Κάψτε 600 θερμίδες την ημέρα στο σπίτι

· 13 Οκτωβρίου 2015

Kάψτε 600 θερμίδες την ημέρα στο σπίτι. Η γυμναστική είναι μια πολύ καλή συνήθεια που βοηθά στον έλεγχο του βάρους, μας προφυλάσσει από τις ασθένειες και βελτιώνει την ποιότητα ζωής μας γενικότερα. Δεν χρειάζεται να περνάτε ώρες στο γυμναστήριο για να απολαύσετε τα οφέλη της γυμναστικής. Οι ειδικοί συμφωνούν ότι η άσκηση μόλις 30 λεπτά την ημέρα είναι αρκετή για να μας κρατήσει σε φόρμα και να ανανεώσει το σώμα. Διαβάστε το παρακάτω άρθρο και κάψτε 600 θερμίδες την ημέρα στο σπίτι!

Εάν δεν έχετε την όρεξη ή την οικονομική δυνατότητα να πάτε στο γυμναστήριο, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Με αυτό το πρόγραμμα γυμναστικής μπορείτε να κάψτε 600 θερμίδες την ημέρα στο σπίτι σας και να τονώσετε τους μύες σας χωρίς να ξοδέψετε τίποτα. Για να απολαύσετε όλα τα οφέλη του παρακάτω προγράμματος γυμναστικής, πρέπει να γυμνάζεστε 4ο λεπτά την ημέρα, τρεις φορές την εβδομάδα, κατά προτίμηση το πρωί. Είστε έτοιμοι;

Αρχίστε να καίτε θερμίδες

Προτού ξεκινήσετε το πρόγραμμα γυμναστικής, βάλτε λίγη μουσική για να σας εμπνεύσει και να σας δώσει παραπάνω ενέργεια καθώς γυμνάζεστε. Έπειτα, κάντε ζέσταμα με μερικές προσεκτικές κινήσεις των κλειδώσεων, του λαιμού, των ώμων, της μέσης, των γονάτων, των αστραγάλων και των γοφών.

Καρδιαγγειακή γυμναστική

podilato

Η καρδιαγγειακή άσκηση είναι πολύ σημαντική για να μένουμε σε φόρμα, να έχουμε καλή υγεία και να χάσουμε εύκολα βάροςΞεκινήστε με γρήγορο τζόγκινγκ ή ταχύ βάδισμα στο σπίτι για 5 λεπτά. Έπειτα δοκιμάστε να ανεβοκατεβείτε τις σκάλες ή χορέψτε. Επίσης μπορείτε να κάνετε ποδήλατο, τρέξιμο ή και κολύμπι. Όταν τελειώσετε, θα έχετε κάψει μέχρι και 200 θερμίδες.

Κάμψεις

Οι κάμψεις μπορούν να κάψουν μεγάλη ποσότητα θερμίδωνΚαθήστε μπρούμυτα και βάλτε τις παλάμες στο πάτωμα, όπως και τα πόδια. Σηκώστε αργά το σώμα σας από το έδαφος, βάζοντας το βάρος στα χέρια και έπειτα επανέλθετε στην αρχική θέση. Η άσκηση αυτή μπορεί να γίνει είτε με τα πόδια εντελώς τεντωμένα είτε με τα γόνατα λυγισμένα προς τα πάνω. Για καλύτερα αποτελέσματα συστήνουμε τουλάχιστον 80 κάμψεις.

Βαθιά καθίσματα

squats

Τα βαθιά καθίσματα θεωρούνται η πιο αποτελεσματική άσκηση για κάψιμο λίπους και έτσι πρέπει να τα συμπεριλαμβάνουμε στο πρόγραμμά μας. Αρχικά σταθείτε με τα χέρια σας στον σβέρκο. Αργά και σταθερά χαμηλώστε τον κορμό προς το πάτωμα σαν να θέλετε να κάτσετε σε μια καρέκλα, μέχρι να φτάσετε σε γωνία 45 μοιρών με το πάτωμα. Προσπαθήστε να κρατάτε ίσια την πλάτη σας και κάντε 60 με 80 επαναλήψεις.

Βήματα μπροστά

Για να τελειώσετε το πρόγραμμά σας, κάντε 12 βήματα μπροστά, κάτι που θα σας γυμνάσει τα πόδια και τους γλουτούς, δυναμώνοντας τα και δίνοντάς τους γράμμωση. Τα βαθιά καθίσματα προς τα μπρος μπορείτε να τα κάνετε με ή χωρίς βάρη.

Για αρχή, σταθείτε με τα πόδια σας ανοιχτά, ούτως ώστε κάθε πόδι να είναι στοιχισμένο με τον αντίστοιχο ώμο. Εάν θέλετε να χρησιμοποιήσετε βάρη, κρατήστε τα στα χέρια σας με τις παλάμες να δείχνουν τους μηρούς. Έπειτα κάντε ένα μεγάλο βήμα μπροστά με το δεξί σας πόδι, κρατώντας το αριστερό ακίνητο στην αρχική του θέση. Τεντώστε και τα δύο πόδια ώστε ο δεξής γλουτός είναι παράλληλος με το έδαφος. Επανέλθετε στην αρχική θέση και επαναλάβετε την άσκηση με το αριστερό πόδι. Συνεχίστε τις εναλλαγές 12 φορές.

Επιπλέον συμβουλές…

  • Αφού τελειώσετε, θυμηθείτε να κάνετε τεντώματα των χεριών, των ποδιών και της μέσης σας για να προλάβετε τους μυϊκούς πόνους. 
  • Εάν θέλετε να μείνετε σε φόρμα, θυμηθείτε ότι είναι σημαντικό να ακολουθείτε μια δίαιτα χαμηλή σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι.
  • Επιλέξτε να βάλτε στη δίαιτά σας περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Δεν θα σας βοηθήσουν μόνο να χάσετε βάρος, αλλά θα σας δώσουν και την ενέργεια που χρειάζεστε για τη γυμναστική σας.
  • Εάν δεν θέλετε ή δεν προλαβαίνετε να γυμνάζεστε 40 λεπτά τη φορά, δοκιμάστε να σπάσετε το πρόγραμμα σε τέσσερα δεκάλεπτα.
  • Να θυμάστε να πίνετε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα για να δείτε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.