7 πράγματα για να αδυνατίσετε τους μηρούς σας

· 23 Ιανουαρίου 2019
Για να χάσετε λίπος από τους μηρούς σας και να τους κάνετε πιο σφιχτούς, είναι απαραίτητο να ακολουθήσετε μια φυσική ρουτίνα, για να τους τονώσετε, καθώς και μια υγιεινή διατροφή.

7 πράγματα για να αδυνατίσετε τους μηρούς σας. Η συσσώρευση λίπους στην περιοχή των μηρών είναι δύσκολο να καταπολεμηθεί και, ενώ υπάρχουν πολλές μέθοδοι για την επίτευξη αυτού του στόχου, οι περισσότερες από αυτές θέλουν πολύ χρόνο.

Έχει αποδειχθεί ότι, όπως ακριβώς και με την περιοχή της κοιλιάς, η διατροφή και η φυσική δραστηριότητα παίζουν σημαντικό ρόλο στην επίτευξη καλών αποτελεσμάτων.

Επειδή είναι μια προβληματική περιοχή, ωστόσο, είναι απαραίτητο να εντείνετε τις προσπάθειές σας και να κάνετε άλλα σημαντικά βήματα για να φαίνονται τα πόδια σας τέλεια.

Επειδή τόσο πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να επιτύχουν τον ίδιο στόχο, θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας επτά πράγματα που μπορεί να κάνει όποιος θέλει να αδυνατίσει τους μηρούς του, κάνοντάς τους πιο σφιχτούς και μειώνοντας την εμφάνιση της κυτταρίτιδας.

Ενδιαφέρεστε να αδυνατίσετε τους μηρούς;

1.Μασάζ

 αδυνατίσετε τους μηρούς;

Το μασάζ για τα πόδια είναι μια αποτελεσματική λύση κατά της κατακράτησης υγρών και τοξινών που επηρεάζουν το κάτω μέρος του σώματός σας.

Αυτή η πρακτική διεγείρει το λεμφικό σύστημα, βελτιώνει την κυκλοφορία και βοηθά να ελαχιστοποιήσετε την εναπόθεση λίπους που δημιουργεί αυτά τα άσχημα λακκάκια.

Τι πρέπει να κάνετε;

Επιλέξτε το αγαπημένο σας αιθέριο έλαιο, κατά προτίμηση με καταπραϋντικές ιδιότητες, και εφαρμόστε το χρησιμοποιώντας τις παλάμες των χεριών σας και κάντε μασάζ στα πόδια σας με κινήσεις προς τα πάνω, καθώς ασκείτε μια ελαφρά πίεση με τα άκρα των δαχτύλων σας.

Επαναλαμβάνετε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Δείτε επίσης: Μασάζ για την εξάλειψη της κυτταρίτιδας

2.Φυσική δραστηριότητα για να αδυνατίσετε τους μηρούς;

Ακολουθώντας καθιστικό τρόπο ζωής δεν θα βελτιώσετε το σώμα σας καθόλου, ειδικά όταν πρόκειται για τον μεταβολισμό σας και το σωματικό βάρος.

Είναι απαραίτητο να γυμνάζεστε καθημερινά για να αποκτήσετε πιο αδύνατα και σφιχτά πόδια.

Να θυμάστε ότι δεν υπάρχει καμία μαγική άσκηση για εξάλειψη τοπικού λίπους, αλλά πρέπει να συνδυάσετε καρδιαγγειακή προπόνηση με ασκήσεις ενδυνάμωσης.

Μερικές από τις ασκήσεις που προτείνουμε είναι:

  • Ποδηλασία
  • Κολύμβηση
  • Τρέξιμο
  • Πιλάτες
  • Γιόγκα
  • Βαθιά καθίσματα
  • Ανέβασμα σκάλας

3.Βελτιώσετε την διατροφή σας για να αδυνατίσετε τους μηρούς;

 αδυνατίσετε τους μηρούς;

Η λήψη τροφής υψηλής ποιότητας μέσω της διατροφής σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε ένα νούμερο και να αποκτήστε ένα υγιές σώμα.

Δεν έχει να κάνει με υιοθέτηση κάποιας συγκεκριμένης «θαυματουργικής δίαιτας», αλλά με διατήρηση ενός πλήρους, ισορροπημένου προγράμματος διατροφής με έλεγχο θερμίδων.

Εκτός από αυτό, είναι μια καλή ιδέα να αυξήσετε την κατανάλωση τροφών που έχουν διουρητικές και καθαριστικές ιδιότητες που συμβάλλουν στην απώλεια βάρους.

Είναι επίσης σημαντικό να αυξήσετε την κατανάλωση της πρωτεΐνης η οποία είναι απαραίτητη για να χτίσετε μυϊκή μάζα.

Την ίδια στιγμή, πρέπει να προσπαθήσετε να ελαχιστοποιήσετε  την πρόσληψη των κορεσμένων και των ακόρεστων λιπαρών, ζαχαρούχων τροφών, υπερβολικού αλατιού και επεξεργασμένων τροφών.

4.Χρησιμοποιήστε κρέμες σύσφιξης

Η καθημερινή εφαρμογή κρεμών και λοσιόν οι οποίες έχουν ιδιότητες σύσφιξης μπορεί να παρέχουν πολλαπλά οφέλη στην εμφάνιση των μηρών σας.

Η χρήση τους μειώνει την εμφάνιση της κυτταρίτιδας, καταπολεμά το χαλαρό δέρμα, ενεργοποιεί την κυκλοφορία και βελτιώνει την συνολική εμφάνιση του δέρματός σας.

Αν και συνήθως δεν μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα αμέσως, σε λίγες μόνο ημέρες θα δείτε ότι αυτό είναι ένα φοβερό συμπλήρωμα σε άλλες θεραπείες.

5.Αυξήστε την πρόσληψη νερού για να αδυνατίσετε τους μηρούς;

γυναίκα πίνει νερό αδυνατίσετε τους μηρούς;

Η πρόσληψη έως δυο λίτρα νερό κάθε μέρα είναι μια καλή πρακτική για τους μηρούς σας, καθώς και για το υπόλοιπο του σώματός σας.

Το νερό δεν περιέχει θερμίδες και μόλις το πιείτε, βοηθά το σώμα σας να εκτελέσει τις σωστές λειτουργίες του για να διατηρήσει το βάρος σας υπό έλεγχο.

Η κατανάλωση νερού ρυθμίζει φλεγμονή στο σώμα σας, καταπολεμώντας την κατακράτηση υγρών και βοηθώντας να διατηρήσετε την κυκλοφορία ενεργή με σκοπό της αποφυγής των κιρσών.

Επίσης, βελτιώνει την λειτουργία του συκωτιού σας, παρατείνει το αίσθημα του κορεσμού και είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για την καλή πέψη.

Για τα καλύτερα οφέλη, σας συνιστούμε να πίνετε το νερό με λίγο χυμό λεμονιού με άδειο στομάχι.

6.Κοιμηθείτε αρκετές ώρες

Αν και φαίνεται πως ο ύπνος δεν έχει να κάνει με την απώλεια βάρους, η ξεκούραση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ικανότητα του σώματός σας να απαλλάσσεται από το υπερβολικό λίπος.

Η υπνηλία μπορεί να σας κάνει να θέλετε να φάτε περισσότερο και επειδή είστε λιγότερο δραστήριοι λόγω της κούρασης, αυτό σας οδηγεί στην αύξηση του σωματικού σας βάρους.

Βελτιώστε τις συνθήκες στην κρεβατοκάμαρά σας, αποφύγετε την χρήση ηλεκτρονικών συσκευών πριν τον ύπνο και βεβαιωθείτε πως έχετε ένα άνετο στρώμα και μαξιλάρια.

 

Δείτε το άρθρο:  Πόσες ώρες πρέπει να κοιμόμαστε;

 

7.Κάντε κρύο ντους

Κάνοντας ντους με κρύο νερό δεν θα αδυνατίσετε αμέσως στους μηρούς, όμως αυτή η συνήθεια θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την γενική σας εμφάνιση.

Η θερμοκρασία αυτή βοηθά στην βελτίωση της κυκλοφορίας, κάνει το δέρμα σας να φαίνεται καλύτερο και μειώνει την χαλάρωση της επιδερμίδας.

Εκτός από αυτό, είναι μια καλή θεραπεία για να αποφύγετε κούραση και ένταση. Είστε έτοιμοι να αποκτήσετε τους μηρούς των ονείρων σας; Τώρα, που γνωρίζετε όλα τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να το πετύχετε, επικεντρωθείτε στον στόχο σας και κάντε την προσπάθεια που χρειάζεται για να δείτε μια μεγάλη αλλαγή σε λίγο χρονικό διάστημα.