7 αποτελεσματικοί τρόποι για αδύνατο πρόσωπο

10 Ιουνίου 2018
Υπάρχουν ορισμένες αποτελεσματικές ασκήσεις τις οποίες μπορείτε να κάνετε στο σπίτι για ν' αλλάξετε το σχήμα του προσώπου σας.

Θέλετε ν’ αλλάξετε το σχήμα του προσώπου σας; Για την ακρίβεια, μπορείτε ν’ αποκτήσετε ένα πιο αδύνατο πρόσωπο. Για να γίνει αυτό, θα χρειαστεί να κάνετε τις επτά ασκήσεις που θα σας περιγράψουμε σήμερα.

Θα σας δώσουμε όλες τις λεπτομέρειες ώστε να τις κάνετε εύκολα στο σπίτι. Δώστε προσοχή και θα δείτε εγγυημένη διαφορά! Αποκτήστε σήμερα ένα αδύνατο πρόσωπο!

Προθερμάνετε τους μυς σας

γυναίκα που ακουμπάει το μάγουλο

Προθερμάνετε τους μυς του προσώπου σας. Έτσι δεν θα προσπαθείτε μάταια.

  • Θα πρέπει να καθίσετε με την πλάτη σας όσο πιο ίσια γίνεται.
  • Τώρα, προσπαθήστε να προφέρετε τα φωνήεντα του αλφάβητου, καθαρά και αργά ( «α», «ε», «η», «ι», «υ», «ο», «ω»).
  • Κάντε το παραπάνω έως ότου προθερμανθεί πλήρως το πρόσωπό σας.

Δείτε επίσης: Οι 9 καλύτερες διατάσεις για να είστε πάντα σε φόρμα

1. Υψώστε το πηγούνι

Υψώστε το πηγούνι σας όσο περισσότερο μπορείτε. Για να είναι αποτελεσματική αυτή η άσκηση, θα πρέπει να καθίσετε σε μια καρέκλα με το κεφάλι σας να γέρνει πίσω.

Προσπαθήστε να πιέσετε τα χείλια σας μπροστά, όσο περισσότερο μπορείτε και διατηρήστε αυτή τη θέση για πέντε με 10 δευτερόλεπτα. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε τους μυς και επαναλάβετε δύο με τρεις φορές.

2. Διατηρήστε αυτή τη στάση

Διατηρήστε την ακόλουθη στάση για 10 με 15 δευτερόλεπτα.

Σ’ αυτή την άσκηση, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να αγκαλιάσετε τον εαυτό σας. Στη συνέχεια, αρχίστε να τεντώνετε τον λαιμό σας. Προσπαθήστε να κρατήσετε ίσια την πλάτη σας.

Όταν δείτε ότι φτάσατε στα όριά σας, πάρτε μια βαθιά ανάσα και μετρήστε έως το 10 ή το 15. Τέλος, επιστρέψτε στην αρχική σας θέση.

Αυτός είναι ένας απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος για να καταπολεμήσετε το πλαδαρό δέρμα. Για να γίνει αυτό, σιγουρευτείτε πως το κεφάλι σας είναι ίσιο.

Χαμηλώστε τις άκρες των χειλιών σας και τεντώστε τα προς τα κάτω για πέντε δευτερόλεπτα. Επιστρέψτε στην κανονική σας στάση. Επαναλάβετε την άσκηση πέντε φορές μέχρι να νιώσετε κουρασμένους τους μυς σας.

3. Καθίστε σε μια καρέκλα

γυναίκα σε γραφείο που πιάνει το λαιμό της

Η τρίτη άσκηση θα πρέπει να γίνει ενώ κάθεστε σε μια καρέκλα. Κρατήστε ίσια την πλάτη σας και βάλτε ένα μολύβι ανάμεσα στα χείλια σας. Όλα αυτά χωρίς να κουνάτε το κεφάλι σας.

Έπειτα, θα χρειαστεί να γράψετε το όνομά σας στον αέρα με το μολύβι, ή κάποια γράμματα τουλάχιστον. Σταματήστε και επαναλάβετε.

4. Εκγυμνάστε τους μυς του λαιμού

Αυτή η άσκηση είναι καταπληκτική για τους μυς του λαιμού σας. Με λίγη εξάσκηση, θα μπορέσετε ν’ αποκτήσετε αδύνατο πρόσωπο και να τονίσετε το περίγραμμά του.

Γείρετε το κεφάλι σας προς τα δεξιά και κάντε την κίνηση σα να θέλατε ν’ ακουμπήσετε τον ώμο με το αυτί σας.

Την ίδια ώρα, ασκήστε μικρή πίεση στον αριστερό σας κρόταφο με το δεξί σας χέρι, σα να προσπαθούσατε να εμποδίσετε την κίνηση του κεφαλιού σας. Μείνετε σ’ αυτή τη θέση για 10 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε στην άλλη πλευρά.

5. Χείλια και μάγουλα

γυναίκα που ακουμπάει τα χείλη της

Για την άσκηση αυτή θα πρέπει πρώτα να πάρετε μια βαθιά ανάσα. Έπειτα, πιέστε τα χείλια σας μαζί και φουσκώστε τα μάγουλά σας.

Βάλτε τα χέρια σας στα πλαϊνά του προσώπου σας, καλύπτοντας τα αυτιά και τα μάγουλά σας. Τώρα, ασκήστε λίγη πίεση στα μάγουλά σας ώστε να πιέσετε τους μυς του προσώπου σας.

Προσπαθήστε να διατηρήσετε αυτή τη θέση για πέντε με έξι δευτερόλεπτα, έπειτα χαλαρώστε και ξεκουραστείτε. Επαναλάβετε την άσκηση πέντε ή έξι φορές.

Σας προτείνουμε να διαβάσετε: Επιχείλιος έρπης: φυσική πρόληψη και αντιμετώπιση

6. Το στόμα

Για την επόμενη άσκηση, κλείστε το στόμα σας και σφίξτε τα χείλια πάνω στα δόντια σας. Προσπαθήστε να κινήσετε ελάχιστα προς τα μπροστά το κάτω σαγόνι σας.

Τοποθετήστε τον δείκτη σας στο πηγούνι και προσπαθήστε να πάτε ενάντια στη δύναμη που ασκείτε με το δάκτυλό σας. Χρησιμοποιώντας τους μυς του προσώπου σας, πιέστε ενάντια στο πηγούνι σας.

Χαλαρώστε και ασκήστε πίεση στους μυς εναλλάξ. Επαναλάβετε 10 φορές.

7. Το πηγούνι

γυναίκα που ακουμπάει το πηγούνι της

Αυτή η άσκηση είναι από τις πιο σημαντικές. Είναι η τελευταία και πιο δύσκολη. Είναι σχεδιασμένη να ενδυναμώσει τους μυς κάτω από τη γλώσσα και το σαγόνι.

Για να την κάνετε, τοποθετήστε τις δυο σας γροθιές κάτω από το πηγούνι σας. Τοποθετήστε τη γλώσσα σας στον ουρανίσκο, κοντά στα δόντια.

Πιέστε με τις γροθιές σας προς τα πάνω, δημιουργώντας αντίσταση ενάντια στη γλώσσα σας. Μείνετε σ’ αυτή τη στάση για 30 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, χαλαρώστε τους μυς σας για πέντε δευτερόλεπτα και επαναλάβετε 10 φορές. Θέλετε να αποκτήσετε ένα πιο αδύνατο πρόσωπο; Ακολουθήστε τις συμβουλές μας.

Ίσως σας αρέσουν