Ενυδατώστε τις ξηρές φτέρνες με αυτές τις απίστευτες σπιτικές θεραπείες

· 27 Ιουνίου 2018
Αν και τα παραμελούμε συνέχεια, τα πόδια μας χρειάζονται λίγη προσοχή και πολλή ενυδάτωση, ειδικά αν δε θέλετε ξηρές φτέρνες.

Οι ξηρές φτέρνες κάνουν τα πόδια μας να φαίνονται άσχημα. Αν έχετε ξηρές φτέρνες, τότε μάλλον δεν σας αρέσει να βγάζετε τα παπούτσια σας ή να φοράτε σανδάλια, επειδή τα πόδια σας δείχνουν σκασμένα και παραμελημένα.

Όμως, για αρκετούς ανθρώπους οι ενυδατικές κρέμες δεν αποτελούν λύση. Γι’ αυτό, συνεχίστε την ανάγνωση και μάθετε σχετικά με 9 φυσικές, σπιτικές θεραπείες και προτάσεις για να ενυδατώσετε τις ξηρές φτέρνες σας και να τις κάνετε απαλές και όμορφες ξανά.

9 σπιτικές θεραπείες για ξηρές φτέρνες

Για να διορθώσετε τις ξηρές φτέρνες, θα χρειαστεί να είστε συνεπείς με οποιαδήποτε λύση επιλέξετε. Για τους περισσότερους, μια ενυδατική κρέμα δεν είναι αρκετή. Καλομάθετε τα πόδια σας με αυτές τις αποτελεσματικές απολεπιστικές, ενυδατικές και θρεπτικές θεραπείες. Θα τονίσουμε επίσης γιατί είναι σημαντικοί και άλλοι παράγοντες όπως είναι η διατροφή και το περπάτημα.

Διαβάστε επίσης: Σπιτικές θεραπείες για σκασμένες φτέρνες

1. Ζεστό νερό με μαγειρική σόδα

ζεστό νερό και μαγειρική σόδα σε κουτάλι

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή τη θεραπεία για ξηρές φτέρνες δύο φορές την εβδομάδα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να προετοιμάσετε ένα ποδόλουτρο με ζεστό νερό και μαγειρική σόδα και αφήστε τον εαυτό σας να χαλαρώσει.

  • Μουλιάστε τα πόδια σας για 20 με 30 λεπτά. Το δέρμα θα μαλακώσει και θα μπορέσετε να το απολεπίσετε και να το ενυδατώσετε ευκολότερα.

2. Απολέπιση με θαλασσινό αλάτι και ελαιόλαδο

Μετά από το ποδόλουτρο, ή οποιαδήποτε άλλη στιγμή, μπορείτε ν’ απολεπίσετε τα πόδια σας αναμειγνύοντας ίσες ποσότητες από θαλασσινό αλάτι και ελαιόλαδο. Το μείγμα είναι απλό και αποτελεσματικό.

  • Κάντε καλό μασάζ στα πόδια σας, ειδικά στις φτέρνες, για 5 λεπτά ανά πόδι.
  • Το θαλασσινό αλάτι είναι ένα πανίσχυρο φυσικό απολεπιστικό, τέλειο για την απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων του δέρματος. Το ελαιόλαδο, από την άλλη, θα θρέψει το δέρμα σας σε βάθος.

3. Μάσκα για τα πόδια με βούτυρο Καριτέ και αγριοτριαντάφυλλο

βούτυρο καριτέ και αγριοτριαντάφυλλο

Σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε αυτή τη μάσκα για τα πόδια μια φορά την εβδομάδα και να την αφήνετε πάνω για 30 λεπτά. Για να μαλακώσετε το ξηρό, σκληρό δέρμα στις φτέρνες σας, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε πολύ θρεπτικά συστατικά, όπως βούτυρο Καριτέ και έλαιο από αγριοτριαντάφυλλο.

  • Το βούτυρο Καριτέ θα χαρίσει στο δέρμα σας θρέψη και ελαστικότητα, ενώ το αγριοτριαντάφυλλο υποστηρίζει την αναγέννηση των κυττάρων.
  • Μαζί είναι εξαιρετικά για το πολύ ξηρό δέρμα.

