13 στρατηγικές για να απελευθερώσετε το μυαλό και τα συναισθήματά σας

· 2 Ιουνίου 2018
Παρόλο που δεν έχουμε την τάση να τις συσχετίζουμε, οι χειρωνακτικές δραστηριότητες μπορούν να προσφέρουν μεγάλη βοήθεια όταν πρέπει να καθαρίσουμε το μυαλό μας και να βάλουμε σε τάξη τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας. Μάθετε περισσότερα σε αυτό το άρθρο!

Δεν είναι εύκολο να απελευθερώσετε το μυαλό σας. Εξάλλου, ο εγκέφαλός σας δεν μοιάζει με συρτάρι που μπορείτε να αδειάζετε και να γεμίζετε κατά το δοκούν. Οι παρακάτω στρατηγικές για να απελευθερώσετε το μυαλό και τα συναισθήματά σας θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την ψυχική και συναισθηματική ισορροπία σας.

Υπάρχουν πολλά συναισθήματα ικανά να σας απομακρύνουν από την εσωτερική σας γαλήνη, την ισορροπία και την ικανότητα να εστιάσετε σε αυτά που είναι πράγματι σημαντικά. Τις περισσότερες φορές, ο εσωτερικός μας κόσμος κατακλύζεται από αρνητικά συναισθήματα.

Παράγοντες όπως το άγχος και οι μακροχρόνιες περίοδοι έντασης συχνά μας κάνουν να νιώθουμε απογοητευμένοι, εξαντλημένοι, ακόμη και θυμωμένοι με τον κόσμο.

Κάτι τέτοιο έχουμε νιώσει όλοι μας κάποια στιγμή.

Γυρνάτε στο σπίτι και δεν μπορείτε να χαλαρώσετε επειδή το μυαλό σας είναι συνεχώς γεμάτο με επίμονες σκέψεις, με ένα συνονθύλευμα άγχους που σωματοποιείται με πονοκεφάλους και μια κακή διάθεση που απλώς δεν φεύγει με τίποτε.

Εάν έχετε βιώσει τα στάδια αυτών των συναισθημάτων και δεν ξέρετε πώς να αντιμετωπίσετε μια τέτοια κατάσταση συναισθηματικής πίεσης, εδώ θα βρείτε μερικές απλές συμβουλές που θα μπορούσατε να δοκιμάσετε.

Θα σας βοηθήσουν πραγματικά!

Μάθετε ποια συναισθήματα σας βασανίζουν

γυναίκα σε πίνακα
Πριν ξεκινήσετε αυτές τις ασκήσεις, πρέπει να προσδιορίσετε ποια συναισθήματα βρίσκονται στον πυρήνα του τι αισθάνεστε.

Μερικές φορές, είναι ένα συναισθηματικό κοκτέιλ από πολλά μικρά πράγματα: λίγο άγχος, λίγος φόβος, λίγη θλίψη, λίγη απογοήτευση και λίγη ανησυχία.

Για να ξεπεραστεί αυτό το συναισθηματικό χάος, πρέπει να εστιάσετε στον εαυτό σας και να χαλαρώσετε. Για αυτό, δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να αρχίσετε τον διαλογισμό.

Κατόπιν αυτού, αν και μπορεί να φαίνεται περίεργο, η τέχνη του να μάθει κάποιος να διαλογίζεται δεν είναι καθόλου εύκολη. Χρειάζεται χρόνο και υπομονή.

Από την πλευρά μας, συνιστούμε μια σειρά επιλογών που θα σας βοηθήσουν να έρθετε σε επαφή με τον εαυτό σας, να προσδιορίσετε τι συμβαίνει σε εσάς και ποια συναισθήματα γεμίζουν το μυαλό σας.

Εδώ είναι:

  • Πηγαίνετε μια βόλτα. Πολλοί άνθρωποι βρίσκουν ευκολότερο να διαλογίζονται ενώ περπατούν, τρέχουν ή εκτελούν μια ήπια άσκηση.
  • Κάνετε ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Είναι ιδανικός τρόπος για να σκεφτόμαστε όσα θέλουμε να βάλουμε σε τάξη.
  • Χαρίστε μια ώρα στον εαυτό σας, μόνοι σας, εξασφαλίζοντας ησυχία. Πιάστε ένα σημειωματάριο ή ένα κομμάτι χαρτί και σχεδιάστε δύο στήλες. Στην πρώτη στήλη γράψτε «τι νιώθω» και στη δεύτερη «τι με κάνει να αισθάνομαι έτσι». Κάνετε την άσκηση ήρεμα. Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας.

Πώς να απελευθερώσετε το μυαλό σας σύμφωνα με τα συναισθήματα που υπάρχουν σε αυτό

1. Αισθάνεστε θυμό ή οργή

Πάρτε κομμάτια από χρωματιστό χαρτί και σχίστε τα σε λωρίδες. Κάντε το αργά, εστιάζοντας την προσοχή σας σε αυτό που κάνετε.

