Αποτοξινωτική δίαιτα 15 ημερών για να μειώσετε τους πόντους της μέσης

23 Αυγούστου 2018
Παρόλο που δεν πρέπει να το παρακάνετε ούτως ή άλλως, αν θέλετε να αδυνατίσετε, είναι σημαντικό να δώσετε προσοχή στο δείπνο σας, το οποίο πρέπει να είναι το γεύμα που θα βοηθήσει περισσότερο στη μείωση των πόντων της μέσης σας.

Τι θα λέγατε για μια αποτοξινωτική δίαιτα; Η μείωση των πόντων της μέσης είναι κάτι που θέλουν να επιτύχουν πολλοί άνθρωποι ώστε να βελτιώσουν την εμφάνισή τους, καθώς και την υγεία τους.

Η συσσώρευση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς είναι κοινή τόσο στους λεπτούς όσο και στους παχύσαρκους ανθρώπους, γεγονός που προκαλεί μεγάλη απογοήτευση όταν οι δίαιτες δεν λειτουργούν όπως ελπίζαμε.

Σε αυτό το άρθρο, αποκαλύπτουμε μια αποτοξινωτική δίαιτα 15 ημερών για να μειώσετε τη μέση σας και να αποτοξινώσετε το σώμα σας με υγιή και ισορροπημένο τρόπο.

Τα κλειδιά για τη διατροφή

Για να είναι αποτελεσματική αυτή η δίαιτα και να μειώσετε τους πόντους της μέσης σας μέσα σε 15 ημέρες, να θυμάστε τα βασικά από όσα ακολουθούν.

Στην πορεία, εάν μπορέσετε να ενσωματώσετε αυτές τις καλές συνήθειες στη ρουτίνα σας, θα συνεχίσετε να χάνετε σταδιακά το λίπος της κοιλιάς και επιπλέον θα αποτρέψετε την αύξηση του σωματικού σας βάρους χωρίς να χρειάζεται να κάνετε περαιτέρω θυσίες ή προσπάθειες.


1. Υγιεινά λιπαρά

αβοκάντο, σολoμός, ελαιολαδο

 

Δεν είναι όλα τα λιπαρά τα ίδια. Στην πραγματικότητα, τα υγιή λιπαρά είναι απαραίτητα για την καλή υγεία και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού μας, πράγμα που μας βοηθά να καίμε θερμίδες.

Αν επιλέξουμε βλαβερά λιπαρά, όπως γλυκά, τηγανητά, μαργαρίνη, λουκάνικα, τότε παίρνουμε εύκολα βάρος.

Τα λίπη που πρέπει να καταναλώνουμε περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Λάδι καρύδας και ελαιόλαδο
  • Αβοκάντο
  • Ξηροί καρποί και σπόροι (άψητοι και όχι αλατισμένοι)
  • Βούτυρο Ghee ή εξαγνισμένο βούτυρο
  • Κρόκος αβγού
  • Λιπαρά ψάρια

2. Πρωτεΐνες καλής ποιότητας

Η κατανάλωση πρωτεΐνης βοηθά στη μείωση των πόντων της μέσης. Για το λόγο αυτό, τα τελευταία χρόνια οι πρωτεϊνικές τροφές έχουν γίνει δημοφιλείς. Ωστόσο, μερικοί άνθρωποι έχουν αντιρρήσεις.

Δεν θα πρέπει να το παρακάνετε με την κατανάλωση των ζωικών πρωτεϊνών, καθώς μπορούν να επηρεάσουν τη λειτουργία του ήπατος και των νεφρών.

Ως εκ τούτου, θα πρέπει να τις καταναλώνετε με μέτρο, επιλέγοντας περισσότερο τα αβγά και τα ψάρια, αλλά και να καταναλώνετε περισσότερες φυτικές πρωτεΐνες:

  • Όσπρια
  • Ξηρούς καρπούς και σπόρους
  • Μανιτάρια
  • Φύκι
  • Αβοκάντο

3. Μείωση της κατανάλωσης επεξεργασμένων υδατανθράκων

υδατάνθρακες, μακαρόνια

Αυτές τις μέρες καταναλώνουμε πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες όπως ζυμαρικά, πίτσα, αρτοσκευάσματα, ψωμί, κλπ.

