10ήμερη δίαιτα αποτοξίνωσης από τη ζάχαρη

· 18 Οκτωβρίου 2017
Παρότι μπορεί να είναι δύσκολο στην αρχή, η αλήθεια είναι πως μία δίαιτα χωρίς ζάχαρη μπορεί πραγματικά να συνεισφέρει στη βελτίωση πολλών λειτουργιών του σώματός σας και να ενισχύσει την αποτοξίνωση.

Το σώμα σας είναι μια μηχανή της οποίας το καύσιμο προέρχεται από όλες τις τροφές που καταναλώνετε στη διατροφή σας.

Εάν προσλαμβάνετε μεγάλες ποσότητες ωφέλιμων προϊόντων θα συνεχίσει να λειτουργεί σε καλή κατάσταση. Όμως, εάν επιλέξετε αντ’ αυτού, τροφές οι οποίες κάνουν κακό στην υγεία σας, τότε θα ξεκινήσει να έχει προβλήματα.

Δείτε αυτή την αναλογία:

  • Έχετε ένα αυτοκίνητο που βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση. Αποδίδει τέλεια όταν του βάζετε καύσιμο ντίζελ.
  • Παρόλο που το γνωρίζετε, μια μέρα αποφασίζετε να γεμίσετε τη δεξαμενή με ένα άλλο είδος καυσίμου.
  • Εντελώς ξαφνικά η μηχανή αρχίζει να έχει προβλήματα και χάνει γρήγορα τη λειτουργικότητά της.

Το παράδειγμα αυτό είναι ένας καλός τρόπος για να εξηγήσουμε πως το σώμα σας λειτουργεί με βάση τον τύπο των τροφών που καταναλώνετε.

Αν ρωτήσετε τον εαυτό σας εάν θέλετε ή όχι, το πιο σημαντικό «όχημά» σας να σας μεταφέρει με ασφάλεια για την υπόλοιπη ζωής σας, τότε η απάντηση θα πρέπει να είναι πάντα ένα ηχηρό «ναι.»

Όταν αναφερόμαστε στο φαγητό που καταναλώνετε συχνά ως μέρος της διατροφής σας, είναι σημαντικό να τονίσουμε ιδιαιτέρως τη ζάχαρη.

Αυτό το συστατικό βρίσκεται σε έναν σημαντικό αριθμό τροφών.

Η ζάχαρη είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα προϊόντα στον κόσμο. Έχει συσχετιστεί με την εμφάνιση συγκεκριμένων ασθενειών όπως ο καρκίνος, ο διαβήτης και οι καρδιακές παθήσεις μεταξύ άλλων.

Γι’ αυτό ακριβώς, θέλουμε να σκεφθείτε γι’ αυτό το προϊόν και πόσο σημαντικό είναι να το καταναλώνετε με φειδώ.

Η δίαιτα του Μαρκ Χάιμαν

Αλάτι και ζάχαρη

Αναλογιζόμενος όλα όσα είπαμε πιο πάνω, κάποιος είχε την ιδέα πως θα πρέπει να ελέγχουμε τα επίπεδα ζάχαρης μέσω του τι τρώμε κάθε μέρα.

Η πρόθεση είναι να ενισχύσουμε την αποτοξίνωση του σώματος και ν’ απαλλαγούμε από την ζάχαρη εντελώς.

Ο άνθρωπος που το δημιούργησε αυτό ήταν ο Δρ. Χάιμαν, ο οποίος το ονόμασε «η Δίαιτα του Μαρκ Χάιμαν.»

Ο κύριος στόχος του είναι να προάγει το αντίθετο αποτέλεσμα του εθισμού στη ζάχαρη. Να εκπαιδεύσει, δηλαδή, το σώμα σας να μην εξαρτάται από τη ζάχαρη, ενώ θα διαλύει όλα τα κατάλοιπά της.

Τα ακόλουθα είναι οι 10 βασικές ιδέες στη δίαιτα Μαρκ Χάιμαν, τις οποίες μπορείτε να εφαρμόσετε για ένα μικρό διάστημα 10 ημερών. Δοκιμάστε τες!

1. Βεβαιωθείτε ότι αυτό θέλετε

Η επιλογή της διατροφής σας είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ως άνθρωπος. Η τροποποίησή της είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, αλλά είναι απαραίτητη για την υγεία του σώματός σας.

Αυτή η απόφαση πρέπει να παρθεί όσο γνωρίζετε πως χρειάζεστε αποτοξίνωση.

2. Πάρτε την απόφαση χωρίς πρωτόκολλα

Όπως φαίνεται και στον τίτλο, σ’ αυτό το βήμα θα πρέπει να σταματήσετε άμεσα και να μην καταναλώσετε ούτε ένα γραμμάριο ζάχαρης.

Αυτό υπονοεί και όλα εκείνα στα οποία μπορεί να περιλαμβάνεται και στα παράγωγά της, ειδικά στα γλυκά και τα επιδόρπια.

3. Διαιτητικά ροφήματα

Τα ροφήματα που έχουν δείκτη υψηλής θερμιδικής αξίας είναι άφθονα και οι άνθρωποι τα καταναλώνουν σε αρκετά συχνή βάση.

Αυτό συμβαίνει με τον καφέ και το γλυκό τσάι, τα ενεργειακά ποτά, τα αφεψήματα και τα αναψυκτικά, τα οποία στην ουσία γεμίζουν με ζάχαρη το σώμα σας.

Αυτά τα ροφήματα μπορεί να είναι περισσότερο επικίνδυνα και από κάποιες στερεές τροφές.

4. Καταναλώστε πρωτεΐνη

Πρόσληψη πτωτεΐνης

Η ζάχαρη παρέχει ενέργεια στο σώμα, όμως, υπάρχουν άλλες επιλογές που είναι περισσότερο υγιεινές από αυτή. Αυτή είναι η πρωτεΐνη.

Θεωρείται μια εκπληκτική πηγή ενέργειας και είναι απαλλαγμένη από υδατάνθρακες.

Είναι καλή ιδέα να προσθέσετε τροφές όπως αβγά, ξηρούς καρπούς, ψάρι και κοτόπουλο στη διατροφή σας.

5. Υδατάνθρακες, μονάχα όσους βρίσκονται στα λαχανικά

Το σώμα σας χρειάζεται πολλούς υδατάνθρακες και τους περιέχουν αρκετά λαχανικά.

Γι’ αυτόν τον λόγο θα πρέπει να περιλαμβάνονται στην δίαιτά σας για 10 συνεχείς ημέρες, καθώς αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποτοξινώσετε το σώμα σας.

6. Φυτικά λιπαρά για να πολεμήσετε τη ζάχαρη

Λιπαρά που προέρχονται από φυτικές πηγές είναι αρκετά υγιεινά. Δεν αυξάνουν το βάρος ενώ συνεισφέρουν στην καταπολέμηση των επιπέδων του σακχάρου.

Η καλύτερη επιλογή είναι να συμπεριλάβετε τροφές όπως αβοκάντο, καρύδια και λάδι καρύδας στη δίαιτά σας.

7. Αποφύγετε τους πειρασμούς

Κατακράτηση υγρών

Το περιβάλλον γύρω σας μπορεί να είναι γεμάτο με ανθυγιεινές τροφές, γλυκά ή γρήγορα φαγητά και άλλα.

Γι’ αυτό θα πρέπει να έχετε μαζί σας ένα σνακ έκτακτης ανάγκης, φτιαγμένο από προϊόντα που συμβαδίζουν με τη δίαιτά σας. Οποιοδήποτε από τα φαγητά που περιγράψαμε παραπάνω, κάνει.

8. Ελέγχετε την αναπνοή σας για να πολεμήσετε το άγχος

Πριν από κάθε γεύμα, πάρτε τουλάχιστον πέντε αργές και βαθιές ανάσες ώστε να τροποποιήσετε τον μεταβολισμό του σώματός σας για τα λιπαρά.

Επίσης, αυτό θα χαλαρώσει το σώμα σας και θα αποτρέψει την παραγωγή κορτιζόλης.

9. Αποφύγετε τις φλεγμονώδεις συνήθειες

Το πρόβλημα σε ορισμένους ανθρώπους βρίσκεται στις συνήθειές τους. Η κατανάλωση γλουτένης, γαλακτοκομικών προϊόντων και το κάπνισμα, είναι οι κύριες αιτίες δημιουργίας φλεγμονών.

Όταν το σώμα σας παρουσιάσει αυτά τα συμπτώματα μπορεί να χάσει την ισορροπία του σε σχέση με την ποσότητα ζάχαρης στην κυκλοφορία του αίματος.

10. Να κοιμάστε καλά

Όταν διακόπτετε αυτές τις τουλάχιστον οκτώ ώρες ύπνου, διεγείρονται οι ορμόνες πείνας. Γι’ αυτό λαχταράτε μεγάλες ποσότητες ζάχαρης όταν ξυπνάτε.