Σκόρδο για την αντιμετώπιση της υπέρτασης φυσικά

· 22 Ιουλίου 2018
Όλοι φοβόμαστε την υπέρταση, όμως γνωρίζετε πραγματικά τι είναι;

Η υπέρταση είναι ο όρος για την υψηλή αρτηριακή πίεση. Αυτό έχει αντίκτυπο στις αρτηρίες. Βασικά, οι αρτηρίες σκληραίνουν και χάνουν την ευελιξία τους με αποτέλεσμα το αίμα να μην ρέει τόσο εύκολα όσο θα έπρεπε. Ωστόσο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σκόρδο για την αντιμετώπιση της υπέρτασης με φυσικό τρόπο.

Οι περιπτώσεις της υπέρτασης ποικίλλουν, αλλά η πιο συνηθισμένη σχετίζεται με την υπερβολική χοληστερόλη και το λίπος. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το αίμα γίνεται πιο πηχτό και η καρδιά πρέπει να εργάζεται περισσότερο.

Το στρες και το άγχος μπορούν επίσης να αυξήσουν τον καρδιακό σας ρυθμό, οπότε το αίμα ρέει με μεγαλύτερη δύναμη από το κανονικό.

Γνωρίζοντας όλα αυτά, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το γεγονός ότι η υπέρταση αυξάνει σοβαρά τον κίνδυνο μυοκαρδιακού ή εγκεφαλικού εμφράγματος.

Είναι επίσης πιθανό να παρουσιάζεται κατά διαστήματα αυτή η κατάσταση για άλλους λόγους που σχετίζονται με προβλήματα κυκλοφορίας του αίματος.

Γιατί να χρησιμοποιείτε το σκόρδο για την αντιμετώπιση της υπέρτασης;

αρτηρίες με αίμα

Το σκόρδο περιέχει την αλισίνη και η αξία του για την υπέρταση είναι θεαματική, αν και μειώνει την αρτηριακή πίεση μόνο εάν καταναλώνεται ωμό. Όπως έχουμε αναφέρει σε άλλα άρθρα, κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος, τα οφέλη από πολλά τρόφιμα μπορούν να χαθούν.

Αυτό συμβαίνει επειδή με την αλλαγή της θερμοκρασίας αλλάζει η μοριακή δομή. Επομένως, αν και εξακολουθεί να μοιάζει με σκόρδο, οι ιδιότητές του είναι πολύ διαφορετικές.

Ωστόσο, καλύτερα να το συνδυάσετε με άλλες διουρητικές τροφές ή με τρόφιμα πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σε θέση να αραιώσετε το αίμα σας και να ενισχύσετε την υγεία των αρτηριών σας.

Σκόνη σκόρδου

Σε ένα μαγαζί με βότανα μπορείτε γενικά να τη βρείτε σε κάψουλες ή σε βαζάκια. Το καλό με τις κάψουλες είναι ότι μπορείτε να καταναλώσετε το σκόρδο χωρίς να αντιμετωπίσετε τη μυρωδιά του. Στην πραγματικότητα, πολλοί άνθρωποι που αντιμετωπίζουν πολύ κόσμο λόγω δουλειάς προσπαθούν να μην τρώνε αυτό το απίστευτο προϊόν για αυτόν ακριβώς τον λόγο.

Στην περίπτωση σκόνης, μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε ακριβώς όπως το αλάτι. Προσθέτει στα φαγητά σας μια δυνατή γεύση. Δοκιμάστε την σε σαλάτες, ψητά ψάρια ή κρέας. Αλλά να θυμάστε, πάντα μετά το μαγείρεμα.

Λάβετε υπόψη ότι το αλάτι αυξάνει την πίεση του αίματος, καθώς επίσης αυξάνει την απελευθέρωση μιας αντιδιουρητικής ορμόνης.

Σκόρδο και ελαιόλαδο

ελαιόλαδο σε μποτίλια

Μεταξύ των πιθανών φυσικών προϊόντων για υπέρταση, αυτός ο συνδυασμός είναι τέλειος. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχονται στο ελαιόλαδο συμβάλλουν στην ευελιξία των αρτηριών και επομένως συμβάλλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

  • Μια πολύ πρακτική επιλογή είναι να βάλετε μερικές σκελίδες σκόρδου σε ένα μπολ με ελαιόλαδο για να το μαρινάρετε.

Στη συνέχεια, μπορείτε να το βάλετε πάνω στο ψωμί. Αν μπορείτε να προσθέσετε μια ντομάτα, θα έχετε ένα υπέροχο μεσογειακό πρωινό με μερικά φανταστικά οφέλη για την υγεία.

Κρύες σούπες με φυσικά προϊόντα για υπέρταση

Το γκασπάτσο είναι μία από τις τέλειες κρύες σούπες που περιέχουν περισσότερα φυσικά προϊόντα για την αντιμετώπιση της υπέρτασης.

Εκτός από το σκόρδο, περιέχει και άλλα διουρητικά συστατικά όπως το κρεμμύδι ή το αγγούρι. Αυτά τροφοδοτούν επίσης τα τοιχώματα των αρτηριών και ενισχύουν την καρδιά.

Το σκόρδο είναι επίσης παρόν σε πολλές κρέμες, όπως το αγιολί. Και πάλι, εδώ έχουμε ένα μείγμα σκόρδου και ελαιόλαδου, αλλά με ένα άλλο συστατικό αστέρι: αβγό.

Ολόκληρο σκόρδο

γυναίκα που τρώει ωμό σκόρδο

Υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να το ανεχθούν και άλλοι που δεν μπορούν. Αν είστε πρώτοι, δοκιμάστε να φάτε μια ολόκληρη σκελίδα σκόρδο το πρωί, σαν να ήταν ένα χάπι.

Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τη μυρωδιά, για την οποία μιλήσαμε προηγουμένως, μπορείτε να κρατήσετε αυτή τη μέθοδο για τα σαββατοκύριακα και να χρησιμοποιήσετε άλλες μεθόδους για το υπόλοιπο της εβδομάδας.

Εκτός από τη χρήση αυτών των φυσικών προϊόντων για την υπέρταση, είναι επίσης καλό να κάνετε κάποια καρδιαγγειακή άσκηση, όπως περπάτημα.

Αυτό βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος καθώς καίει το λίπος που καθιστά πιο δύσκολο για την καρδιά σας να αντλεί το αίμα στο σώμα σας.