Αυτές οι επεξεργασμένες τροφές χωρίς φυτικές ίνες προκαλούν φούσκωμα, δυσκοιλιότητα, αύξηση βάρους και δυσκολεύουν την απώλεια βάρους.

Πρέπει να μειώσετε την πρόσληψη υδατανθράκων και να επιλέξετε, όποτε είναι δυνατόν, προϊόντα ολικής άλεσης (αλεύρι ντίνκελ, σίκαλη, κριθάρι, κλπ.).


4. Μειώστε δραστικά την κατανάλωση ζάχαρης και αλκοόλ

Δύο εμπόδια στη μείωση των πόντων της μέσης σας είναι η ζάχαρη και το αλκοόλ, καθώς και όλα τα είδη ζαχαρούχων αναψυκτικών.

Αν τα αποκλείσετε από τη διατροφή σας, θα μπορέσετε να παρατηρήσετε μεγάλη βελτίωση χωρίς να κάνετε περαιτέρω αλλαγές, ειδικά αν τα καταναλώνετε καθημερινά.


5. Καταναλώστε περισσότερα λαχανικά

Σε οποιαδήποτε ισορροπημένη και αποτοξίνωτική διατροφή, δεν μπορείτε να παραλείψετε τα λαχανικά, τόσο μαγειρεμένα όσο και ωμά σε σαλάτα.

Πρέπει επίσης να καταναλώνετε φρούτα, αλλά μόνο με μέτρο, δεδομένου ότι μερικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη, κάτι που θα μπορούσε επίσης να παρεμποδίσει την απώλεια βάρους.


6. Ρυθμίστε τις ορμόνες σας

μπαχαρικά, ρίζες

Οι ορμόνες μπορεί να είναι, σε ορισμένες περιπτώσεις, η αιτία της συσσώρευσης λίπους στη μέση.

Αν υποψιάζεστε ότι έχετε οποιαδήποτε ορμονική διαταραχή (επώδυνη περίοδο, εμμηνόπαυση, κλπ.), μπορείτε να προσθέσετε κάποια συμπληρώματα που ρυθμίζουν τις ορμόνες, όπως είναι το maca.

Το maca είναι ένα φυτό από τις Άνδεις το οποίο, εκτός από τη ρύθμιση των ορμονών στους άνδρες και στις γυναίκες, σας δίνει ενέργεια, βελτιώνει την υγεία των μαλλιών και του δέρματός σας και φυσικά βελτιώνει τη λίμπιντο.


Μειώστε τους πόντους της μέσης σας σε 15 ημέρες

Πρωινό γεύμα

Μερικές υγιεινές προτάσεις για πρωινό:

  • Smoothie από φρέσκα πράσινα λαχανικά, φρούτα, maca και εξαιρετικά παρθένο λάδι καρύδας.
  • Βιολογικό φυτικό γάλα με χυμό λαχανικών, κανέλα και καρύδια.
  • Τοστ με βούτυρο ghee και μαρμελάδα χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη.
  • Σάντουιτς με αβοκάντο.

Μεσημεριανό

Κάθε γεύμα πρέπει να έχει τρία συστατικά:

  • Μια μερίδα σαλάτας, με σπόρους και φύτρα.
  • Μια μερίδα υδατανθράκων: ψωμί, ζυμαρικά, πατάτα, κινόα, κεχρί κλπ.
  • Μια μερίδα πρωτεϊνών: κρέας, ψάρι, αβγά ή λαχανικά.

Βραδινό

Το δείπνο πρέπει πάντα να είναι ελαφρύτερο από τα άλλα γεύματά σας, γιατί εάν τρώτε πάρα πολύ ή ξεχνάτε τη διατροφή θα πάρετε περιττό βάρος πιο εύκολα.

Συνιστάται το δείπνο να αποτελείται από:

  • Μαγειρεμένα ή λαχανικά στον ατμό, σούπες ή γκασπάτσο.
  • Εύκολα εύπεπτες πρωτεΐνες: άσπρα ψάρια, πουλερικά, αβγά ή αβοκάντο.
  • Ένα κομμάτι φρούτου όπως μήλο, αχλάδι, ανανά ή παπάγια.
Ίσως σας αρέσουν