ανοσοποιητικού

Βοηθούν στην απώλεια βάρους

Απώλεια βάρους - οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού

Ξαφνιαστήκατε; Από τώρα και στο εξής, να μην ξεχνάτε ότι οι φλούδες των πορτοκαλιών είναι φυσικοί σύμμαχοι για την απώλει βάρους. Αν τις χρησιμοποιήσετε όταν φτιάχνετε τσάι, θα αυξήσετε τον μεταβολισμό σας, θα εξαλείψετε το λίπος από το σώμα σας και θα ενισχύσετε τα ενεργειακά σας επίπεδα. Μπορείτε να πίνετε δυο ποτήρια τσάι την ημέρα, ένα μόλις ξυπνάτε και ένα το απόγευμα.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει: Χρησιμοποιείστε το σέλερι για την απώλεια βάρους

Ποια θα είναι για εμένα τα οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού;

Ποια θα είναι για εμένα τα οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού;

Σε αυτό το σημείο, πιθανότατα θα αναρωτιέστε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να χρησιμοποιήσετε τις φλούδες των πορτοκαλιών ώστε να επωφεληθείτε σε μέγιστο βαθμό από όλες τις εξαιρετικές ιδιότητες που διαθέτουν. Πρώτα από όλα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθημερινά σε μαρμελάδα ως μια πραγματικά νόστιμη προσθήκη στα επιδόρπια. Αλλά φυσικά, οι μαρμελάδες περιέχουν αρκετά μεγάλη ποσότητα ζάχαρης, και γι αυτό τον λόγο δεν συστήνονται ιδιαίτερα.

Ο καλύτερος, ευκολότερος και πιο υγιεινός τρόπος για να επωφεληθείτε από τα πολλαπλά οφέλη της φλούδας πορτοκαλιού είναι να φτιάξετε ένα απλό τσάι. Πως; Είναι πολύ εύκολο. Το καλύτερο είναι να πίνετε αυτό το έγχυμα δυο φορές την ημέρα, για να προστατεύσετε το πεπτικό σας σύστημα, να μειώσετε την χοληστερίνη και να ενδυναμώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Βράζετε μια κούπα νερό κάθε πρωί και κάθε απόγευμα. Προσθέτετε μιάμιση κουταλιά της σούπας ξύσμα πορτοκαλιού για κάθε κούπα τσαγιού. Αφήστε το να βράσει για 10 λεπτά και αφήστε το να σταθεί για ακόμα 5 λεπτά. Το χειμώνα, μπορείτε να προσθέσετε και μια κουταλιά του γλυκού μέλι. Το καλοκαίρι, μπορείτε να προσθέσετε μερικά παγάκια και κανέλα για να φτιάξετε ένα δροσιστικό αναψυκτικό. Είναι γευστικότατο!