6 συμβουλές για απαλό και σφριγηλό λαιμό

Η επιδερμίδα του λαιμού σας αξίζει την ίδια προσοχή με την επιδερμίδα του προσώπου σας. Συχνά ασχολούμαστε με την πρόληψη των ρυτίδων και των γραμμών έκφρασης του προσώπου, αδιαφορώντας για την εικόνα του λαιμού μας. Στο σημερινό άρθρο, θα σας παρουσιάσουμε 6 συμβουλές για απαλό και σφριγηλό λαιμό.

Είναι γεγονός ότι τα πρώτα σημάδια γήρανσης θα φανούν στην περιοχή του λαιμού. Και αυτό, διότι η επιδερμίδα του λαιμού είναι πιο λεπτή, με λιγότερο λιπώδη ιστό και σμηγματογόνους αδένες. Σαν αποτέλεσμα, χάνει την ελαστικότητα και τη σφριγηλότητά της γρηγορότερα από το δέρμα σε άλλα σημεία του σώματος.

Με τις απλές συμβουλές του σημερινού άρθρου μας, θα μπορέσετε να καταπολεμήσετε αποτελεσματικά κάθε σημάδι γήρανσης στο λαιμό. Έτσι, θα διατηρήσετε την επιδερμίδα του λαιμού σας απαλή, σφριγηλή και νεανική για περισσότερο χρόνο!

1. Μείνετε ενυδατωμένοι!

λαιμός γυναίκας και χέρι

Η καθημερινή ενυδάτωση του λαιμού είναι εξίσου σημαντική όπως αυτή του προσώπου σας. Δεν χρειάζεται, ωστόσο, να καταφύγετε σε ακριβές λύσεις και ειδικά καλλυντικά προϊόντα περιποίησης. Μια απλή ενυδατική κρέμα ή λοσιόν προσώπου είναι αρκετή. Μπορείτε, επίσης, να ενισχύσετε την ενυδάτωση με φυσικά προϊόντα όπως έλαιο καρύδας, αμυγδαλέλαιο, ελαιόλαδο ή έλαιο από τριαντάφυλλο.

  • Αυτό που παίζει καθοριστικό ρόλο, είναι να χρησιμοποιείτε το προϊόν που έχετε επιλέξει, δύο φορές την ημέρα. Το πρωί, πριν ντυθείτε και τη νύχτα, πριν πέσετε για ύπνο.
  • Απλώστε το προϊόν ενυδάτωσης με απλές κάθετες κινήσεις, μέχρι να απορροφηθεί εντελώς από την επιδερμίδα σας.

2. Απολέπιση

Η επιδερμίδα του λαιμού σας χρειάζεται συχνή απολέπιση – το πολύ, μία φορά την εβδομάδα. Έτσι, θα απομακρύνετε τα νεκρά κύτταρα, που συσσωρεύονται στο δέρμα σας με την πάροδο του χρόνου.

  • Για την απολέπιση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φυσικά συστατικά στοιχεία, όπως ζάχαρη, θαλασσινό αλάτι ή μαγειρική σόδα.
  • Αν τα αναμείξετε επίσης με φυσικά έλαια, μέλι ή γιαούρτι, μπορείτε να φτιάξετε τις δικές σας φυσικές απολεπιστικές μάσκες, ιδανικές για σφριγηλή και νεανική όψη!
  • Να ξεκινάτε την απολέπιση με κατεύθυνση από το πηγούνι προς το επάνω μέρος του στήθους. Μην ξεχνάτε επίσης την απολέπιση στο πίσω μέρος του λαιμού σας.
  • Κάθε φορά, ξεπλένετε με κρύο νερό. Έτσι, η επιδερμίδα σας θα καθαρίσει σε βάθος και θα αναζωογονηθεί.

3. Αποφύγετε την κακή στάση σώματος

γυναίκα μπροστά σε υπολογιστή με πόνο στην πλάτη

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η κακή στάση του σώματος μπορεί να επιφέρει αλλοιώσεις στην επιδερμίδα του λαιμού σας γρηγορότερα. Εκτός από τον πόνο στον αυχένα και τους συχνούς πονοκεφάλους, η παρατεταμένη στραβή στάση του λαιμού μπορεί να πυροδοτήσει την εμφάνιση ρυτίδων που είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατον, να τις ξεφορτωθούμε. Αποφύγετε λοιπόν να κρατάτε για ώρες το κεφάλι σας σκυμμένο επάνω στο τάμπλετ ή στο κινητό τηλέφωνο.

4. Σωστή διατροφή

Η σωστή διατροφή, με τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 και ωμέγα-6 λιπαρά οξέα, θα βοηθήσει τον οργανισμό να αυξήσει τη φυσική παραγωγή κολλαγόνου. Αυτομάτως, θα δείτε την επιδερμίδα σας να αναγεννιέται και να επανακτά τη χαμένη της ελαστικότητα.

Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε λιπαρά οξέα, βοηθά τον οργανισμό να αναγεννήσει τις κυτταρικές μεμβράνες αποτελεσματικά. Έτσι, προσθέτοντας στη διατροφή έλαιο λιναρόσπορου, αβοκάντο ή ψάρια που συλλέγονται από τα βαθιά και κρύα νερά του ωκεανού, ειδικά το βράδυ, μπορεί να ωφελήσει τα μαλλιά σας αλλά και να διατηρήσει το σφρίγος και τη νεανική όψη του λαιμού σας.

5. Χρησιμοποιήστε αντηλιακό

λαιμός γυναίκας και χέρι

Το αντηλιακό δεν προστατεύει μόνο το πρόσωπο. Απλώστε το σε κάθε σημείο του σώματος που εκτίθεται στην ηλιακή ακτινοβολία. Αυτό σημαίνει και στην περιοχή του λαιμού, καθώς η έκθεση στον ήλιο μπορεί να επιταχύνει την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας.

6. Άσκηση

Εντάξτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα μερικές απλές ασκήσεις και διατηρήστε την επιδερμίδα του λαιμού σας απαλή και σφριγηλή.

  • Μια απλή αλλά πολύ ωφέλιμη άσκηση είναι η εξής: καθίστε, κρατώντας την πλάτη σας σε ευθεία γραμμή και μετακινήστε την κάτω γνάθο προς τα εμπρός και προς τα πίσω.
  • Άλλη μια εύκολη άσκηση σε καθιστή θέση, με την πλάτη σε ευθεία γραμμή, είναι η ακόλουθη: γείρετε το κεφάλι προς τα πίσω και τεντώστε το λαιμό σας. Στη συνέχεια, ανοίξτε το στόμα σας και τεντώστε το κάτω χείλος όσο περισσότερο μπορείτε, για να φθάσετε το άνω χείλος σας. Κάντε το χωρίς να αγγίζετε τα δόντια σας και επαναλάβετε την άσκηση πολλές φορές.
  • Μπορείτε επίσης να κινήσετε το στόμα σας, σαν να προσπαθείτε να προφέρετε το γράμμα Ο. Κρατήστε τη στάση αυτή για 5 τουλάχιστον δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε την άσκηση αρκετές φορές.

Σας συμβουλεύουμε να εκτελείτε το συγκεκριμένο πρόγραμμα ασκήσεων πολλές φορές μέσα στην ημέρα, αν θέλετε ακόμη πιο θεαματικά αποτελέσματα.

Ίσως σας αρέσουν