Εξαφανίστε τον πόνο στα πόδια με απλές οδηγίες υπόδησης

Το ποδόλουτρο με αλάτι είναι μια από τις καλύτερες θεραπείες για τα προβλήματα των ποδιών. Εκτός του ότι σας χαλαρώνει, εμποδίζει την ξηρότητα και τη σκλήρυνση του δέρματος.

Τα πόδια σας φέρουν όλο το βάρος του σώματός σας από την ώρα που σηκώνεστε από το κρεβάτι.

Περπατάτε τριγύρω στο σπίτι, τρέχετε όταν βιάζεστε, φοράτε άβολες γόβες και γενικότερα εκθέτετε τα πόδια σας στο στρες και στην καθημερινή φθορά και τριβή.

Πέρα από όλα αυτά, τα πόδια κινδυνεύουν από διάφορες ασθένειες, μολύνσεις και από διάφορα είδη παθήσεων που επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα της ζωής σας.

Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία στα πόδια τους. Αν δεν αρχίσουν να πονάνε τα πόδια, δεν αρχίζουν να τα φροντίζουν. Η επιλογή των υποδημάτων είναι μια από τις κυριότερες αιτίες του πόνου στα πόδια.

Γι’ αυτό το λόγο, στο σημερινό άρθρο θα μοιραστούμε μαζί σας μερικές απλές συμβουλές για να ανακουφιστείτε και να εμποδίσετε την εμφάνιση διαφόρων προβλημάτων που μπορεί να προκαλέσουν ορισμένα είδη παπουτσιών.

Απλές συμβουλές υπόδησης για να αποφύγετε τον πόνο στα πόδια

Αν τα αγαπημένα σας παπούτσια σάς προκαλούν έντονους πόνους στα πόδια, τότε ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω συμβουλές που θα σας προσφέρουν κάποια ανακούφιση.

Αλλάξτε τον τρόπο που δένετε τα παπούτσια σας

Ορισμένες φορές χωρίς να το συνειδητοποιείτε, δένετε με λάθος τρόπο τα παπούτσια σας με αποτέλεσμα να αισθάνεστε τα πόδια σας κουρασμένα και να πονάτε. Μια καλή ιδέα είναι να αποφεύγετε να σφίγγετε υπερβολικά τα παπούτσια σας όταν τα δένετε. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να μην είναι και πολύ χαλαρά.

Έχετε δοκιμάσει να προσθέσετε λουράκια στις ψηλοτάκουνες γόβες σας;

psilotakouna

Αν έχετε συνηθίσει να φοράτε ψηλοτάκουνες γόβες αλλά δεν είναι τόσο άνετες όσο περιμένατε, προσπαθήστε να προσθέσετε λουράκια σε αυτές για να αυξήσετε τη σταθερότητα και την ασφάλειά σας, όταν περπατάτε.

Να κάνετε διαλείμματα

Αν φοράτε στενά παπούτσια ή γόβες και δεν έχετε άλλη επιλογή από το να στέκεστε όρθια όλη τη μέρα, προσπαθήστε να κάνετε διαλείμματα έτσι ώστε να αφήνετε τα πόδια σας να χαλαρώνουν και να διευκολύνετε την κυκλοφορία του αίματος.

Μια ιδέα είναι να κρατάτε τα πόδια σας ψηλά για πέντε λεπτά για να διευκολύνεται η καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.

Δοκιμάστε να χρησιμοποιείτε στηρίγματα ποδιού με ζελέ

sthrigmata podiou

Τα στηρίγματα ποδιού με ζελέ μπαίνουν μέσα στο παπούτσι και ελαχιστοποιούν τον αντίκτυπο που έχουν οι γόβες στα πόδια σας. Είναι διαθέσιμα στα περισσότερα καταστήματα ή σε σημεία πώλησης παπουτσιών.