4. Μάσκα με πράσινο πηλό και γιαούρτι

Αν τα πόδια σας δεν είναι πολύ σκασμένα, μπορείτε να επιλέξετε τη θεραπεία με τη μάσκα από πράσινο πηλό και γιαούρτι. Παρότι ο πηλός έχει την τάση να ξεραίνει το δέρμα σας, αν τον αναμείξετε με γιαούρτι θα δημιουργήσετε μια πραγματικά απίθανη ενυδατική κρέμα. Επιπλέον, ο πηλός την κάνει και απολεπιστική.

5. Αμυγδαλέλαιο και μέλι

αμυγδαλέλαιο σε γυάλινο μπουκάλι και καρύδια

Αυτή η θεραπεία είναι αποτελεσματική στο να μαλακώνει και να προστατεύει τις ξηρές φτέρνες. Ο συνδυασμός του αμυγδαλέλαιου με το μέλι είναι τέλειος αν θέλετε απαλές φτέρνες. Το μόνο που έχετε να κάνετε να την εφαρμόσετε μια φορά την εβδομάδα για 30 λεπτά.

6. Να φοράτε τα σωστά παπούτσια

Ορισμένα είδη παπουτσιών ξεραίνουν τις φτέρνες σας και προκαλούν τη δημιουργία κάλων. Αυτό ισχύει περισσότερο για πολύ σκληρά ή άκαμπτα παπούτσια, ή παπούτσια κατασκευασμένα από συγκεκριμένα υλικά.

Θα πρέπει να αισθάνεστε άνετα στα παπούτσια σας. Αν δεν αισθάνεστε άνετα, τότε βάλτε εσωτερικές σόλες οι οποίες παίρνουν το σχήμα των ποδιών σας και τους επιτρέπουν ν’ αναπνέουν. Θα νιώσετε τη διαφορά.

7. Να περπατάτε σωστά

γυναίκα που φοράει αθλητικά σε δάσος

Η τοποθέτηση υπερβολικού βάρους στις φτέρνες σας μπορεί να συμβάλει σ’ αυτό το πρόβλημα. Αν μάθετε να στέκεστε και να περπατάτε σωστά, θα διατηρήσετε τις φτέρνες σας υγιείς και θα βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας.

  • Όταν είστε όρθιοι, να σιγουρεύεστε πως ρίχνετε το βάρος σας στο μεσαίο τμήμα των ποδιών σας, όχι στα δάκτυλα ή τις φτέρνες.
  • Όταν περπατάτε, προσπαθήστε να το κάνετε σωστά. Ίσως να είναι δύσκολο στην αρχή, αλλά με λίγη υπομονή θα μπορέσετε να το κάνετε φυσικά.

8. Ενυδατωθείτε εσωτερικά

Πώς μπορούμε να ενυδατωθούμε εσωτερικά; Προμηθεύοντας το σώμα μας με θρεπτικές τροφές. Βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε μια καλή ποσότητα βιταμινών, μετάλλων και απαραίτητων λιπαρών οξέων, κάθε μέρα, τρώγοντας τις ακόλουθες τροφές:

  • Ωμά φρούτα και λαχανικά.
  • Αποξηραμένα φρούτα.
  • Καρπούς, ακόμη και βλαστούς.
  • Δημητριακά.
  • Φύκια.
  • Βούτυρο γκι ή εξαγνισμένο βούτυρο.

9. Να πίνετε νερό

γυναίκα που πίνει νερό

Αυτή η τελευταία θεραπεία είναι και η σημαντικότερη. Να πίνετε νερό κατά τη διάρκεια της ημέρα, πέραν από τα γεύματα, είναι πάρα πολύ καλή συνήθεια για ν’ αποτρέψετε πολλών ειδών προβλήματα υγείας από μέσα προς τα έξω.

Αν θέλετε ν’ αποτρέψετε το ξηρό δέρμα, θα πρέπει να δώσετε στο σώμα σας νερό. Συνδυάζοντας την καλή εσωτερική ενυδάτωση, με τις κρέμες βαθιάς ενυδάτωσης εξωτερικά, θα βάλετε τέλος στις ξηρές φτέρνες.