Δώστε περισσότερη ενέργεια στο σώμα σας σε δεκαπέντε λεπτά

· 19 Σεπτεμβρίου 2016
Ένα μασάζ μόλις δεκαπέντε λεπτών στα δάχτυλά σας μπορεί να έχει τεράστιες ωφέλειες. Είναι σημαντικό να εστιάζετε στα δάχτυλα τα οποία αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα σημεία του σώματος που παρουσιάζουν ενοχλήσεις.

Το ξέρετε ότι μπορείτε να παρέμβετε στην ενέργεια στο σώμα σας εφαρμόζοντας δύναμη σε συγκεκριμένα σημεία πίεσης;

Πολλές παραδοσιακές ιαπωνικές θεραπείες έχουν γίνει γνωστές σε όλο τον κόσμο ως τρόποι αντιμετώπισης μιας ποικιλίας ενοχλήσεων.

Αν και θα πρέπει να γίνει σαφές ότι πολλές ασθένειες χρειάζονται ιατρική παρέμβαση και αντιμετώπιση, υπάρχουν μερικές παθήσεις από τις οποίες οι συγκεκριμένες εναλλακτικές μπορούν να προσφέρουν ανακούφιση.

Συχνά ο σκοπός τους είναι η επίτευξη μιας κατάστασης σωματικής και πνευματικής ισορροπίας και βασίζονται στον έλεγχο των αλληλεπιδράσεων ανάμεσα στις δύο αυτές διαστάσεις.

Οι επιδράσεις τους μπορούν να αυξήσουν την ενέργεια στο σώμα σας και να ελέγξουν διάφορα συμπτώματα που συνδέονται με το άγχος, όπως την ανησυχία και άλλα αρνητικά συναισθήματα.

Στα πλαίσια αυτού του είδους εναλλακτικής ιατρικής βρίσκουμε το Jin Shin Jyutsu, ή την «Τέχνη του Δημιουργού μέσω της Ανθρωπότητας», που αναπτύχθηκε από το σοφό Jiro Murai το 1900, με στόχο την αποκατάσταση της ισορροπίας ανάμεσα στην ψυχή και στο σώμα μέσα από τα χέρια.

Βασίζεται στην πεποίθηση ότι τα πάντα σε αυτή την ύπαρξη διαθέτουν μια ζωτική ενέργεια που αντιπροσωπεύει τη δύναμη ζωής τους.

Αυτή η ενέργεια κυκλοφορεί μέσα στο σώμα σας σε διαφορετικά επίπεδα και, όταν φτάνει σε αρμονική κατάσταση, ρέει ελεύθερα και ανεμπόδιστα.

Τι είναι η θεραπεία Jin Shin Jyutsu;

Δώστε περισσότερη ενέργεια στο σώμα σας σε δεκαπέντε λεπτά

Σύμφωνα με το Jin Shin Jyutsu, η ενέργεια στο σώμα σας ρέει σε τρία κύρια κανάλια:

  • Το κεντρικό κανάλι ξεκινάει από το πρόσωπο δημιουργώντας ένα μεγάλο οβάλ σχήμα, κατεβαίνει προς το στήθος, έπειτα στην κοιλιά, στους γοφούς και τέλος ανεβαίνει από τη σπονδυλική στήλη προς το κεφάλι.
  • Τα άλλα δύο κανάλια είναι γνωστά ως εποπτικά κανάλια και ξεκινούν από τα γόνατα.
  • Το αριστερό εποπτικό κανάλι είναι υπεύθυνο για τον έλεγχο όλων των λειτουργιών της αριστερής πλευράς του σώματος. Συνδέεται με το παρελθόν, τη λογική και τα γονίδιά σας.
  • Το δεξί κανάλι ελέγχει τις λειτουργίες της δεξιάς πλευράς και σχετίζεται με το παρόν, τη διαίσθηση και την αναγέννηση.
  • Τέλος υπάρχουν τα διαγώνια κανάλια που εναρμονίζουν τα εποπτικά κανάλια και οργανώνουν το ενεργειακό σας σύστημα.

Ο κύριος στόχος της συγκεκριμένης μεθόδου είναι η εξισορρόπηση της σωματικής και της συναισθηματικής σας κατάστασης για να βρεθείτε σε ειρήνη με τον εαυτό σας και με το σύμπαν.

 

Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο: Απαλλαγείτε από τον πονοκέφαλο με φυσικό τρόπο.

 

Πώς λειτουργεί αυτή η εναλλακτική θεραπεία; Πως επηρεάζει την ενέργεια στο σώμα σας;

Δώστε περισσότερη ενέργεια στο σώμα σας σε δεκαπέντε λεπτά

Η θεραπεία Jin Shin Jyutsu εστιάζει στο να διανέμεται αρμονικά όλη η ενέργεια που ρέει στο σώμα σας.

Υποστηρίζει ότι κάθε σημείο στο χέρι σας διαθέτει μια σημαντική σύνδεση με ένα ή περισσότερα από τα σωματικά σας όργανα καθώς και με τα συναισθήματά σας.

Αυτό σημαίνει ότι μέσω της συγκεκριμένης τεχνικής μπορείτε να βελτιώσετε τη σωματική σας υγεία και τη συναισθηματική σας κατάσταση.

Πώς εφαρμόζεται;

Όπως αναφέραμε παραπάνω, κάθε μέρος του χεριού σας αντιπροσωπεύει ένα συγκεκριμένο όργανο. Για να εφαρμόσετε αυτή τη θεραπεία, πρέπει να τοποθετήσετε τα δάχτυλά σας γύρω από το σημείο που θέλετε να θεραπεύσετε.

Πρώτα σταυρώστε τους βραχίονές σας και τοποθετήστε τα χέρια σας κάτω από αυτούς με τους αντίχειρές σας στραμμένους προς τα μπρος.

Μόλις βρεθείτε σε αυτή τη θέση, εκπνεύστε εντελώς και αισθανθείτε τη ροή του αέρα μέσα στο σώμα σας από τη βάση του κρανίου σας μέχρι τους αντίχειρές σας.

Έπειτα επαναλάβετε το ίδιο αλλά αισθανθείτε τον αέρα να κατεβαίνει μέσα από τη σπονδυλική στήλη σας.

Αφού εκτελέσετε αυτή την άσκηση, κάντε μασάζ σε κάθε δάχτυλο για τρία λεπτά. Κάντε μασάζ στο αριστερό χέρι το πρωί και στο δεξί χέρι το βράδυ.

Ωστόσο, πριν κάνετε μασάζ στο κάθε δάχτυλο, πρέπει να έχετε επίγνωση του τι κάνετε και τη σειρά που πρέπει να ακολουθήσετε.

Δώστε περισσότερη ενέργεια στο σώμα σας σε δεκαπέντε λεπτά

Ο αντίχειρας

Ο αντίχειρας αντιπροσωπεύει τους βραχίονες και το στομάχι σας. Όταν πονάτε και στα δύο αυτά σημεία, ίσως βιώνετε συναισθήματα όπως κατάθλιψη και ανησυχία.

Τα συμπτώματα μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν νευρικότητα, πόνο στην κοιλιά και πονοκεφάλους.

Ο δείκτης

Το δάχτυλο αυτό συνδέεται με τα νεφρά και την ουροδόχο κύστη σας, καθώς και με συναισθήματα όπως η σύγχυση και ο φόβος. Στα σημάδια εκδήλωσής τους περιλαμβάνονται οι πεπτικές διαταραχές, ο πόνος στην πλάτη και ο πονόδοντος.

Ο μέσος

Το μεσαίο σας δάχτυλο συνδέεται με το συκώτι και με το θυμό. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι πάσχετε από πονοκεφάλους, προβλήματα όρασης ή κόπωση.

 

Διαβάστε το άρθρο: Μειώστε τον κίνδυνο για έμφραγμα ή για εγκεφαλικό.

 

Ο παράμεσος

Αυτό το δάχτυλο συνδέεται με το παχύ έντερο και τους πνεύμονές σας. Έχει επίσης άμεση σχέση με τα συναισθήματα της κατάθλιψης και της απαισιοδοξίας.

Μπορεί να αντιμετωπίζετε συμπτώματα δυσπεψίας, άσθμα και δυσκολία στην αναπνοή.

Το μικρό δάχτυλο

Το μικρό δάχτυλο συνδέεται με την υγεία της καρδιάς και του λεπτού εντέρου σας. Αντιπροσωπεύει επίσης τη στάση του να προσποιείστε κάτι που δεν είστε.

Εφαρμόζοντας τη συγκεκριμένη θεραπεία μπορείτε να ενισχύσετε τα επίπεδα συγκέντρωσής σας και να οργανώσετε την ενέργεια στο σώμα σας προκειμένου να ανακουφιστείτε από διάφορες ενοχλήσεις.

Απλώς αφιερώστε δεκαπέντε λεπτά τη μέρα, κάθε μέρα, για ωφεληθείτε.

 

  • Burmeister Alice (1998) Practical Jin Shin Jyutsu: Energise your body, mind and spirit the traditional Japanese way. Thorsons (New York)
  • Yoshimura, M., Kurokawa, E., Noda, T., Hineno, K., Tanaka, Y., Kawai, Y., & Dillbeck, M. C. (2015). Disaster relief for the Japanese earthquake tsunami of 2011: Stress reduction through the Transcendental Medication® technique 1 ,2 ,3. Psychological Reports. https://doi.org/10.2466/02.13.PR0.117c11z6
  • O’Connor, D. B., & Shimizu, M. (2002). Sense of personal control, stress and coping style: A cross-cultural study. Stress and Health. https://doi.org/10.1002/smi.939ç
  • Park, J., Kitayama, S., Karasawa, M., Curhan, K., Markus, H. R., Kawakami, N., … Ryff, C. D. (2013). Clarifying the links between social support and health: Culture, stress, and neuroticism matter. Journal of Health Psychology. https://doi.org/10.1177/1359105312439731