Υγιεινή πρωινή ρουτίνα αδυνατίσματος. Μάθετε περισσότερα

17 Νοεμβρίου 2018
Γνωρίζατε ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας; Το πρωινό γεύμα σάς δίνει ενέργεια, βάζει μπρος το μεταβολισμό σας και σας βοηθάει να μην καταναλώνετε υπερβολική ποσότητα θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Υγιεινή πρωινή ρουτίνα αδυνατίσματος. Το αδυνάτισμα είναι ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα, επειδή απαιτεί μια συνολική αλλαγή στον τρόπο ζωής μαζί με συνεχή προσπάθεια διατήρησης των αποτελεσμάτων.

Όταν συνειδητοποιήσετε ότι έχετε πάρει επιπλέον κιλά, πρέπει να χρησιμοποιήσετε όλη τη δύναμη της θέλησης που διαθέτετε για να κάψετε λίπος, να λεπτύνετε τη σιλουέτα σας και να βελτιώσετε τη συνολική ποιότητα ζωής σας.

Ευτυχώς υπάρχουν πολυάριθμοι τρόποι για να πετύχετε τους στόχους σας μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα -το μόνο που χρειάζεται για την επιτυχία είναι υπομονή και αφοσίωση.

Αν αναζητάτε έναν καλό τρόπο να αδυνατίσετε και δεν ξέρετε πώς να το πετύχετε με υγιεινό τρόπο, δώστε προσοχή στο σημερινό άρθρο. Θα μοιραστούμε μαζί σας τέσσερα πράγματα που μπορείτε να συμπεριλάβετε σε μια πρωινή ρουτίνα αδυνατίσματος.

Γιατί το πρωί είναι σημαντικό;

Οι πρωινές ώρες είναι η καλύτερη στιγμή για να κάψει το σώμα σας το επιπλέον λίπος, όμως μπορεί να μην τις αξιοποιείτε καθώς βιάζεστε να πάτε στη δουλειά, να καθαρίσετε το σπίτι, να πάτε τα παιδιά σας στο σχολείο ή να αντιμετωπίσετε την κίνηση στους δρόμους.

Τη νύχτα το σώμα σας ξεκουράζεται για να αναζωογονηθεί, κάτι που σημαίνει ότι το πρωί είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει την καινούργια ημέρα.

Από τη στιγμή που ανοίγετε τα μάτια σας και ακόμα και κατά τη διάρκεια του πρωινού γεύματος, ο μεταβολισμός σας είναι έτοιμος να ενεργοποιηθεί και να εξασφαλίσει στο σώμα σας τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται για να λειτουργεί σε βέλτιστο επίπεδο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Γι’αυτό είναι καλή ιδέα να ξέρετε να αξιοποιείτε αυτή τη σημαντική ώρα όταν θέλετε να χάσετε βάρος. Είστε έτοιμοι σήμερα να ξεκινήσετε την πρωινή σας ρουτίνα αδυνατίσματος;

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Διαβάστε το άρθρο: 5 λάθη που κάνουμε τα πρωινά.

Η καινούργια σας πρωινή ρουτίνα αδυνατίσματος

1. Ξυπνάτε νωρίτερα

πρωινή ρουτίνα - ξυπνημα

Το ξύπνημα έστω και μία ώρα νωρίτερα από ό,τι συνήθως μπορεί να απαιτεί ηράκλεια προσπάθεια και είναι ένα από τα πράγματα που οι άνθρωποι βρίσκουν δυσκολότερο να επιτύχουν.

Αν όμως το καταφέρετε, είναι ένα σημαντικό βήμα όταν πρόκειται για την καύση του επιπλέον λίπους, επειδή έχετε περισσότερο χρόνο να αφιερώσετε στο σώμα σας πριν πάτε στη δουλειά, στο σχολείο κ.λπ..

Απλώς σκεφτείτε για μια στιγμή όλα τα πράγματα που θα μπορούσατε να κάνετε αν είχατε μία επιπλέον ώρα στην πρωινή σας ρουτίνα αδυνατίσματος… να ασκηθείτε λίγο, να φάτε ένα καλό πρωινό, να φτιάξετε ένα υγιεινό smoothie και άλλα.

2. Πίνετε κάτι που δίνει ενέργεια στο σώμα σας

Μόλις πετύχετε τον πρώτο στόχο, μπορείτε να αρχίσετε να δοκιμάζετε μερικές άλλες υγιεινές συνήθειες κατά τη διάρκεια αυτού του επιπλέον χρόνου, οι οποίες θα ωφελήσουν το σώμα σας.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε όταν ξυπνάτε είναι να φτιάχνετε ένα φυσικό ρόφημα που αποτοξινώνει το σώμα σας και ενεργοποιεί το μεταβολισμό σας.

Ζεστό νερό με λεμόνι

πρωινή ρουτίνα με λεμονι και νερό

Το ρόφημα αυτό συμβάλλει στην αποτοξίνωση και στον καθαρισμό του οργανισμού προάγοντας την καλή λειτουργία των οργάνων.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να στύψετε ένα λεμόνι και να βάλετε το χυμό του σε ένα ποτήρι ζεστό νερό. Αυτό ήταν!

Έγχυμα με τζίντζερ

Το έγχυμα με τζίντζερ μειώνει τη φλεγμονή, περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες και συμβάλλει στον καθαρισμό του οργανισμού, γεγονός που το καθιστά ένα ιδανικό συμπλήρωμα σε κάθε δίαιτα αδυνατίσματος.

Προσθέστε ένα κομμάτι φρέσκιας ρίζας τζίντζερ σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό και αφήστε το στην άκρη για δέκα λεπτά. Προσθέστε λίγο λεμόνι πριν το πιείτε.

3. Ασκηθείτε λίγο

Αφού απολαύσετε το πρωινό σας ρόφημα, είναι ώρα να βάλετε το σώμα σας σε κίνηση με τη βοήθεια της άσκησης.

Τρέξιμο

τρεξιμο - πρωινή ρουτίνα

Αν είναι εφικτό, συνιστώνται ιδιαίτερα τουλάχιστον δέκα λεπτά τζόγκινγκ ή τρέξιμο.

Περπάτημα

Αν προτιμάτε το περπάτημα, προσπαθήστε να βαδίσετε γρήγορα για είκοσι λεπτά. Αν έχετε στο σπίτι διάδρομο ή στατικό ποδήλατο, τέλεια! Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε αν ο καιρός δεν είναι συνεργάσιμος.

Μην παραλείψετε να διαβάσετε το άρθρο: Καθημερινό περπάτημα 30 λεπτών για καλή υγεία.

Πρωινή ρουτίνα αδυνατίσματος με άσκηση στο σπίτι

Για να συμπληρώσετε την αεροβική σας προπόνηση, είναι καλή ιδέα να αναπτύξετε μια ρουτίνα άσκησης στο σπίτι για τη σύσφιξη, την τόνωση και τη σμίλευση ορισμένων μερών του σώματός σας.

Μερικές από τις ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε είναι οι εξής:

  • Βαθιά καθίσματα.
  • Προβολές ποδιών.
  • Υψώσεις ποδιών.
  • Ψαλίδια.
  • Κάμψεις.
  • Διατάσεις.

4. Φάτε ένα καλό πρωινό

πρωινο γέυμα - πρωινή ρουτίνα

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, σε καμία περίπτωση και ποτέ μην παραλείπετε το πρωινό γεύμα -πρόκειται πιθανώς για το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Ένα καλό πρωινό γεύμα θα ενισχύσει το μεταβολισμό σας και θα σας βοηθήσει να αισθάνεστε χορτάτοι, αποφεύγοντας την κατανάλωση επιπλέον θερμίδων σε όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Ένα υγιεινό πρωινό γεύμα πρέπει να περιλαμβάνει:

  • Δημητριακά ή σιτηρά.
  • Πρωτεΐνη.
  • Φρούτα.
  • Ίνες.
  • Άφθονα υγρά.

Θα πρέπει επίσης να προσπαθείτε να τρώτε αργά, μασώντας καλά την τροφή σας για να βοηθήσετε το σώμα να τη χωνέψει σωστά και να απορροφήσει όλες τις θρεπτικές ουσίες.