Ρουτίνα για 25 ημέρες και αλλάξτε εντελώς τη ζωή σας

15 Ιανουαρίου 2019
Στην αρχή, μπορεί να φαίνεται ότι δεν κάνετε κάτι, αλλά ο καθημερινός διαλογισμός μπορεί να βοηθήσει πραγματικά ν' αλλάξτε τη ζωή σας και να γίνετε πιο υγιείς, τόσο συναισθηματικά όσο και φυσικά.

Αλλάξτε εντελώς τη ζωή σας. Κάποιες φορές, αισθανόμαστε κουρασμένοι και φθαρμένοι και φυσικά και πνευματικά. Εκείνη είναι η στιγμή που πρέπει να σταματήσετε και να κάνετε κάτι διαφορετικό.

Συχνά φοβόμαστε τις αλλαγές και τα νέα πράγματα, όμως κάποιες φορές το χρειαζόμαστε, παρότι είναι δύσκολο. Εξάλλου, είναι απαραίτητο να είστε καλά, με ηρεμία και ευτυχισμένοι με τον εαυτό σας.

Υπάρχει πολλή πίεση και κάποιοι άνθρωποι είναι πολύ σκληροί με τον εαυτό τους. Είναι κουραστικό, αγχωτικό και καταλαμβάνει τον χρόνο τον οποίο χρειάζεστε για να δείτε τι είναι πραγματικά σημαντικό στη ζωή σας.

Είναι ώρα να κάνετε ένα βήμα πίσω και ν’ αλλάξτε εντελώς τη ζωή και την πραγματικότητά σας.

Ξεκινήστε να θυμάστε τον εαυτό σας

Αλλάξτε εντελώς τη ζωή σας, θυμηθείτε τον εαυτό σας

Αφιερώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας. Σκεφτείτε λίγο τις ανάγκες σας, σε ό,τι σας κάνει ευτυχισμένους και σε ό,τι θέλετε να μάθετε αλλά συνεχώς αναβάλλατε.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνετε αυτό:

  • Αφήστε μια ώρα την ημέρα για να κάνετε αυτό που πραγματικά σας ευχαριστεί χωρίς να αισθάνεστε ενοχές ή να σκέφτεστε πως δεν σας αξίζει.
  • Ζήστε τη στιγμή και αφήστε το μέλλον στην τύχη του. Να σκέφτεστε μονάχα το σήμερα και όσα έχετε και να είστε ευγνώμονες γι’ αυτά.
  • Δοκιμάστε να είστε χαλαροί με τον εαυτό σας και να θέσετε κάποιους στόχους. Αυτό είναι υγιές. Μην αμφισβητείτε τον εαυτό σας ή μη πιέζεστε περισσότερο απ’ όσο μπορείτε.
  • Μάθετε πώς ν’ απολαμβάνετε τα μικρά πράγματα: έναν περίπατο στον καθαρό αέρα, να διαβάζετε ένα βιβλίο, να κάνετε ένα μπάνιο… Αναπνεύστε και χαλαρώστε.
  • Να σκέφτεστε θετικά πράγματα και να μείνετε μακριά από τοξικούς, αρνητικούς ανθρώπους. Το μόνο που κάνουν είναι να αφαιρούν την ενέργεια από εσάς. Βάζουν εμπόδια στον δρόμο σας και σας αποτρέπουν απ’ το να είστε ευτυχισμένοι.

Όταν παρατηρήσετε ότι η ζωή σας αλλάζει προς το καλύτερο, θα νιώσετε ζωντανοί, ευτυχισμένοι, γεμάτοι ενέργεια και με σκοπό. Θα αναδυθεί ο πραγματικός σας εαυτός.

Μάθετε ακόμα: Η χημεία του εγκεφάλου και η κατάθλιψη.

Γυμναστείτε και αλλάξτε εντελώς τη ζωή σας

Αλλάξτε εντελώς τη ζωή σας, η άσκηση βελτιώνει τη ζωή σας

Θα σας κάνει πολύ καλό να συμπεριλάβετε φυσικές δραστηριότητες στην καθημερινή σας ρουτίνα. Ένας περίπατος μιας ώρας είναι μια εξαιρετική άσκηση.

Αυτό θα ωφελήσει τόσο το πνεύμα σας όσο και το σώμα σας, καθώς:

  • Ενδυναμώνει το καρδιαγγειακό σας σύστημα.
  • Βελτιώνει το κυκλοφορικό και ενδυναμώνει τους μυς και τα οστά σας.
  • Επιταχύνει τον μεταβολισμό σας και σας βοηθάει να κάψετε το λίπος.
  • Σας βοηθάει να κοιμάστε καλύτερα και να ξεκουράζεστε σε βάθος.
  • Βελτιώνει την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθησή σας.
  • Αναπτύσσει την επιμονή σας όταν δείτε ότι επιτυγχάνετε τους στόχους σας.
  • Μειώνει τα επίπεδα στρες και άγχους.
  • Βελτιώνει τη διάθεσή σας γενικά και ισορροπεί την ενέργειά σας.

Εξασκείστε τη χαλάρωση και τον διαλογισμό και αλλάξτε εντελώς τη ζωή σας

Η άσκηση είναι βασικό στοιχείο για να κάνετε αυτή την αλλαγή, αλλά ο διαλογισμός είναι εκείνος ο οποίος σας ξυπνάει πραγματικά. Είναι ένα ταξίδι που θα σας πάει βαθιά στον εαυτό σας και θα σας κάνει να γνωρίσετε τις αυθεντικές σας επιθυμίες.

Όταν βρίσκεστε σε επαφή με τον εσωτερικό σας κόσμο, θα διαλέξετε το σωστό μονοπάτι για να πραγματοποιήσετε τις απαραίτητες αλλαγές.

Μπορείτε να βρείτε όλων των ειδών οδηγούς για διαλογισμό στο διαδίκτυο, οι οποίοι θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε το μυαλό σας και ν’ απελευθερωθείτε από το άγχος.

Μάθετε ακόμα: Τέσσερις σημαντικές ασκήσεις για ηλικιωμένους

Συμβουλές για να εξασκήσετε τον διαλογισμό

Αλλάξτε εντελώς τη ζωή σας, διαλογισμός

Κάντε μια προσπάθεια να συμπεριλάβετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής και διαλογισμού στην καθημερινή σας ρουτίνα. Θα πρέπει να τα κάνετε κάθε μέρα, για τουλάχιστον 25 ημέρες, και θα δείτε θετικά αποτελέσματα και στο σώμα και στο πνεύμα σας.

Για αρχάριους, οι συνεδρίες θα πρέπει συνήθως να διαρκούν μεταξύ 10 και 15 λεπτών.

  • Μπορείτε να διαλογιστείτε με τη βοήθεια μουσικής που περιλαμβάνει όργανα όπως άρπα ή πιάνο, σε συνδυασμό με ήχους της φύσης όπως είναι η βροχή, η φωτιά και ο ωκεανός. Υπάρχουν επίσης και άλλες μέθοδοι χωρίς μουσική, και αντ’ αυτού χρησιμοποιούν ήχους πουλιών και ζώων, σαν να είσαστε στο δάσος.
  • Βρείτε έναν άνετο, αναπαυτικό χώρο όπου δε θα σας διακόψει κανείς. Μπορείτε να το κάνετε καθισμένοι σε μια καρέκλα ή ξαπλωμένοι σ’ έναν καναπέ.
  • Για να αποφύγετε τις διακοπές, είναι καλό να κλείσετε το κινητό σας τηλέφωνο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αρωματικά κεριά για να δημιουργήσετε ένα ήρεμο περιβάλλον.
  • Να θυμάστε ότι πρόκειται για μια ιερή στιγμή για εσάς. Σας προτείνουμε να το κάνετε την ίδια ώρα κάθε μέρα.

Εξασκήστε τον διαλογισμό για ν’ αλλάξτε εντελώς τη ζωή σας

Ο διαλογισμός μπορεί και θ’ αλλάξει εντελώς τη ζωή σας.

Όταν ξεκινήσετε, ίσως δυσκολευτείτε να το συνηθίσετε. Από τη στιγμή που θα νιώθετε ότι δεν έχετε χρόνο, ίσως σας φανεί πως δεν κάνετε τίποτα. Αλλά αν το κάνετε με συνέπεια και με αποφασιστικότητα, θα το κάνετε για πάντα.

Η ευεξία του σώματός σας και η γαλήνη που θα νιώσετε στο μυαλό σας θα σας κάνουν να εύχεστε να το είχατε ξεκινήσει νωρίτερα.

Ξεκινήστε σήμερα και αλλάξτε τη ζωή σας!

  • Dennis, E. A., Dengo, A. L., Comber, D. L., Flack, K. D., Savla, J., Davy, K. P., & Davy, B. M. (2010). Water consumption increases weight loss during a hypocaloric diet intervention in middle-aged and older adults. Obesity. https://doi.org/10.1038/oby.2009.235
  • Pan, A., & Hu, F. B. (2011). Effects of carbohydrates on satiety: Differences between liquid and solid food. Current Opinion in Clinical Nutrition and Metabolic Care. https://doi.org/10.1097/MCO.0b013e328346df36
  • Imamura, F., O’Connor, L., Ye, Z., Mursu, J., Hayashino, Y., Bhupathiraju, S. N., & Forouhi, N. G. (2016). Consumption of sugar sweetened beverages, artificially sweetened beverages, and fruit juice and incidence of type 2 diabetes: Systematic review, meta-analysis, and estimation of population attributable fraction. British Journal of Sports Medicine. https://doi.org/10.1136/bjsports-2016-h3576rep
  • Paddon-Jones, D., Westman, E., Mattes, R. D., Wolfe, R. R., Astrup, A., & Westerterp-Plantenga, M. (2008). Protein, weight management, and satiety. In American Journal of Clinical Nutrition. https://doi.org/10.1093/ajcn/87.5.1558S
  • Weigle, D. S., Breen, P. A., Matthys, C. C., Callahan, H. S., Meeuws, K. E., Burden, V. R., & Purnell, J. Q. (2005). A high-protein diet induces sustained reductions in appetite, ad libitum caloric intake, and body weight despite compensatory changes in diurnal plasma leptin and ghrelin concentrations. American Journal of Clinical Nutrition. https://doi.org/10.1016/j.colsurfb.2010.07.059
  • Brill, J. B., Perry, A. C., Parker, L., Robinson, A., & Burnett, K. (2002). Dose-response effect of walking exercise on weight loss. How much is enough? International Journal of Obesity. https://doi.org/10.1038/sj.ijo.0802133
  • Wolfson, J. A., & Bleich, S. N. (2015). Is cooking at home associated with better diet quality or weight-loss intention? Public Health Nutrition. https://doi.org/10.1017/S1368980014001943