Προστατεύστε τον εαυτό σας από τις φουσκάλες

Ο καλύτερος τρόπος για να μην έχετε πόνους στα πόδια είναι να προλάβετε την εμφάνισή τους. Αν υποπτεύεστε ότι με τα παπούτσια, που πρόκειται να φορέσετε, θα βγάλετε φουσκάλες, μια καλή ιδέα είναι να βάλετε επίδεσμο ή ειδικές κάλτσες που αποτρέπουν τις φουσκάλες ώστε να μην τρίβεται το παπούτσι πάνω στο δέρμα σας.

Μήπως τα παπούτσια σας είναι πολύ στενά;

stena papoutsia

Πρόκειται για ένα κοινό πρόβλημα στα πάνινα ή στα δερμάτινα παπούτσια. Για να το επιλύσετε, γεμίζετε με νερό μια σακούλα που κλείνει αεροστεγώς και την τοποθετείτε στο παπούτσι ενώ στη συνέχεια παγώνετε το παπούτσι για να δείτε αν αυτό θα ανοίξει και θα πάρει μια πιο άνετη μορφή. Άλλη μια επιλογή είναι να τοποθετήσετε μια επιπλέον εσωτερική σόλα, αν και με αυτό τον τρόπο υπάρχει μεγαλύτερος κίνδυνος το παπούτσι να τρίβει το πόδι σας.

Φυσικές θεραπείες για τον πόνο στα πόδια

Επειδή ο πόνος στα πόδια είναι ιδιαίτερα συχνός και σχεδόν αναπόφευκτος υπάρχουν ορισμένες φυσικές θεραπείες για τον πόνο στα πόδια που μπορούν να τα χαλαρώσουν και να αισθανθείτε έτσι περισσότερη ανακούφιση.

Ποδόλουτρο με αλάτι

Το κλασικό ποδόλουτρο με άλατα Epsom ή με ορυκτό αλάτι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στα πόδια σας και να διατηρήσετε το δέρμα σας ενυδατωμένο και απαλό.

Ρίχνετε μισή κούπα αλάτι σε μια λεκάνη με ζεστό νερό και μουλιάζετε τα πόδια σας για 20 λεπτά.

Ποδόλουτρο με τσάι χαμομήλι

podoloutro

Το χαμομήλι έχει αντιφλεγμονώδη και καταπραϋντική δράση και μπορεί να περιορίσει γρήγορα τον πόνο στα πόδια. Επωφεληθείτε από τις ιδιότητές του φτιάχνοντας ένα ή δυο λίτρα τσάι χαμομήλι και μουλιάστε τα πόδια σας για 20 λεπτά.

Άλλη μια επιλογή είναι να τοποθετήσετε τα χρησιμοποιημένα φακελάκια τσαγιού απευθείας πάνω στις πονεμένες περιοχές των ποδιών σας.

Ποδόλουτρο με τσάι πιπερόριζας

Η πιπερόριζα είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο για τις πανίσχυρες αντιφλεγμονώδεις και παυσίπονες ιδιότητές της, που είναι ιδανικές για την καταπολέμηση διαφόρων παθήσεων.

Αν φτιάξετε ένα τσάι με φρέσκια πιπερόριζα, θα μπορέσετε να ανακουφίσετε τα πονεμένα σας πόδια σε μερικά λεπτά ενώ παράλληλα θα σας χαλαρώσουν για την επόμενη μέρα.

Τοποθετήστε ένα μεγάλο κομμάτι πιπερόριζας σε μια κατσαρόλα με βραστό νερό και το αφήστε το να σταθεί για πέντε με δέκα λεπτά. Μουλιάστε τα πόδια σας στο υγρό μέχρι να κρυώσει.

Μασάζ

masaz podion

Μια τελευταία θεραπεία που δεν πρέπει να παραλείψετε είναι το μασάζ ποδιών. Αν είχατε μια κουραστική μέρα και αισθάνεστε τον αντίκτυπό της στα πόδια σας, μην διστάσετε να τους κάνετε ένα μασάζ με λίγο ελαιόλαδο,  έλαιο μέντας ή με έλαιο λεβάντας.

Ίσως σας αρέσουν