Όταν τα έχετε σκίσει και τα έχετε μετατρέψει σε λωρίδες, πλέξτε τις λωρίδες. Σιγά σιγά, θα βρείτε μια λύση για τις αιτίες του θυμού σας.

2. Πρέπει να καταλάβετε κάτι

Χρωματίστε mandala. Θα σας επιτρέψει να έρθετε σε επαφή με τις σκέψεις σας, ήρεμα και χωρίς βιασύνη, ενώ θα σχεδιάζετε αυτά τα χαλαρωτικά σχήματα.

Σταδιακά, θα βρείτε την απάντηση.

3. Νιώθετε λυπημένοι

Σχεδιάστε δέντρα με μεγάλες ρίζες και ψηλά κλαδιά που φτάνουν στον ήλιο.

4. Νιώθετε αγωνία

Φτιάξτε μια κούκλα από κουρέλια.

Καθώς δημιουργείτε κάθε κομμάτι, θα βρείτε γαλήνη με το να αναγνωρίσετε κομμάτια του εαυτού σας σε αυτήν την ανθρώπινη μορφή που έχετε δημιουργήσει με τα χέρια σας.

5. Αισθάνεστε ανησυχία

Εάν αισθάνεστε ανησυχία, θα σας βοηθήσει πολύ να εξασκηθείτε στο origami. Αυτή η λεπτή τέχνη περιλαμβάνει κατασκευές από επάλληλα διπλωμένο χαρτί, χωρίς τη χρήση ψαλιδιού ή κόλλας, μόνο με τα χέρια.

6. Πρέπει να θυμηθείτε κάτι

Αν θέλετε να θυμηθείτε κάτι, σχεδιάστε λαβύρινθους.

7. Νιώθετε νοητική εξάντληση

Σχεδιάστε λουλούδια.

8. Πρέπει να βρείτε τη λύση σε ένα πρόβλημα

Σχεδιάστε έναν ωκεανό με κύματα και στη συνέχεια χρωματίστε το με τα κατάλληλα χρώματα.

9. Αισθάνεστε μπλοκαρισμένοι και δεν ξέρετε πώς να ξεφύγετε από αυτή την κατάσταση

Εάν περνάτε μια περίπλοκη φάση στην οποία αντιμετωπίζετε πολλές εσωτερικές εντάσεις, γεμάτες άγχος και πολύ σπάνια βρίσκετε μια στιγμή για να καθαρίσετε το μυαλό σας, σχεδιάστε σπείρες για να αισθανθείτε καλύτερα.

Είναι πολύ χαλαρωτικό.

σχεδιασμός δέντρου10. Χρειάζεται να μάθετε τι θέλετε στη ζωή σας

Αν βρεθείτε σε ένα προσωπικό σταυροδρόμι χωρίς να ξέρετε τι θέλετε ή τι πραγματικά αναμένετε από τον εαυτό σας, κάντε ένα κολάζ.

Κόψτε εικόνες που σας αρέσουν. Βάλτε τες μαζί και σκεφτείτε όσα δείχνουν.

11. Πρέπει να οργανώσετε τις ιδέες σας

Σε αυτή την περίπτωση, θα είναι πολύ χρήσιμο να σχεδιάσετε ορθογώνια.

12. Αισθάνεστε απελπισμένοι

Έχουμε όλοι μας στιγμές που νιώθουμε πως τα πάντα μας κατακλύζουν και που αισθανόμαστε ότι μεταφέρουμε ολόκληρη τη ζωή μας στην πλάτη μας.

Όταν βρεθείτε να αισθάνεστε κάπως έτσι, μπορεί να αποδειχτεί λυτρωτικό να σχεδιάσετε μονοπάτια. Σχεδιάστε μονοπάτια και διαδρομές που αποκόπτονται αλλά συνδέονται με ισχυρές γέφυρες.

13. Ενοχλείστε

Το να ενοχλείται κάποιος δεν κρύβει τόση ένταση όσο η οργή. Πρόκειται για μια ενοχλητική κατάσταση, σαν ένα σύννεφο που μας γεμίζει με αρνητικά συναισθήματα που δεν μπορούμε να ξεφορτωθούμε.

Κάθε φορά που αυτό συμβαίνει σε εσάς ή βρίσκεστε σε αυτό το στάδιο είναι χρήσιμο να παίρνετε χρωματιστά μολύβια και να σχεδιάζετε γραμμές κατά μήκος μιας κενής σελίδας.

γραμμές από διαφορετικά χρώματα

Δοκιμάστε τες! Θα εκπλαγείτε με το πόσο αυτές οι απλές συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν.