9 τροφές που καθαρίζουν τις αρτηρίες σας

Για να ενισχύσουμε την υγεία των αρτηριών και να αποφύγουμε τα προβλήματα με την κυκλοφορία του αίματος, πρέπει να καταναλώνουμε τροφές που μας βοηθούν να καθαρίσουμε το αίμα μας και να διατηρούμε την καλή χοληστερίνη σε υγιή επίπεδα.

Γνωρίζετε τροφές που καθαρίζουν τις αρτηρίες; Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται σημαντική αύξηση των καρδιολογικών προβλημάτων. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα υψηλά επίπεδα χοληστερίνης και τριγλυκεριδίων και η απόφραξη των αρτηριών.

Λόγω των κινδύνων που θέτουν τα συγκεκριμένα προβλήματα, οι άνθρωποι έχουν αρχίσει να αναλαμβάνουν δράση. Οι διαιτολόγοι και οι επαγγελματίες υγείας λένε ότι πρέπει να προσέχουμε τι τρώμε. Διαφορετικά μπορεί να βλάπτουμε τον εαυτό μας.

Το χειρότερο από όλα είναι η επιδημία της καθιστικής ζωής. Αυτός ο τρόπος ζωής απλώς χειροτερεύει τα πράγματα. Δυστυχώς, αυτό μπορεί να έχει μερικές πολύ τραγικές συνέπειες.

Οι καρδιακές νόσοι αποκαλούνται σιωπηλοί δολοφόνοι. Σιγά-σιγά βλάπτουν ζωτικά όργανα.

Ευτυχώς έχει αποδειχτεί ότι οι αλλαγές στη διατροφή μπορούν να βοηθήσουν. Υπάρχουν μερικές τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν να καθαρίσουμε το αίμα μας. Με άλλα λόγια, μερικές τροφές βοηθούν στην απομάκρυνση των άχρηστων ουσιών από το αίμα και καθαρίζουν τις αρτηρίες.

Πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται για αυτό το ζήτημα. Γι’αυτό θέλουμε να σας μιλήσουμε για εννέα τροφές που καθαρίζουν τις αρτηρίες σας.

Ας δούμε ποιες είναι!

1. Σκόρδο

skordo

Το σκόρδο χρησιμοποιείται ευρέως, τόσο στη μαγειρική όσο και στην εναλλακτική ιατρική.

Οι κύριες ωφέλειές του προέρχονται από μια ουσία που ονομάζεται αλισίνη. Αυτή καταπολεμά τη βλάβη που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες και η υψηλή χοληστερίνη.

Η αλισίνη βοηθάει μειώνοντας τα επίπεδα της κακής χοληστερίνης ή LDL. Αυτό το είδος χοληστερίνης θεωρείται η κύρια αιτία για τις περισσότερες περιπτώσεις απόφραξης των αρτηριών.

Το σκόρδο περιέχει επίσης βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και φυτικές ίνες, μεταξύ άλλων. Όλα αυτά τα συστατικά συνεισφέρουν στην υγεία του κυκλοφορικού και του καρδιαγγειακού σας συστήματος.

2. Βρώμη

Η καθημερινή κατανάλωση βρώμης είναι μια εξαιρετική συνήθεια. Σας βοηθάει να προστατέψετε την υγεία της καρδιάς σας.

Η βρώμη κάνει πολύ καλό επειδή περιέχει πλήρεις υδατάνθρακες. Και μπορεί να απορροφήσει μέχρι και εφτά φορές το βάρος της σε νερό.

Η βρώμη μπορεί να μειώσει την ικανότητα της χοληστερίνης να προσκολλάται στα τοιχώματα των αρτηριών. Αυτό επειδή περιέχει διαλυτές ίνες.

Μάλιστα, λέγεται ότι εκείνοι που τρώνε τακτικά βρώμη εξασφαλίζουν εκπληκτικές ωφέλειες. Εξάλλου, έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να είναι υπέρβαροι.

3. Πιπέρι καγιέν

piperi kayien

Το πιπέρι καγιέν περιέχει μια αντιοξειδωτική ουσία που καταπολεμά την οξείδωση της κακής χοληστερίνης μέσα στις αρτηρίες σας. Αυτή η αντιοξειδωτική ουσία ονομάζεται καψαϊκίνη.

Η τακτική κατανάλωση αυτού του πιπεριού μπορεί να έχει ωφέλειες για την υγεία σας. Δύο από αυτές είναι ο μειωμένος κίνδυνος θρομβώσεων και ο έλεγχος της υψηλής αρτηριακής πίεσης.

