6 εύκολοι τρόποι για να απαλλαγείτε από το άγχος

Μήπως το άγχος της καθημερινότητας γίνεται εμπόδιο στην υγεία και στην ευτυχία σας; Μάθετε να αντιμετωπίζετε το άγχος που προκαλεί ανησυχία με τις παρακάτω έξι χρήσιμες συμβουλές.

Θέλετε να απαλλαγείτε από το άγχος; Συχνά αισθανόμαστε άγχος επειδή δεν μπορούμε να κάνουμε όλα όσα θέλουμε. Θέστε στόχους και μάθετε να αναθέτετε καθήκοντα. Δεν μπορούμε πάντα να τα ελέγχουμε όλα.

Σε υψηλά επίπεδα, το άγχος μπορεί να σας εμποδίσει να ζήσετε μια φυσιολογική ζωή. Η στενοχώρια που προκαλεί μπορεί να οδηγήσει σε πολύ δυσάρεστες καταστάσεις.

Το άγχος κινητοποιεί το σώμα, διατηρώντας μας σε εγρήγορση έτσι ώστε να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις που βρίσκονται έξω από τη ζώνη άνεσής μας.

Αν το άγχος σας βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, θέλουμε να σας δώσουμε μερικές απλές συστάσεις που θα βοηθήσουν.

1. Αναγνωρίστε τι σας προκαλεί άγχος και ανησυχία

anisyhia

Καταρχάς προσδιορίστε τι σας προκαλεί άγχος. Πρόκειται για το πρώτο βήμα και είναι το κλειδί για να μάθετε να διαχειρίζεστε το άγχος σας.

Αφιερώστε μερικά λεπτά για να σκεφτείτε τι σας προκαλεί άγχος κατά τη διάρκεια της μέρας. Φτιάξτε μια λίστα με τα πράγματα που κάνετε καθημερινά και σας προκαλούν άγχος και μετά προσπαθήστε να τα αφαιρέσετε από τη ζωή σας.

Μπορεί να είναι μια σειρά από υποχρεώσεις στις οποίες δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε, είτε απλώς επειδή δεν το επιθυμείτε είτε επειδή δεν έχετε χρόνο.

Να θυμάστε ότι όλος ο κόσμος έχει υποχρεώσεις, από οικογενειακές μέχρι επαγγελματικές, και ότι ο καλύτερος τρόπος να περνάτε τον χρόνο σας είναι κάνοντας αυτά που θέλετε. Εγκαταλείψτε τα πράγματα που σας προκαλούν το περισσότερο άγχος και θα αισθανθείτε ελεύθεροι.

 

Διαβάστε επίσης το άρθρο: 7 πράγματα που ίσως δεν ξέρατε για το άγχος.

 

2. Οργανωθείτε

Το άγχος συχνά οφείλεται στην έλλειψη οργάνωσης.

Εξάλλου συχνά δεν βρίσκετε αυτό που θέλετε μέσα στο ίδιο σας το σπίτι λόγω έλλειψης οργάνωσης. Αυτό μπορεί επίσης να προκαλέσει οπτικό άγχος.

Είναι καλό να αφιερώσετε τον χρόνο που χρειάζεστε για να οργανώσετε το σπίτι σας και να δώσετε τέλος στην ακαταστασία.

Αυτό θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να δείτε τα πράγματα από διαφορετική οπτική. Όταν επικρατεί υπερβολική έλλειψη οργάνωσης, η ζωή σας μπορεί να είναι σκέτη καταστροφή.

3. Δώστε χρόνο στον εαυτό σας

Μερικές φορές κάτι τόσο απλό όσο η οργάνωση του χρόνου σας θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε από το άγχος. Όταν αργούμε στα ραντεβού μας, αυτό προκαλεί άγχος.

Συνηθίστε να αφιερώνετε χρόνο για να κάνετε πράγματα και θα δείτε ότι αυτό μειώνει το άγχος. Προσπαθήστε συνειδητά να αρχίσετε να ετοιμάζεστε πιο νωρίς, να φεύγετε από το σπίτι νωρίς κ.λπ..

Το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε είναι να υπολογίζετε πόσο χρόνο πραγματικά χρειάζεστε για να ετοιμαστείτε και πόσο χρόνο θα χρειαστεί για να φτάσετε.

Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να είστε στην ώρα σας και να αποφύγετε το άγχος που προκαλεί η γνώση του ότι δεν θα είστε συνεπείς.

4. Δεν μπορείτε να ελέγξετε τα πάντα

anisyhia

Το να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν ελέγχουμε τα πάντα είναι ένας καλός τρόπος για να απαλλαγούμε από την ανησυχία που μπορεί να προκαλέσει η αβεβαιότητα.

Είναι παράλογο να προσπαθούμε να ελέγξουμε καταστάσεις και ανθρώπους. Το μόνο πράγμα που καταφέρνουμε είναι να αυξάνουμε το άγχος μας και έτσι δεν βοηθάμε καθόλου την κατάσταση.

Να θυμάστε ότι μπορείτε να ελέγξετε μονάχα τον εαυτό σας.

Μερικές φορές κάτι τόσο απλό όσο το να εγκαταλείψουμε την ανάγκη να ελέγχουμε τους άλλους και τις καταστάσεις γίνεται το κλειδί της επιτυχίας για την εξάλειψη του άγχους.

Δοκιμάστε το.

5. Μην υπερφορτώνεστε

Έχετε πολλά να κάνετε, συμπεριλαμβανομένων της εργασίας, των υποχρεώσεων κ.λπ., έτσι τελικά αγχώνεστε επειδή σκέφτεστε ότι δεν έχετε χρόνο να τα κάνετε όλα.

Είναι καλύτερα να είστε ρεαλιστές και να σχεδιάζετε αυτά που μπορείτε να κάνετε καθώς και να κάνετε ό,τι αγαπάτε περισσότερο.

Αν και πιστεύετε ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να είστε παραγωγικοί, η αλήθεια είναι ότι το μόνο που θα καταφέρετε είναι να αγχωθείτε. Μπορείτε να κάνετε μόνο ένα πράγμα τη φορά.

Θα σκέφτεστε συνεχώς όλα όσα έχετε ακόμα να κάνετε. Αυτό τελικά θα προκαλέσει ακόμα περισσότερο άγχος και τίποτα καλό δεν θα προκύψει.

 

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε το άρθρο: 12 φυσικές θεραπείες για το άγχος.

 

6. Ξεκουραστείτε

ksekourasi

Πρόκειται για μία από τις πιο σημαντικές συμβουλές. Αν προσφέρετε στο σώμα σας την ξεκούραση που αξίζει και χρειάζεται, θα μπορέσετε να ανακουφιστείτε από το άγχος.

Αν έχετε ήδη βρει όλους τους παράγοντες που σας προκαλούν άγχος και εκείνους που σας φθείρουν περισσότερο, βγάλτε τους από τη ζωή σας και θα δείτε ότι θα έχετε περισσότερη ενέργεια και ότι θα μπορείτε να ξεκουράζεστε καλύτερα.

Ο μόνος τρόπος για να αισθανθείτε καλύτερα είναι να μειώσετε το άγχος. Έτσι θα μπορείτε να ζείτε τις μέρες σας με περισσότερη ζωτικότητα.

 

Κατηγορίες: Υγιεινές Συνήθειες Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν