Υγιεινές συνήθειες που αδυνατίζουν

Για να έχετε πάντα ένα ισορροπημένο βάρος, το σημαντικότερο από όλα είναι να υιοθετήσετε μερικές υγιεινές συνήθειες παρά να αναλώνεστε σε δίαιτες.  Επιπλέον, οι υγιεινές συνήθειες αποτελούν τον πιο ισορροπημένο τρόπο για  να αισθάνεστε καλύτερα χωρίς κόπο και θυσίες.

Παρακάτω θα σας δώσουμε μερικές απλές συμβουλές που δεν είναι ούτε δύσκολο να τις ακολουθήσετε αλλά ούτε και χρονοβόρες και μπορούν αναμφίβολα να σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε. Υιοθετήστε συνήθειες που αδυνατίζουν και θα αλλάξετε αμέσως διάθεση.

Συνήθειες που αδυνατίζουν

Δεν χρειάζεται να τρώτε λαίμαργα

Πρέπει να εκπαιδεύσετε το στομάχι σας. Με αυτό τον τρόπο το στομάχι σας, θα προσαρμοστεί εύκολα στην ποσότητα τροφής που θα του δίνετε συνεχώς. Θα πρέπει επίσης να αποφεύγετε εκείνες τις στιγμές που τρώτε χωρίς στην ουσία να γνωρίζετε τον λόγο. Είναι πολύ πιο εύκολο να συνηθίσετε να μην τρώτε λαίμαργα, από το να σταματάτε το φαγητό σας χωρίς να αισθάνεστε χορτάτοι. Το μυστικό είναι να πίνετε ένα χωνευτικό τσάι μετά από κάθε σας γεύμα.

tsai

Μασήστε τα ποτά σας, πιείτε το φαγητό σας

Ακούγεται παράξενο; Με αυτό τον κανόνα, θα πρέπει να κατανοήσετε ότι όταν τρώτε γρήγορα παίρνετε βάρος, ενώ παράλληλα δεν τρέφετε το σώμα σας. Η αλήθεια είναι ότι η πέψη ξεκινά από το στόμα καθώς το σάλιο περιέχει ένζυμα τα οποία ξεκινούν την διαδικασία της πέψης. Όσο καλύτερα μασάτε την τροφή σας τόσο καλύτερα θα την απορροφάτε, ενώ παράλληλα θα καταναλώνετε και λιγότερη ποσότητα. Έχει αποδειχθεί ότι το αίσθημα της πείνας διαρκεί για περίπου 15 με 20 λεπτά. Αν τρώτε με έναν χαλαρό ρυθμό, δεν θα αισθάνεστε την ανάγκη να συνεχίσετε να τρώτε μετά από αυτό το χρονικό διάστημα.

Καταναλώστε περισσότερες πρωτεΐνες

Σε αυτό το άρθρο θα εξηγήσουμε τα οφέλη της καθημερινής κατανάλωσης αρκετών πρωτεϊνών, αντί για την υπερκατανάλωση υδατανθράκων (ψωμί, αρτοσκευάσματα, ζυμαρικά, κτλ.), τα οποία γενικά συνηθίζουμε να καταναλώνουμε. Οι πρωτεΐνες, τόσο οι ζωικές όσο και οι φυτικές, βοηθούν στο αδυνάτισμα, μειώνουν την περιφέρεια της μέσης, ενώ παράλληλα τονώνουν και συσφίγγουν τους μύες.

Μάθετε υγιεινές συνταγές

Η τυχόν αγάπη σας για το μαγείρεμα είναι πλεονέκτημα, καθώς θα ανακαλύπτετε νέες υγιεινές συνταγές χρησιμοποιώντας υλικά που δεν θα έχετε χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά. Οι συνταγές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος είναι:

  • Ροφήματα που έχουν ως βάση τους τα φυτά, όπως είναι το ρύζι, η βρώμη, κτλ.
  • Φύκια (το αγάρ-αγάρ μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε μερικές εκπληκτικές και ελαφριές συνταγές).
  • Μπαχαρικά: Πιπερόριζα, κανέλλα, κάρδαμο, κάρυ, πιπέρι καγιέν…
  • Λιγότερο δημοφιλή σιτηρά ολικής αλέσεως: κεχρί, σιτάρι, φαγόπυρο ή μαυροσίταρο, κινόα, κτλ.
  • Σμούθις φρούτων.

kauteri piperia

Σταματήστε την κατανάλωση προμαγειρεμένων φαγητών

Πολλές φορές αυτό που προκαλεί την απόκτηση βάρους, είναι οι στιγμές που πεινάτε αλλά δεν έχετε κάτι έτοιμο εκείνη την ώρα και τελικά καταλήγετε να τρώτε γρήγορα οτιδήποτε. Γι αυτό τον λόγο μια πολύ καλή ιδέα είναι να μαγειρεύετε πάντα λίγο παραπάνω φαγητό και ότι περισσεύει να το αφήνετε στο ψυγείο. Για παράδειγμα φυσικούς χυμούς, φρουτοσαλάτες, σούπες λαχανικών, σαλάτες, κτλ.

Να είστε προσεκτικοί με τους συνδυασμούς σας

Ο συνδυασμός πολλών διαφορετικών τροφών σε ένα μόνο γεύμα, όπως συνήθως συμβαίνει κατά την διάρκεια δεξιώσεων και γιορτών, είναι ένα από αυτά που προκαλούν την απόκτηση βάρους ενώ παράλληλα επιδρούν αρνητικά και στην υγεία σας. Αν και πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις στους κανόνες, να προσπαθείτε πάντα να συμπεριλαμβάνετε στους συνδυασμούς σας λαχανικά, υδατάνθρακες και λίγες πρωτεΐνες, όποτε βέβαια αυτό είναι εφικτό.

Να αποφεύγετε εξευγενισμένες τροφές

Δεν είναι καθόλου δύσκολο να επιλέγετε πάντα τροφές ολικής αλέσεως. Μπορείτε ακόμη να εκπαιδεύσετε τον ουρανίσκο σας και έτσι με την πάροδο του χρόνου να απολαμβάνετε την γεύση των τροφών ολικής αλέσεως, οι οποίες όχι μόνο είναι πιο χορταστικές και πλούσιες σε ίνες αλλά επίσης περιέχουν πολλές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

trofes olikis aleseos

Εγχύματα

Αν συνηθίσετε να πίνετε εγχύματα φαρμακευτικών βοτάνων το στομάχι σας θα είναι πλήρες όλο το διάστημα μεταξύ των γευμάτων σας, ενώ παράλληλα θα επωφελείστε και από τις ευεργετικές τους ιδιότητες. Μπορείτε να πίνετε κρύα ή ζεστά εγχύματα, συνδυασμένα με λεμόνι και να τα γλυκαίνετε με στέβια. Σας προτείνουμε για παράδειγμα να χρησιμοποιείτε για την παρασκευή τους φλούδες εσπεριδοειδών ή  σπόρο από αβοκάντο.

Το βραδινό συμβάλλει στην απόκτηση βάρους

Ο ρυθμός κατά τον οποίο ζείτε, υποδεικνύει πόση ενέργεια χρειάζεστε ανά πάσα στιγμή και γενικότερα, οτιδήποτε καταναλώνετε το βράδυ, ο οργανισμός σας δεν το καίει. Γι αυτό τον λόγο πρέπει να τρώτε νωρίς και να έχετε ένα ελαφρύ βραδινό, περίπου κατά τις 8 μ.μ αν είναι εφικτό. Επίσης κατά τις πρωινές ώρες, σύμφωνα με την Παραδοσιακή Κινεζική Ιατρική, λειτουργεί το συκώτι και η χοληδόχος κύστη, και γι αυτό τον λόγο, τις βραδινές ώρες δεν πρέπει να γίνεται χώνεψη γευμάτων, έτσι ώστε τα όργανα να μπορούν να αυτοθεραπευτούν.

Να πίνετε πολύ νερό

Το νερό καθαρίζει το σώμα και γεμίζει το στομάχι όποτε λαχταράτε να τσιμπήσετε κάτι αλλά στην ουσία δεν πεινάτε. Πολλές φορές μπορεί κάποιος να αισθάνεται ότι διψάει αλλά το σώμα του να μπερδευτεί. Σας συμβουλεύουμε να πίνετε πάντα ένα ποτήρι νερό όποτε θέλετε να τσιμπήσετε κάτι. Αν μετά από αυτό, συνεχίζετε να πεινάτε μπορείτε να επιλέξετε κάτι υγιεινό, οτιδήποτε από αυτά που αναφέραμε παραπάνω.

Κατηγορίες: Αδυνάτισμα Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν