Τέσσερις καλές συνήθειες για να ενισχύσετε τις άμυνές σας

· 3 Απριλίου 2019
Υπάρχουν πολλές υγιεινές συνήθειες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τις εισάγετε στην καθημερινή σας ρουτίνα και να ξεκινήσετε να αντιλαμβάνεστε τα καλά πράγματα που σας βοηθούν.

Θέλετε να βελτιώσετε ή να ενισχύσετε τις άμυνές σας;

Όταν αλλάζουν οι εποχές ή έρχεται η εποχή της γρίπης, είναι σημαντικό να υιοθετήσετε καλές συνήθειες οι οποίες θα σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τις άμυνές σας. Όμως, θα σας προτείναμε ν’ ακολουθείτε αυτές τις συνήθειες όλο τον χρόνο για την αποτροπή ασθενειών.

Αν εντάξετε μία καλή συνήθεια στη ρουτίνα σας, θα είναι ευκολότερο για εσάς να ενισχύσετε τις άμυνές σας. Ωστόσο, αν ακολουθείτε καλές συνήθειες μόνο τον χειμώνα, για παράδειγμα, τι θα γίνει τις υπόλοιπες εποχές; Θα είστε εκτεθειμένοι σε πιθανές ασθένειες.

Μάθετε περισσότερα σε αυτό το άρθρο!

Καλές συνήθειες για να ενισχύσετε τις άμυνές σας

Σήμερα, θα σας μιλήσουμε για τέσσερις εξαιρετικές συνήθειες οι οποίες θα σας βοηθήσουν να δώσετε ώθηση στην απόκριση του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Αν και υπάρχουν πολλές, πιστεύουμε πως είναι σημαντικό, αν δεν έχετε κάνει καμία στο παρελθόν, να ξεκινήσετε με αυτές τις τέσσερις αρχικά.

1. Μια υγιεινή διατροφή με ποικιλία

Ενισχύστε τις άμυνές σας - Γυναίκα τρώει σαλάτα

Μία από τις πρώτες καλές συνήθειες η οποία θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε τις άμυνές σας, χωρίς αμφιβολία, είναι να τρώτε υγιεινά. Ο σχεδιασμός ενός διατροφικού πλάνου το οποίο θα ικανοποιεί τις ανάγκες σας, με την κατανάλωση πολλών φρούτων και λαχανικών, τον περιορισμό, όσο το δυνατόν περισσότερο, επεξεργασμένων τροφών, την πόση αρκετού νερού… όλα αυτά σας ωφελούν.

Ορισμένες φορές, δεν προσέχουμε το τι τρώμε και δεν παρατηρούμε ότι αυτό κάνει τεράστια διαφορά. Ό,τι τρώμε δυναμώνει ή αποδυναμώνει τις άμυνές μας.

Αν δεν τρώτε φρούτα και λαχανικά, παραδείγματος χάρη, θα έχετε έλλειψη σε ορισμένες απαραίτητες βιταμίνες που χρησιμοποιούν οι άμυνές σας για την καταπολέμηση ασθενειών.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Τι καταστρέφει το ανοσοποιητικό σύστημα;

2. Να γυμνάζεστε καθημερινά

Ενισχύστε τις άμυνές σας - Γυναίκα κολυμπά

Μη σας τρομάζει αυτό: υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι άσκησης! Χάρη σε αυτό, μπορείτε να κάνετε κάποιο σπορ κάθε μέρα για να αποφύγετε την καθιστική ζωή.

Κάποιος ο οποίος πάει στο γυμναστήριο τρεις φορές την εβδομάδα μπορεί να περπατά, να κάνει πεζοπορία ή σκέιτ τις ημέρες που δεν πάει στο γυμναστήριο. Είναι απλώς ζήτημα του να σηκωθείτε, να κουνηθείτε, και να κρατάτε δραστήριο το σώμα σας.

Ένας περίπατος 30 λεπτών κάνει μεγάλη διαφορά. Αυτό θα δώσει αξιοσημείωτη ώθηση στις άμυνές σας.

Ένας καθιστικός τρόπος ζωής θα καθιστά πιο εύκολο στόχο για τη γρίπη ή άλλες ασθένειες. Η εξάσκηση ενός σπορ όχι μόνο ενισχύει το σώμα σας και τονώνει τους μυς, αλλά θα επωφεληθούν και οι άμυνές σας. Δοκιμάστε το!

Το γνωρίζατε; Θεραπεύστε τον βήχα, τις αλλεργίες σας ή τη γρίπη με κρεμμύδια

3. Φροντίστε το πνεύμα σας

Ενισχύστε τις άμυνές σας - Γυναίκα διαλογίζεται

Ίσως να μην το πιστεύετε, αλλά το πνεύμα σας είναι πολύ σημαντικό για την ενίσχυση ή αποδυνάμωση των αμυνών σας.

Γι’ αυτό, μία από τις καλές συνήθειες που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την απόκριση του ανοσοποιητικού σας ίσως να είναι η εξάσκηση της γιόγκα, να πάτε σε ένα σπα, ή να αφήσετε λίγο χρόνο για μια ξεκούραστη δραστηριότητα μόνο επειδή το θέλετε.

Κάποιες φορές, όταν περνάμε πολύ χρόνο για τη φροντίδα του σώματός μας, ξεχνάμε να φροντίσουμε το πνεύμα μας.

Αν ρίξουμε μια ματιά στους ανθρώπους γύρω μας (ειδικά σε όσους είναι περισσότερο αγχωμένοι ή αρνητικοί) θα δούμε πως είναι πάντα εκείνοι οι οποίοι αρρωσταίνουν συχνότερα. Αν θέλετε να ενισχύσετε τις άμυνές σας, καλλιεργήστε ένα θετικό και υγιές πνεύμα απελευθερωμένο από έγνοιες.

4. Κόψτε τις τοξικές συνήθειες για να ενισχύσετε τις άμυνές σας

Γυναίκα κόβει τσιγάρο στη μέση

Είναι φυσικό όταν μιλάμε για καλές συνήθειες οι οποίες μας βοηθούν να γινόμαστε πιο υγιείς, να πρέπει υποχρεωτικά να αναφέρουν τις τοξικές συνήθειες τις οποίες πρέπει να σταματήσουμε άμεσα.

Ποιες μπορεί να είναι;

Ορισμένες από αυτές είναι το κάπνισμα, η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας αλκοόλ, η κατανάλωση πολλών γλυκών και η έλλειψη σωστού ύπνου. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, το να έχετε επαρκή ύπνο παίζει μεγάλο ρόλο για τις άμυνες του οργανισμού σας.

Γι’ αυτό, σας προτείνουμε να διατηρείτε έναν καλό και υγιεινό ύπνο.

Πώς;

Να πάτε στο κρεβάτι πάντα την ίδια ώρα, να κοιμάστε όσες ώρες απαιτεί το σώμα σας, να σέβεστε τους κύκλους του ύπνου σας…

Έτσι, θα νιώσετε πολύ καλύτερα, και οι άμυνές σας θα είναι πιο προετοιμασμένες για την αποτροπή ασθενειών.

Έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτές τις συνήθειες για να δώσετε ώθηση στην απόκριση του ανοσοποιητικού σας; Ποια λειτούργησε καλύτερα για εσάς; Θα θέλαμε να μάθουμε αν υπάρχει κάποια άλλη θετική συνήθεια την οποία θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας!