Δοκιμάστε έγχυμα με σέλινο για αποτελεσματικό αδυνάτισμα!

8 Σεπτεμβρίου 2016
Το σέλινο όχι μόνο χορταίνει και συμβάλλει στην αποβολή των τοξινών, αλλά επίσης περιέχει λίγες θερμίδες και καταπολεμά τη φλεγμονή στην κοιλιά ενώ παράλληλα σας βοηθάει να αδυνατίσετε.

Όλοι ξέρουν ότι τα λαχανικά είναι μία από τις καλύτερες διατροφικές επιλογές για αδυνάτισμα. Αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων, αντιοξειδωτικών ουσιών και άλλων απαραίτητων συστατικών που βοηθούν το σώμα να λειτουργεί καλά έτσι ώστε να καίει τα λίπη και να αποβάλλει τις άχρηστες ουσίες. Τι θα λέγατε για ένα έγχυμα με σέλινο για να χάσετε βάρος;

Το σέλινο είναι ένα θαυμάσιο παράδειγμα του είδους λαχανικού που συμβάλλει στο αδυνάτισμα. Έχει λίγες θερμίδες, δεν περιέχει λίπος και είναι πλούσιο σε διατροφική αξία, ενισχύοντας διάφορες σωματικές λειτουργίες για πιο εύκολο αδυνάτισμα.

Πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να μη γνωρίζουν τις ιδιότητες του σέλινου και τις ωφέλειές του στο αδυνάτισμα, έτσι σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τις σχετικές λεπτομέρειες πάνω στη σύνθεσή του. Θα μιλήσουμε επίσης για το λόγο για τον οποίο είναι τόσο υγιεινό και για τον τρόπο παρασκευής εγχύματος με αυτό.

 

Διαβάστε ακόμη:
Οι αναλογίες τροφών στο πιάτο σας για αδυνάτισμα

 

Έγχυμα με σέλινο: Ποιες είναι οι διατροφικές του ιδιότητες;

έγχυμα με σέλινοΈνα από τα κύρια χαρακτηριστικά του σέλινου είναι ότι αποτελείται κατά 90% με 95% από νερό. Το γεγονός αυτό το καθιστά ένα από τα λαχανικά με τις λιγότερες θερμίδες. Περιέχει μόλις 16 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια.

Για τον παραπάνω λόγο είναι επίσης ένα από τα πιο ευκολοχώνευτα λαχανικά και μία από τις καλύτερες επιλογές για ενυδάτωση του σώματος και θρέψη των κυττάρων.

Οι ιδιότητές του μπορούν να δράσουν κατά της φλεγμονής στην κοιλιά και άλλων τύπων φλεγμονής που επηρεάζουν την υγεία των αρθρώσεων και των μυών. Έχει επιπλέον αντιοξειδωτική, υπολιπιδαιμική, υπογλυκαιμική και αντιθρομβωτική δράση. Διαβάστε περισσότερα για τις ιδιότητες του σέλινου εδώ.

Είναι πλούσιο σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως:

  • Βιταμίνες Α, Β1, Β2, Β6, Β9 και C.
  • Μέταλλα όπως ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και σίδηρο.
  • Απαραίτητα αμινοξέα.

Λόγω της διατροφικής αξίας του και της υψηλής του περιεκτικότητας σε νερό, η κατανάλωση σέλινου θα μπορούσε να είναι μία από τις καλύτερες επιλογές σε κάθε είδους δίαιτα.

Δεν είναι καθόλου παράξενο το γεγονός ότι το σέλινο είναι σήμερα ένα από τα πιο περιζήτητα λαχανικά που υπάρχουν, τόσο για απώλεια βάρους όσο και για φαρμακευτική χρήση. Το έγχυμα με σέλινο επιτρέπει την αξιοποίηση των θρεπτικών ουσιών του σε βέλτιστο βαθμό.

Πως ωφελεί το έγχυμα με σέλινο στο αδυνάτισμα

έγχυμα με σέλινο

Υπάρχουν αρκετοί λόγοι για τους οποίους το συγκεκριμένο λαχανικό είναι καλό για τους ανθρώπους που θέλουν να αδυνατίσουν με υγιεινό τρόπο.

  • Πρώτα απ’όλα πρέπει να μιλήσουμε για τις διουρητικές και τις καθαριστικές του ιδιότητες. Αυτές οφείλονται στα αιθέρια έλαια που περιέχει, όπως το λιμονένιο, το σελινένιο και την ασπαραγίνη. Οι ουσίες αυτές περιέχονται κυρίως στο βλαστό και στους σπόρους, αν και είναι επίσης παρούσες σε μικρότερο βαθμό στα φύλλα.
  • Λόγω της περιεκτικότητάς του σε νερό και ίνες, το σέλινο θεωρείται ως ιδιαίτερα χορταστικό. Έτσι δίνει τέλος στην ανησυχία αναφορικά με την κατανάλωση περισσότερων θερμίδων από όσες χρειάζονται.
  • Έχει αντιβακτηριακή και αντιική δράση, καταπολεμώντας διάφορα είδη γαστρεντερικών λοιμώξεων για τη βελτίωση της πεπτικής υγείας.
  • Συνιστάται για την αποβολή των τοξινών που συσσωρεύονται σε βασικά σωματικά όργανα, προάγοντας τη σωστή λειτουργία τους χάρη στην ισχυρή καθαριστική δράση του.
  • Όταν τα σωματικά υγρά σταθεροποιούνται, τα νεφρά λειτουργούν καλύτερα και η φλεγμονή που οφείλεται στην κατακράτηση υγρών μειώνεται.
  • Είναι θαυμάσιο για όσους πάσχουν από υψηλά επίπεδα χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων. Οι ιδιότητές του συμβάλλουν στη σταθεροποίησή τους μειώνοντας τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά προβλήματα.
  • Υποστηρίζει τις πεπτικές διεργασίες για τη βελτίωση της απορρόφησης των θρεπτικών ουσιών και την πρόληψη προβλημάτων όπως τα αέρια, η φλεγμονή και άλλα συμπτώματα που παρουσιάζονται στο συγκεκριμένο σύστημα.
  • Το έγχυμα με σέλινο, ιδιαίτερα αν το καταναλώνετε συχνά, συμβάλλει στη ρύθμιση των μεταβολικών διαδικασιών του σώματος, οι οποίες σε μεγάλο βαθμό εξαρτώνται από την ικανότητα του σώματος να αποβάλει τα περιττά λίπη.
  • Πέρα από όλα όσα ήδη αναφέρθηκαν, θα πρέπει να επισημανθεί ότι η κατανάλωση σέλινου εξασφαλίζει σημαντικές θρεπτικές ουσίες στο δέρμα, στα μαλλιά και στην όραση.

 

Θα σας ενδιαφέρει και αυτό το άρθρο,
8 τροφές για άψογο δέρμα: Δείτε ποιες είναι και τι κάνουν για εσάς!

 

Πώς φτιάχνετε έγχυμα με σέλινο

έγχυμα με σέλινο

Το έγχυμα αυτό αποτελεί ένα δροσιστικό ρόφημα που μπορείτε να πίνετε ζεστό ή κρύο ως συμπλήρωμα της δίαιτας αδυνατίσματός σας.

Η παραδοσιακή συνταγή περιλαμβάνει μόνο νερό και σέλινο, όμως εμείς προσθέτουμε λίγο χυμό λεμονιού για να ενισχύσουμε την αποτοξινωτική της δράση.

Υλικά

  • 3 κλωνάρια σέλινο
  • 1 λίτρο νερό
  • 1 λεμόνι
  • 1/2 κουταλάκι του τσαγιού τζίντζερ σε σκόνη (προαιρετικά) (2,5 γραμμάρια)

Οδηγίες

  • Πλύντε καλά τα κλωνάρια του σέλινου προκειμένου να απομακρύνετε κάθε μικροοργανισμό.
  • Βράστε ένα λίτρο νερό. Μόλις είναι έτοιμο, ρίξτε το ψιλοκομμένο σέλινο. Χαμηλώστε τη φωτιά και σιγοβράστε για δέκα λεπτά ακόμα.
  • Αν θέλετε να προσθέσετε τζίντζερ, ρίξτε το ένα ή δύο λεπτά πριν απομακρύνετε το μείγμα από τη φωτιά.
  • Μόλις είναι έτοιμο, απομακρύνετέ το από τη φωτιά και αφήστε το στην άκρη για δέκα λεπτά. Έπειτα προσθέστε το χυμό του λεμονιού.

Κατανάλωση

  • Πίνετε ένα φλιτζάνι πριν το πρωινό γεύμα.
  • Πίνετε το υπόλοιπο υγρό σε όλη τη διάρκεια της μέρας, είτε πριν από κάθε κύριο γεύμα είτε ανάμεσα στα γεύματα.
  • Προσθέστε αυτό το έγχυμα στην κανονική δίαιτά σας, όμως είναι καλύτερα να το πίνετε για δεκαπέντε συνεχόμενες μέρες, να κάνετε ένα διάλειμμα για δεκαπέντε μέρες και έπειτα να ξαναρχίζετε τον ίδιο κύκλο.

Έχετε υπόψη σας ότι δεν πρόκειται για θαυματουργό ρόφημα ή κάτι τέτοιο. Η αδυνατιστική δράση του εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τον τρόπο ζωής που έχετε επιλέξει για να πετύχετε το στόχο σας.

  • Sun, T. ., & Powers, J. R. . (2007). Antioxidants and antioxidant activities of vegetables. ACS Symposium Series. https://doi.org/10.1021/bk-2007-0956
  • Vasudha, S., & Mishra, H. N. (2013). Non dairy probiotic beverages. International Food Research Journal. https://doi.org/10.1109/MWSCAS.2007.4488836
  • Sowbhagya, H. B. (2014). Chemistry, Technology, and Nutraceutical Functions of Celery (Apium graveolens L.): An Overview. Critical Reviews in Food Science and Nutrition. https://doi.org/10.1080/10408398.2011.586740