Πρόκειται για μια τροφή που συστήνεται σε πολλούς ανθρώπους. Μπορεί να βοηθήσει ειδικά εκείνους που είναι παχύσαρκοι, ή που κινδυνεύουν από καρδιακή προσβολή ή από εγκεφαλικό.

4. Λεμόνι

Το λεμόνι είναι γνωστό για πολλά πράγματα, πρώτα και κύρια για την υψηλή του περιεκτικότητα σε βιταμίνη C. Πρόκειται για μια αντιοξειδωτική ουσία που μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση και τη φλεγμονή στις αρτηρίες.

Χάρη στα φυτικά έλαια, στις αντιοξειδωτικές ουσίες και στις βιταμίνες του, το λεμόνι αποτελεί ένα θαυματουργό συστατικό. Μπορεί να σας βοηθήσει να καθαρίσετε τις αρτηρίες σας. Μπορεί ακόμα και να συνεισφέρει στην αποβολή του περιττού λίπους.

5. Ρόδι

rodi

Το ρόδι είναι υπέροχο. Οι φυτοχημικές ουσίες που προσφέρει περιέχουν αντιοξειδωτικά συστατικά. Τα συστατικά αυτά προστατεύουν το κυκλοφορικό μας σύστημα από την οξείδωση των λιπών.

Η κατανάλωση ροδιού σε τακτική βάση μπορεί να συμβάλει στη μείωση της ποσότητας της αθηρωματικής πλάκας στις αρτηρίες μας.

Βοηθάει επίσης το σώμα μας να παράγει νιτρικό οξείδιο στο αίμα μας. Αυτό βοηθάει στη διαστολή των αιμοφόρων αγγείων και στη διατήρηση μιας υγιούς αρτηριακής πίεσης.

6. Λιναρόσπορος

Ο λιναρόσπορος είναι μία από τις πιο γνωστές «υπερτροφές» που υπάρχουν. Αυτό οφείλεται στις πολλές ωφέλειες που έχει για την υγεία μας.

Ο λιναρόσπορος περιέχει πολλά συστατικά. Μεταξύ αυτών είναι τα λιπαρά οξέα, οι αντιοξειδωτικές ουσίες, οι πρωτεΐνες και οι αντιφλεγμονώδεις ουσίες.  Όλα αυτά συνεισφέρουν στη φροντίδα της υγείας της καρδιάς μας.

Ο λιναρόσπορος αποτελεί επίσης εξαιρετική πηγή άλφα-λινολεϊκού οξέως (ALA). Αυτό βοηθάει τις αρτηρίες μας να παραμένουν απαλλαγμένες από αθηρωματική πλάκα και λίπη.

Επίσης, μας εξασφαλίζει φυτικές ίνες που συμβάλλουν στον έλεγχο και ακόμα και στην εξάλειψη της κακής χοληστερίνης.

7. Ελαιόλαδο

elaiolado

Το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να συνεισφέρετε στην υγεία της καρδιάς σας. Μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στην καταπολέμηση της κακής χοληστερίνης.

Το έλαιο αυτό αποτελεί ένα υγιεινό λιπαρό και οξειδώνεται λιγότερο από ό,τι άλλα φυτικά έλαια.

8. Αβοκάντο

Αυτό το νόστιμο φρούτο κάνει πολύ καλό στην υγεία μας. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά οξέα και σε αντιοξειδωτικές ουσίες που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες.

Η κατανάλωση μισού αβοκάντο τη μέρα μπορεί να μειώσει το επίπεδο των λιπών στο σώμα. Μπορεί επίσης να ενισχύσει τον μεταβολισμό σας και να μειώσει τον κίνδυνο για αρτηριοσκλήρωση.

9. Τομάτες

tomates

Οι τομάτες περιέχουν πολύ ισχυρές αντιοξειδωτικές ουσίες. Μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερίνης και της αθηρωματικής πλάκας στις αρτηρίες σας.

Μπορούν να φαγωθούν ωμές, όπως σε μια σαλάτα ή σε μορφή χυμού. Έτσι εξασφαλίζονται οι περισσότερες ωφέλειές τους. Ωστόσο το λυκοπένιο, μια αντιοξειδωτική ουσία, είναι πιο ισχυρό στις μαγειρεμένες τομάτες.

Πόσο συχνά καταναλώνετε αυτές τις τροφές που καθαρίζουν τις αρτηρίες; Προσπαθήστε να τις συμπεριλαμβάνετε πιο συχνά στη διατροφή σας για να αξιοποιήσετε τις ωφέλειες που προσφέρουν.

Κατηγορίες: Υγιεινές Συνήθειες Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν