Μους τόφου και σοκολάτας: Ένα υγιεινό επιδόρπιο

Θα σας δείξουμε βήμα προς βήμα πώς να ετοιμάσετε μια εξαιρετική μους σοκολάτας με τόφου που μπορεί να συμπεριληφθεί στη διατροφή ενός αθλητή.
Μους τόφου και σοκολάτας: Ένα υγιεινό επιδόρπιο

Τελευταία ενημέρωση: 13 Ιουλίου, 2022

Η μους τόφου και σοκολάτας είναι ένα εύκολο στην παρασκευή υγιεινό επιδόρπιο που μπορεί να συμπεριληφθεί σε μια ειδική δίαιτα για αθλητές. Πρόκειται για μια διατροφικά καλά προσαρμοσμένη συνταγή με εξαιρετικά οργανοληπτικά χαρακτηριστικά, ιδανική για όσους έχουν αδυναμία στα γλυκά.

Πριν ξεκινήσουμε, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι τα γαλακτοκομικά προϊόντα και τα φρούτα θα πρέπει να αποτελούν τα συνήθη επιδόρπια στη διατροφή μας. Ωστόσο, άλλα προϊόντα μπορούν να επιλέγονται περιστασιακά για να επιτευχθεί μεγαλύτερη προσήλωση στη δίαιτα μέσω της ποικιλίας. Είναι σημαντικό να ακολουθήσετε μια δίαιτα που είναι εφαρμόσιμη για αρκετές εβδομάδες.

Πώς να προετοιμάσετε μους τόφου και σοκολάτας

Για να προετοιμάσετε μια τέλεια μους τόφου και σοκολάτας, θα πρέπει να δώσετε προτεραιότητα στη χρήση ποιοτικών προϊόντων. Λάβετε υπόψη σας ότι το γλυκαντικό μπορεί να αντικατασταθεί από μέλι, στέβια ή σιρόπι καλαμποκιού, εάν είναι απαραίτητο.

Η στέβια είναι μία από τις καλύτερες εναλλακτικές λύσεις, καθώς δεν έχει τόσο αρνητικές επιπτώσεις στην εντερική μικροβιακή χλωρίδα. Είναι πάντα καλύτερη επιλογή από τα τεχνητά πρόσθετα.

Tofu and chocolate mousse.
Η μους τόφου και σοκολάτας είναι κρεμώδης και πολύ νόστιμη, καθώς και εύκολη στην παρασκευή της.

Συστατικά

Εδώ είναι τα συστατικά που θα χρειαστείτε για να ετοιμάσετε τη μους σοκολάτας με τόφου:

Οδηγίες βήμα προς βήμα

  1. Λιώστε τη σοκολάτα στον φούρνο μικροκυμάτων. Κάντε το προσεκτικά, καθώς μπορεί να καεί. Βάλτε την για 30 δευτερόλεπτα στη μέγιστη ισχύ.
  2. Αφού περάσει ο χρόνος, αφαιρέστε τη και ανακατέψτε τη με ένα κουτάλι. Σιγά-σιγά, η υφή θα μεταβάλλεται μέχρι να υγροποιηθεί εντελώς.
  3. Μόλις λιώσει η σοκολάτα, αφήστε την να σκληρύνει λίγο.
  4. Παράλληλα, χτυπήστε το τόφου με το σιρόπι μέχρι να γίνει κρεμώδες.
  5. Ενσωματώνετε σταδιακά τη σοκολάτα και ανακατεύετε, για να μη χάσει την αέρινη υφή του.
  6. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, αδειάστε το μείγμα σε ποτήρια και βάλτε τα στο ψυγείο για μερικές ώρες για να κρυώσει καλά.
  7. Όταν έρθει η ώρα του σερβιρίσματος, μπορείτε να τα συνοδεύσετε με φρεσκοκομμένα φρούτα για να βελτιώσετε την περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά. Είναι επίσης δυνατό να τα συνοδεύσετε με τριμμένη καρύδα ή ακόμα και με ξηρούς καρπούς.

Οφέλη της μους σοκολάτας και του τόφου

Η ένταξη της μους σοκολάτας και του τόφου στο πλαίσιο μιας ποικίλης και ισορροπημένης διατροφής μπορεί να δημιουργήσει μια σειρά από οφέλη για την υγεία. Είναι σημαντικό, ωστόσο, να αποφεύγονται οι ελλείψεις σε βασικά θρεπτικά συστατικά. Διαφορετικά, ο οργανισμός θα μπορούσε να σταματήσει να λειτουργεί βέλτιστα, παρουσιάζοντας σταδιακά ανεπάρκεια στις εσωτερικές φυσιολογικές διεργασίες.

Banana mousse.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σημειωθεί είναι η περιεκτικότητα του γλυκού σε πρωτεΐνες. Δεν έχουν υψηλή βιολογική αξία, αλλά μπορούν να βοηθήσουν στην κάλυψη των ημερήσιων αναγκών. Τα στοιχεία αυτά έχουν αποδειχθεί απαραίτητα για την προώθηση της καλής αποκατάστασης των αθλητών, διασφαλίζοντας έτσι ότι οι προσαρμογές πραγματοποιούνται αποτελεσματικά.

Από την άλλη πλευρά, το κακάο είναι μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών. Τα στοιχεία αυτά βοηθούν επίσης στη μείωση της μυϊκής βλάβης, οπότε θα είναι απαραίτητα για τη μείωση του κινδύνου τραυματισμού σε επόμενους αγώνες.

Είναι επίσης σε θέση να εξουδετερώσουν το σχηματισμό ελεύθερων ριζών και τη μετέπειτα συσσώρευσή τους στους ιστούς του σώματος, αποτρέποντας έτσι σύνθετες παθολογίες. Αυτό αποδεικνύεται από έρευνα που δημοσιεύθηκε στο The American Journal of Clinical Nutrition.

Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι η σοκολάτα αποτελεί πηγή μαγνησίου. Το μέταλλο αυτό συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας της ανάπαυσης, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrients. Μπορεί να λειτουργήσει σε συνδυασμό με άλλες ουσίες, όπως η μελατονίνη. Είναι βασικό να καλύπτετε τις καθημερινές σας ανάγκες προκειμένου να αποφύγετε προβλήματα ύπνου που θα μπορούσαν να επηρεάσουν την αποκατάσταση του οργανισμού.

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει: Τα οφέλη για να τρώτε μαύρη σοκολάτα

Ετοιμάστε αυτό το νόστιμο επιδόρπιο στο σπίτι

Όπως είδατε, είναι εύκολο να ετοιμάσετε μια μους από τόφου και σοκολάτα στο σπίτι. Αυτό το επιδόρπιο είναι επαρκές από διατροφικής άποψης παρέχοντας ποιοτικές ουσίες, αλλά και τα αντιοξειδωτικά που είναι απαραίτητα για τη μείωση της μυϊκής βλάβης και την προώθηση μιας καλής αποκατάστασης μετά από μεγάλη προσπάθεια. Εξαιτίας αυτού, είναι ένα υγιεινό επιδόρπιο και μάλιστα συνιστάται.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει ...
2 τρόποι για να φτιάξετε μπισκότα σοκολάτας με αλεύρι ρεβιθιού
Με Υγεία
Διαβάστε το Με Υγεία
2 τρόποι για να φτιάξετε μπισκότα σοκολάτας με αλεύρι ρεβιθιού

Μπορείτε να ετοιμάσετε μπισκότα σοκολάτας με αλεύρι ρεβιθιού και με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Αυτό βελτιώνει το διατροφικό



  • Churchward-Venne, T. A., Pinckaers, P., Smeets, J., Betz, M. W., Senden, J. M., Goessens, J., Gijsen, A. P., Rollo, I., Verdijk, L. B., & van Loon, L. (2020). Dose-response effects of dietary protein on muscle protein synthesis during recovery from endurance exercise in young men: a double-blind randomized trial. The American journal of clinical nutrition112(2), 303–317. https://doi.org/10.1093/ajcn/nqaa073
  • Jenkins, D., Kitts, D., Giovannucci, E. L., Sahye-Pudaruth, S., Paquette, M., Blanco Mejia, S., Patel, D., Kavanagh, M., Tsirakis, T., Kendall, C., Pichika, S. C., & Sievenpiper, J. L. (2020). Selenium, antioxidants, cardiovascular disease, and all-cause mortality: a systematic review and meta-analysis of randomized controlled trials. The American journal of clinical nutrition112(6), 1642–1652. https://doi.org/10.1093/ajcn/nqaa245
  • Cao, Y., Zhen, S., Taylor, A. W., Appleton, S., Atlantis, E., & Shi, Z. (2018). Magnesium Intake and Sleep Disorder Symptoms: Findings from the Jiangsu Nutrition Study of Chinese Adults at Five-Year Follow-Up. Nutrients10(10), 1354. https://doi.org/10.3390/nu10101354