6 συμβουλές για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας

· 30 Νοεμβρίου 2018
Ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται με την ηλικία, και αυτό το καθιστά ευκολότερο να καταλήξει να συσσωρεύεται περισσότερο βάρος.

6 συμβουλές για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας. Καθώς μεγαλώνετε, φαίνεται αναπόφευκτο ότι θα καταλήξετε να κερδίσετε βάρος. Ωστόσο, εάν ακολουθήσετε μια σειρά από συστάσεις και συμβουλές, είναι πιθανό να αποφύγετε το περιττό βάρος.

Λάβετε υπόψη αυτές τις συμβουλές, ώστε να μην βάλετε αυτό το επιπλέον βάρος.

Συμβουλές για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας.


1. Καταναλώστε τα φλαβονοειδή για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας

 


βάρος, σμούθις-6 συμβουλές για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας.

Πολλές μελέτες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι εάν τρώτε μια σημαντική ποσότητα φλαβονοειδών, αυτό θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος σας, ή ακόμα και να σας βοηθήσει να χάσετε λίγο.

Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να τρώτε βατόμουρα, φράουλες, κεράσια, σταφύλια, μούρα, τσάι, μήλα, κρεμμύδια, πράσα και μπρόκολο.

Για να πάρετε όλα τα οφέλη των φλαβονοειδών, πρέπει μόνο να προσθέσετε ένα κομμάτι από αυτά τα φρούτα στην καθημερινή διατροφή σας.


2. Μην κάνετε καθιστική ζωή

Είναι σημαντικό να μην καταλήξετε να κάνετε καθιστική ζωή. Ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται με την ηλικία σας, γεγονός που το καθιστά ευκολότερο να καταλήξετε με επιπλέον βάρος.

Εξαιτίας αυτού, είναι σημαντικό να παραμένετε όσο το δυνατόν πιο δραστήριοι. Είναι σημαντικό να κάνετε κάποια σωματική δραστηριότητα, ακόμα και αν είναι μέτριας έντασης, αλλά με σταθερό ρυθμό.

Εάν κάνετε σωματική δραστηριότητα θα ενισχυθούν και οι μύες και οι αρθρώσεις σας και θα αισθάνεστε νεότεροι. Αυτό θα το κάνετε έτσι ώστε να επιβραδύνετε τις επιπτώσεις του χρόνου.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, η πραγματοποίηση μικρών, 1 λεπτού συνεδριών άσκησης, τρεις φορές την ημέρα, θα σας επιτρέψει να επιτύχετε τα ίδια αποτελέσματα με 30 συνεχόμενα λεπτά άσκησης την ημέρα.

Μην διστάσετε και όταν θα πάτε να πάρετε το ασανσέρ, θυμηθείτε ότι είναι πολύ καλύτερο να επιλέξετε τις σκάλες.

Μάθετε ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για εσάς που είστε πάνω από 40


3. Διατηρήστε ένα ενεργό μυαλό για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας.


-6 συμβουλές για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας.

Καθώς μεγαλώνετε, συνήθως αρχίζετε να χάνετε τη μνήμη σας. Για να αποφευχθεί αυτό, συνιστάται να κάνετε δραστηριότητες ερεθισμού του εγκεφάλου που να κρατούν το μυαλό σας ενεργό. Αυτά θα μπορούσαν να είναι η καθημερινή ανάγνωση, σταυρόλεξα, σκάκι, ή σουντόκου, μεταξύ άλλων.

Αυτός ο τύπος δραστηριότητας συμβάλλει στη διατήρηση της ευελιξίας της μνήμης και της συγκέντρωσης.

Τελικά, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι όλες οι δραστηριότητες που βοηθούν το μυαλό σας να είναι ξύπνιο και ενεργό, βοηθούν επίσης στην αποφυγή άγχους και κατάθλιψης. Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την ποιότητα ζωής σας.


4. Ξεχάστε τη δίαιτα

Η πλειοψηφία των διατροφών που έχουν χαμηλές θερμίδες μπορεί να δρα διαφορετικά από το αναμενόμενο. Σε γενικές γραμμές, μπορούν να μειώσουν τον μεταβολικό σας ρυθμό μόνιμα.

Αυτό συμβαίνει επειδή το σώμα σας αισθάνεται στερημένο από θερμίδες και αυτό που συμβαίνει είναι να προσπαθήσετε να τα διατηρήσετε καταναλώνοντας ακόμα λιγότερες θερμίδες.

Όταν ακολουθείτε συχνά μια δίαιτα, διατρέχετε τον κίνδυνο να μειώσετε μόνιμα το μεταβολικό σας ρυθμό. Εάν έχετε σκεφτεί να κάνετε μια δίαιτα με λιγότερες από 1200 θερμίδες, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτό δεν συνιστάται. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια ιστών που δεν είναι λιπαρά, όπως ο μυϊκός ιστός.

Θεωρείται ότι η μυϊκή μάζα απαιτεί περισσότερες θερμίδες, οπότε αν καταλήξετε να χάνετε μυς, θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να διατηρήσετε το βάρος σας.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με 4 επιδόρπια με λίγες θερμίδες


5. Ελέγξτε την υγεία σας για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας.

 


βάρος, γεύματα--6 συμβουλές για να αποφύγετε την αύξηση βάρους μεγαλώνοντας.

Είναι σημαντικό να ελέγχετε περιοδικά την κατάσταση της υγείας σας. Η γήρανση συνήθως οδηγεί σε ορισμένα προβλήματα όπως η υπέρταση και η οστεοπόρωση, μεταξύ άλλων.

Ακριβώς, αυτά τα προβλήματα μπορούν να προκαλέσουν κάποιους περιορισμούς όταν πρόκειται για άσκηση. Μην διστάσετε να ελέγχετε συνεχώς την υγεία σας.


6. Μην αναβάλετε αυτές τις συμβουλές για αύριο

Μην αφήνετε την εφαρμογή αυτών των καλών συνηθειών για αύριο. Θα πρέπει να εσωτερικεύσετε τη σημασία της φροντίδας για τον εαυτό σας και δεν θα πρέπει να περιμένετε μέχρι να εμφανιστούν τα προβλήματα.

Μην διστάσετε να προσπαθήσετε να συμπεριλάβετε αυτές τις υγιεινές συνήθειες στην καθημερινή σας ρουτίνα το συντομότερο δυνατό. Με αυτόν τον τρόπο, θα δείτε ότι τα χρόνια περνούν, αλλά η υγεία σας παραμένει δυνατή.

  • Wadden, T. A., Foster, G. D., Letizia, K. A., & Mullen, J. L. (1990). Long-term effects of dieting on resting metabolic rate in obese outpatients. Jama264(6), 707-711.
  • Lee, I. M., Djoussé, L., Sesso, H. D., Wang, L., & Buring, J. E. (2010). Physical activity and weight gain prevention. Jama303(12), 1173-1179.
  • Blair, S. N., LaMonte, M. J., & Nichaman, M. Z. (2004). The evolution of physical activity recommendations: how much is enough?. The American journal of clinical nutrition79(5), 913S-920S.