6 οφέλη του χορού για το σώμα σας και τη ζωή σας

Ξέρατε ότι ο χορός βοηθάει στη βελτίωση της κυκλοφορίας και καθαρίζει την περίσσεια υγρών και τοξινών; Μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτά τα οφέλη από μόνα τους ή να τα αυξήσετε κάνοντας εξάσκηση με άλλους.

Σε αυτό το άρθρο, ανακαλύψτε τα οφέλη του χορού για το σώμα σας και την ποιότητα ζωής σας. Σας βοηθάει να παραμείνετε σε φόρμα, να βελτιώσετε τη διάθεσή σας και να αυξήσετε τη δύναμη και την ευελιξία σας.

Ο χορός είναι μια από τις δραστηριότητες διασκέδασης που εξασκούνται σε ολόκληρο τον κόσμο ανέκαθεν.

Η ανάμειξη των ρυθμικών κινήσεων με διαφορετικά είδη μουσικής έχει ως αποτέλεσμα ένα διασκεδαστικό και υγιεινό είδος άσκησης που μπορείτε να κάνετε ανά πάσα στιγμή.


Οφέλη από το χορό

Ο χορός προσφέρει πολλά οφέλη για τη φυσική σας σιλουέτα, γι ‘αυτό είναι καλό να έχετε τα παρακάτω υπόψη σας όταν αισθάνεστε τεμπέλικα για να ξεκινήσετε να χορεύετε.


1. Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση
γκρουπ που χορεύει

Υπάρχουν πολλά στυλ χορού που μπορείτε να επιλέξετε για να ασχοληθείτε. Υπάρχουν επίσης χοροί που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να βελτιώσουν τη φυσική σας κατάσταση.

Μπορείτε να τους βρείτε σε οποιοδήποτε γυμναστήριο, επειδή συνδυάζουν κινήσεις που τονίζουν το σώμα με ρυθμική αερόβια άσκηση.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αυξήσετε τη φυσική σας απόδοση, τη δύναμη, την ευκαμψία και τον μυϊκό τόνο σας, βελτιώνοντας παράλληλα την εικόνα σας. Ο χορός τονίζει τους μυς σας χωρίς να τους κάνει μεγαλύτερους, σας κάνει πιο αθλητικούς και πιο δραστήριους ανθρώπους.

Ας θυμηθούμε ότι μια από τις αιτίες της παχυσαρκίας είναι ένας καθιστικός τρόπος ζωής και έτσι ο χορός σας διεγείρει παρέχοντας ζωτικότητα, ενέργεια και θετικότητα.

 

2. Βοηθά στην απώλεια βάρους

Όταν χορεύετε βοηθάτε το σώμα σας να κάψει τις υπερβολικές θερμίδες. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε επίσης να χάσετε το βάρος και το σωματικό λίπος ενώ διασκεδάζετε. Είναι επομένως ένας πολύ ευχάριστος και υγιεινός τρόπος απώλειας βάρους.

  • Ορισμένα είδη χορού ξεχωρίζουν για τη χρήση πολλών ενεργειών. Αυτό σημαίνει ότι βοηθούν στο να κάψετε πολλές θερμίδες σε λίγο χρόνο.
  • Τα πιο γνωστά είναι η zumba, η samba, ο χορός της κοιλιάς και οι λάτιν χοροί, για παράδειγμα.

3. Εξαλείφει τα υγρά και τις τοξίνες
γυναίκα που χορεύει με μουσική στα αυτιά

Μια καλή χορευτική εμπειρία μία ή δύο φορές την εβδομάδα είναι μια εξαιρετική συνήθεια για την αύξηση της εφίδρωσης. Αυτό είναι σημαντικό για την αποτοξίνωση του σώματος, διότι μέσω της εφίδρωσης βοηθάτε στην εξάλειψη των υπερβολικών υγρών και των επιβλαβών τοξινών.

Για τον ίδιο λόγο, είναι σημαντικό να παραμένετε καλά ενυδατωμένοι. Σε κάθε συνεδρία χορού τείνετε να ιδρώνετε πολύ και να χάνετε πολλά σωματικά υγρά. Ως αποτέλεσμα, το πόσιμο νερό θα σας αναζωογονήσει και θα σας βοηθήσει να ενυδατώσετε τα όργανα και τις αρθρώσεις σας.

Με αυτόν τον τρόπο θα εξαλείψετε επίσης τις τοξικές ουσίες που μπορούν να σας κάνουν να αρρωστήσετε εάν συσσωρευτούν.


4. Ενεργοποιεί την κυκλοφορία

Οι άνθρωποι που υποφέρουν από προβλήματα κυκλοφορίας, όπως αίσθηση βάρους στα πόδια, φλεβίτιδα ή οίδημα, θα πρέπει να αποφεύγουν να έχουν έναν καθιστικό τρόπο ζωής με κάθε κόστος. Ωστόσο, το να στέκεστε στα πόδια σας πολύ χωρίς να κινείστε επίσης δεν βοηθά. Έτσι, η καλύτερη λύση είναι να χορέψετε.

  • Ο χορός ενεργοποιεί και βελτιώνει την κυκλοφορία ολόκληρου του σώματος. Ο ρυθμός σας βοηθά να κινήσετε κάθε μυ του σώματος, από τα πόδια μέχρι το κεφάλι.
  • Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να βρείτε το στυλ που ταιριάζει περισσότερο στις προτιμήσεις σας,  ανάλογα με την ηλικία σας και τη σωματική σας ικανότητα.

 

5. Βελτιώνει τις κοινωνικές σχέσεις


γυναίκες που χορεύουν Μερικοί άνθρωποι προτιμούν να απολαμβάνουν τα οφέλη του χορού μόνο στο σπίτι τους. Ωστόσο, όταν κάνετε κάθε είδους χορό με έναν συνεργάτη ή σε μια ομάδα, αυτό σας κάνει να περνάτε λίγο χρόνο με άλλους ανθρώπους κάθε εβδομάδα.

  • Η εγγραφή σας σε μαθήματα χορού, για παράδειγμα, είναι μια εξαιρετική ιδέα για να συναντήσετε νέους ανθρώπους που θα εισέλθουν στη ζωή σας και θα διευρύνουν τον κύκλο των φιλικών σας σχέσεων.
  • Σας κάνει να αλληλεπιδράτε με άλλους που μοιράζονται τα ίδια ενδιαφέροντα με εσάς, ενώ δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξετε σπουδαίες φιλίες ή ακόμα και μια ερωτική σχέση.

6. Αυξάνει την αυτοεκτίμηση

Τα οφέλη του χορού υπερβαίνουν τα φυσικά αποτελέσματα. Εκτός από τη διατήρηση της φόρμας και την πρόληψη των ασθενειών, ο χορός έχει επίσης θετική επίδραση στη διάθεσή σας.

Εάν έχετε μια τάση να προτιμάτε να μένετε στο σπίτι μόνοι σας, τότε αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να χορέψετε.

  • Ο χορός μπορεί να λύσει προβλήματα όπως είναι η συστολή, η μοναξιά και ακόμη και η θλίψη και η ντροπή. Είναι μια πολύ αποτελεσματική θεραπεία για την καταπολέμηση περιόδων στρες, απομόνωσης ή θλίψης.
  • Ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε ότι θέλετε να ξεκινήσετε χορό, σίγουρα μετά από μια συνεδρία του χορού θα παρατηρήσετε ότι η διάθεσή σας έχει βελτιωθεί

 

Ίσως σας αρέσουν