8 υγιεινά βότανα που θα βοηθήσουν τη δίαιτα σας για απώλειας βάρους

· 30 Δεκεμβρίου 2018
Αυτά τα βότανα είναι ένα σπουδαίο συμπλήρωμα για τη διατροφή σας όταν πρόκειται για την επιτάχυνση του μεταβολισμού σας ή τη μείωση των συσσωρευμένων υγρών ώστε να ενισχύσετε την προσπάθειά σας για απώλεια βάρους.

8 υγιεινά βότανα που θα βοηθήσουν τη δίαιτα σας για απώλειας βάρους. Για να χάσετε βάρος με υγιεινό τρόπο, πρέπει να έχετε κατά νου ορισμένα πράγματα. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, υπάρχουν μερικά φυσικά συμπληρώματα, όπως τα βότανα, που μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στη βελτίωση του μεταβολισμού σας. Αυτό θα βοηθήσει τον οργανισμό σας να κάψει λίπος ευκολότερα.

Δεν προωθούμε μια θαυματουργή μέθοδο απώλειας βάρους. Ωστόσο, συνιστάται να χρησιμοποιήσετε αυτά τα συστατικά που θα λειτουργήσουν ως σύμμαχοι κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας.

Μεταξύ αυτών θα βρείτε διάφορα φαρμακευτικά βότανα που μπορούν να ληφθούν καθημερινά για να καθαρίσουν το σώμα, να ελέγξουν την πείνα και να προωθήσουν την καύση θερμίδων.

Είναι πολύ εύκολο να βρεθούν. Επιπλέον, είναι πολύ χρήσιμα για την πρόληψη και τη θεραπεία διαφόρων ασθενειών που μπορεί να βλάψουν την υγεία σας.

Καθώς συνεχίζουμε, θα μοιραστούμε μαζί σας 8 υγιεινά βότανα που δεν θα πρέπει να χάσετε.

 

1. Άρκευθος

καρποί, αδυνάτισμα- υγιεινά βότανα


Ο άρκευθος
είναι ένα από τα πιο υγιεινά βότανα καθώς έχει αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην εξάλειψη των τοξινών από το σώμα. Ωστόσο, δεν παρεμβαίνουν στη μεταβολική δραστηριότητα.

Τα αντιφλεγμονώδη τους συστατικά βοηθούν στη ρύθμιση της πέψης. Αυτό είναι σημαντικό για την πρόληψη των αργών κινήσεων του εντέρου.

  • Προετοιμάστε το ως τσάι και πίνετε δύο φορές την ημέρα.

2. Ουρά αλόγου

Πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα και διουρητικά συστατικά, η ουρά του αλόγου είναι ένα δημοφιλές βότανο που μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους.

Χαρακτηρίζεται από την ικανότητά του να προάγει την εξάλειψη υγρών και τοξινών από το σώμα. Αυτά μπορεί να προκαλέσουν φλεγμονή και αργό μεταβολισμό.

  • Μπορείτε να το πιείτε ως τσάι, 2 ή 3 φορές την ημέρα.
  • Εάν θέλετε, μπορείτε να προσθέσετε λίγο χυμό λεμονιού και μέλι.

3. Λουίζα, από τα πιο υγιεινά βότανα


λουίζα, - υγιεινά βότανα

Στη συνέχεια, η Λουίζα είναι γνωστή ως φυσικό αποτοξινωτικό. Αυτό την καθιστά ιδανική για την απομάκρυνση περιττών αποβλήτων από το σώμα.

Επιπλέον, έχει συστατικά με πεπτικές ιδιότητες που βελτιώνουν την εντερική κίνηση. Επιπλέον, μετριάζει την φλεγμονή της κοιλιακής περιοχής.

  • Κάντε ένα τσάι με αυτό το βότανο και πιείτε το δύο φορές την ημέρα.

4. Δεντρολίβανο

Το δεντρολίβανο είναι ένα δημοφιλές βότανο που έχει αναγνωριστεί για τις πολλαπλές γαστρονομικές, καλλυντικές και ιατρικές του χρήσεις.

Είναι γνωστό ως ένας μεγάλος σύμμαχος για την απώλεια βάρους. Αυτό δεν συμβαίνει μόνο επειδή σας βοηθά να απαλλαγείτε από τοξίνες του σώματος. Επιπλέον, βελτιστοποιεί τις διαδικασίες του πεπτικού συστήματος.

  • Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως καρύκευμα για τα τρόφιμά σας, ή μπορείτε να το φτιάξετε σε ένα τσάι
  • Εάν επιλέξετε το τελευταίο, πίνετε μέχρι δύο φορές την ημέρα.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το δεντρολίβανο και πώς μπορείτε να φτιάξετε σαπούνι για λιπαρό δέρμα

5. Αγκινάρες


αγκινάρα, αδυνάτισμα- υγιεινά βότανα

Οι αγκινάρες έγιναν δημοφιλείς λόγω των αποτοξινωτικών και αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων τους. Συνολικά, αυτές οι ιδιότητες τις καθιστούν ιδανικές για την ενίσχυση της απώλειας βάρους με υγιεινό τρόπο.

Οι αγκινάρες είναι πλούσιες σε διουρητικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Είναι φυτά που υποστηρίζουν την πέψη, σας κάνουν να αισθάνεστε πλήρεις για περισσότερη ώρα και βοηθούν στην εξάλειψη της κατακράτησης υγρών.

  • Μπορείτε να τις φάτε ωμές ή να τις προσθέσετε στις συνταγές σας.
  • Για την απώλεια βάρους, συνιστάται να τις ετοιμάζετε με νερό και στη συνέχεια να το πίνετε 2 ή 3 φορές την ημέρα.

6. Σημύδα

Οι ιδιότητες απώλειας βάρους της σημύδας προέρχονται από τις ιδιότητές της για μείωση των λιπιδίων και μείωση της χοληστερόλης. Αυτά μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση και κατάργηση των λιπιδικών ουσιών.

Οι αντιφλεγμονώδεις ουσίες της αποκαθιστούν τη σωστή λειτουργία του λεμφικού συστήματος. Χάρη σε αυτό, βοηθά επίσης στην εξάλειψη επικίνδυνων τοξινών.

Πρέπει επίσης να αναφερθεί ότι βοηθά στην τόνωση της παραγωγής της χολής. Αυτή είναι μια βασική ουσία για την πέψη των λιπών.

  • Τα ξηρά φύλλα της μπορούν να γίνουν τσάι. Πίνετε δύο φορές την ημέρα.
  • Μπορείτε επίσης να βρείτε ένα υγρό εκχύλισμα από αυτό που μπορεί να προστεθεί στα τσάγια, τους χυμούς φρούτων ή το νερό.

7. Πράσινο τσάι, από τα πιο υγιεινά βότανα


τσάι, πράσινο- υγιεινά βότανα

Χωρίς αμφιβολία, το πράσινο τσάι είναι ένα από τα πιο ευεργετικά βότανα όταν πρόκειται για απώλεια βάρους.

Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά όπως είναι οι κατεχίνες. Έτσι, είναι ένα διεγερτικό του μεταβολισμού και του λεμφικού συστήματος που προάγει την εξάλειψη των αποβλήτων και των λιπών.

Μπορείτε να το πίνετε συχνά ως συμπλήρωμα για τον έλεγχο της υψηλής χοληστερόλης και των καρδιαγγειακών προβλημάτων που συχνά εμφανίζονται με το υπερβολικό βάρος.

Ωστόσο, είναι επίσης ένα αποτοξινωτικό, αντιφλεγμονώδες και διουρητικό ρόφημα.

  • Ετοιμάστε το ως τσάι και πίνετε 2 φλιτζάνια την ημέρα.
  • Αν θέλετε, μπορείτε επίσης να το παίρνετε ως δισκία ή ως εκχύλισμα. Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε τις συστάσεις για το πώς να το χρησιμοποιείτε.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πράσινο τσάι και φτιάξτε σπιτική λεμονάδα

8. Μέντα

Η μέντα έχει πεπτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση των διαδικασιών του οργανισμού όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους.

Αν και δεν καίει το λίπος, μπορείτε να το συμπεριλάβετε στη διατροφή σας για την εξάλειψη τοξινών και υγρών.

  • Προετοιμάστε το ως τσάι και πίνετε από αυτό μέχρι και τρεις φορές την ημέρα.
  • Προσθέστε το στα smoothies, τους χυμούς ή τις λεμονάδες.

Μήπως παλεύετε ενάντια στο συσσωρευμένο βάρος; Αν κάνετε ό, τι είναι δυνατόν για να επιστρέψετε σε ένα υγιές βάρος, δοκιμάστε να επιλέξετε ένα από αυτά τα βότανα και να το χρησιμοποιήσετε για να βοηθήσετε το πλάνο υγιεινής διατροφής σας.

Θυμηθείτε ότι κανένα από αυτά δεν μπορεί να δουλέψει από μόνο του. Γι ‘αυτό είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε τη διατροφή σας και να ακολουθείτε μια ρουτίνα άσκησης.