Τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού: Ποια είναι τα οφέλη;

· 26 Δεκεμβρίου 2018
Η τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία μας και μπορεί να προσφέρει πολλά θετικά οφέλη για την ευημερία μας

Εσείς πίνετε χλιαρό νερό; Η τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία μας και μπορεί να προσφέρει πολλά θετικά οφέλη για την ευημερία μας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε σε ποια θερμοκρασία είναι καλό να το πίνουμε.

Δεν είναι σκόπιμο να καταναλώνετε πολύ κρύο νερό. Μπορεί να δημιουργήσει πολλά μειονεκτήματα στην υγεία σας και  μπορεί να σας κάνει να αρρωστήσετε, ειδικά όταν παίζετε αθλήματα ή κάνετε κάποια σωματική άσκηση. Έτσι, είναι απαραίτητο να πίνετε ζεστό νερό ή νερό σε θερμοκρασία δωματίου.

Ποιος ο λόγος; Επειδή το σώμα σας είναι σε πολύ υψηλή θερμοκρασία και η κατανάλωση παγωμένου νερού μπορεί να σας προκαλέσει να έχετε σπασμούς, ειδικά στο στομάχι και το λεπτό έντερο.

τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού

Μπορεί να μην το ξέρετε, αλλά το χλιαρό νερό έχει περισσότερα οφέλη από ότι μπορείτε να φανταστείτε. Για παράδειγμα, αν έχετε συνηθίσει να πίνετε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με άδειο στομάχι κάθε πρωί, περιμένετε για κάποιο χρονικό διάστημα να περάσει (μισή με μία ώρα) και μετά να πίνετε ένα ποτήρι νερό με λίγο χυμό λεμονιού και μια κουταλιά μέλι, θα δείτε πώς το σώμα σας θα αρχίσει να βιώνει το αίσθημα της κάθαρσης (μεταφορικά, φυσικά) και της αποτοξίνωσης, τα οποία θα σας κάνουν να νιώσετε πιο φρέσκοι ​​και πολύ ελαφρύτεροι. Επίσης, το ζεστό νερό βοηθά στη μείωση της λιγούρας, κάνοντάς σας να καταναλώνετε μικρότερες ποσότητες φαγητού.

Αλλά αυτά δεν είναι όλα τα οφέλη που μπορείτε να πάρετε από την τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού. Εμείς θα συνεχίσουμε για να σας αναφέρουμε μερικά από τα πιο ενδιαφέροντα οφέλη αμέσως παρακάτω.

Αποβάλλει τις τοξίνες

Το ζεστό νερό είναι εξαιρετικά χρήσιμο κατά την περίοδο της νηστείας ή της αποτοξίνωσης, δεδομένου ότι εξαλείφει τα άχρηστα υλικά που το κρύο νερό από μόνο του δεν μπορεί να διαλύσει. Επίσης, βοηθάει την διαδικασία απομάκρυνσης των «απορριμμάτων» από τα νεφρά, τους πόρους και τα υπόλοιπα όργανα που καθαρίζουν το σώμα.

Επίσης, να έχετε κατά νου ότι η τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού θα σας βοηθήσει να καθαρίσετε κάθε έναν από τους ιστούς σας. Δεν είναι αρκετό να το πιείτε μία φορά την ημέρα, αλλά θα πρέπει να καταναλώνεται τακτικά.

Διαβάστε επίσης: 4 γευστικές συνταγές για αποτοξίνωση των νεφρών

Ανακουφίζει από ασθένειες

τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού

Σαν να μην έφτανε αυτό, θα θεραπεύσει ή θα εξαλείψει κάποιες ασθένειες όπως οι ρευματισμοί, η αρτηριοσκλήρωση, μεταξύ άλλων.

Είναι επίσης σημαντικό να γνωρίζουμε ότι το ζεστό νερό είναι πολύ ωφέλιμο για ένα άτομο που έχει πυρετό, διότι αν το άτομο το πιει γρήγορα, αυτό θα βοηθήσει να μειώσει αμέσως τη θερμοκρασία του σώματος, επειδή βοηθά να διαστέλλονται τα κανάλια του σώματος, έτσι ώστε το αίμα να μπορεί να κυκλοφορεί ευκολότερα, εξαλείφοντας στην πορεία του όλα τα συσσωρευμένα απόβλητα που συναντάει.

Μειώνει το βάρος

τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού
Αυτό σίγουρα θα σας ενδιαφέρει πολύ! Γνωρίζατε ότι οι άνθρωποι που είναι υπέρβαροι μπορούν να βρουν μεγάλη βοήθεια στο ζεστό νερό; Αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να συμπεριλάβετε το ζεστό νερό στην καθημερινότητά σας ως μέρος της διατροφής σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να χάσετε το βάρος που χρειάζεστε και χωρίς να καταφεύγετε σε δίαιτες που μπορεί να θέσουν την υγεία σας σε κίνδυνο. Βασική προϋπόθεση: συνδυάστε την συνήθεια αυτή με σωστή διατροφή και άσκηση.

Δείτε ακόμη: 8 ασκήσεις να δυναμώσετε το κάτω μέρος της πλάτης

Η τακτική κατανάλωση χλιαρού νερού εξισορροπεί το ΡΗ

Η κατάποση ζεστού νερού βοηθά επίσης την ισορροπία του PH. Βοηθά στο να μειώσει την οξύτητα στο σώμα σας, και αμέσως θα νιώσετε πολύ πιο όμορφοι, υγιείς και φυσικοί.

Να θυμάστε …

80 τοις εκατό του σώματός σας αποτελείται από νερό. Αν λοιπόν δεν καταναλώνετε αρκετά υγρά μπορεί να προκαλέσετε μια ανισορροπία στο σώμα σας. Το ιδανικό είναι αυτά τα υγρά να είναι κυρίως νερό. Το νερό είναι απολύτως φυσικό και προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία σας που θα εντείνονται όσο περνάει ο καιρός. Ωστόσο, να θυμάστε να μην το παρακάνετε με πάνω από τα 1,5 – 2 λίτρα νερό την ημέρα. Υπάρχει ο κίνδυνος της υπονατριαιμίας, για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Chawla, R., Todi, S., & Agarwal, D. K. (2012). Hyponatremia. In ICU Protocols: A Stepwise Approach. https://www.mendeley.com/catalogue/hyponatremia/