Αποκτήστε όμορφα πόδια εύκολα! Μάθετε περισσότερα

9 Οκτωβρίου 2015
Για να αποφύγετε προβλήματα με τα πόδια σας είναι σημαντικό να ασκείστε και να κάνετε καρδιαγγειακές ασκήσεις τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιούμε φυσικά προϊόντα όπως είναι το λάδι σημύδας που έχει απίστευτες ιδιότητες κατά της κυτταρίτιδας και της αποστράγγισης.

Θέλετε να αποκτήσετε όμορφα πόδια; Τα πόδια είναι ένα από τα πιο ελκυστικά σημεία του σώματος μιας γυναίκας αλλά χρειάζονται αρκετή φροντίδα και τα κοινά προβλήματα θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με φυσικούς τρόπους όχι μόνο για αισθητικούς λόγους αλλά και για λόγους υγείας επίσης: Κυτταρίτιδα, ραγάδες, χαλάρωση (πλαδαρότητα), παχυσαρκία, κιρσοί, κτλ. Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστούμε μαζί σας τις καλύτερες φυσικές θεραπείες για την καταπολέμηση τέτοιων προβλημάτων ώστε να αποκτήσετε τονωμένα,  υγιή και όμορφα πόδια!

Γενικές συμβουλές για όμορφα πόδια

Αρχικά θα σας δώσουμε μερικές γενικές συμβουλές οι οποίες θα σας βοηθήσουν να αποφύγετε γενικά προβλήματα των ποδιών και παράλληλα να βελτιώσετε την υγεία σας.

Το πιο σημαντικό από όλα είναι να ξεκινήσετε με μια σωστή διατροφή:

  • Αποφύγετε τα επιβλαβή λιπαρά στη διατροφή σας: Λίπη trans (υδρογονωμένα φυτικά έλαια), τα τηγανητά, τα γλυκά, το πρόχειρο φαγητό, τα επεξεργασμένα κρέατα, τα γαλακτοκομικά υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, κτλ.
  • Περιορίστε την κατανάλωση λευκής ζάχαρης και ραφιναρισμένου αλατιού
  • Μην κάνετε κατάχρηση των ραφιναρισμένων αλεύρων
  • Αποφύγετε το αλκοόλ

όμορφα πόδια όχι ψωμια

Εβδομαδιαία άσκηση

Είναι σημαντικό να ασκείστε καθημερινά, αλλά αν αυτό είναι αδύνατο ψάξτε τρόπους για να ασκείστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Οι πιο ωφέλιμες ασκήσεις για τα πόδια μας είναι οι ακόλουθες:

  • Περπάτημα
  • Τρέξιμο
  • Ανεβοκατέβασμα σκάλας
  • Κολύμπι
  • Γιόγκα
  • Τάι τσι (πολεμική τέχνη ήπιας εξάσκησης)
  • Ποδηλασία

Μάθετε περισσότερα για το κολύμπι και πόσο μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε κιλά

όμορφα πόδια με ποδηλασια

Κυτταρίτιδα

Η κυτταρίτιδα αποτελεί ένα από τα πιο κοινά προβλήματα και εμφανίζεται συνήθως στους μηρούς, στις γάμπες, πάνω από τα γόνατα και στους γλουτούς. Με την πάροδο του χρόνου, η κατάσταση μπορεί να επιδεινωθεί αν δεν φροντίσουμε για αυτό. Επομένως είναι πολύ σημαντικό να λάβουμε τα μέτρα μας όσο το δυνατόν πιο σύντομα.

Εκτός από τις συμβουλές για τη διατροφή και την άσκηση, θα πρέπει επίσης να εφαρμόζουμε τοπικά ένα προϊόν κατά της κυτταρίτιδας στα πόδια μας, κατά προτίμηση ένα φυτικό προϊόν. Για παράδειγμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έλαιο σημύδας το οποίο έχει καταπληκτικές ιδιότητες κατά της κυτταρίτιδας και της αποστράγγισης.

Για να εφαρμόσετε αυτό το έλαιο θα πρέπει να κάνετε καθημερινά ένα πεντάλεπτο μασάζ με ανοδική, ευθεία και κυκλική κίνηση.

Ραγάδες

Οι ραγάδες εμφανίζονται όταν αλλάζουμε ξαφνικά βάρος και το δέρμα μας δεν έχει αρκετή ελαστικότητα. Παρόλα αυτά μπορούμε να τις αποφύγουμε ακόμη και κατά την ξαφνική αλλαγή βάρους (για παράδειγμα κατά τη διάρκεια μιας δίαιτας ή εγκυμοσύνης) ή ακόμη και να τις απομακρύνουμε μόλις κάνουν την εμφάνισή τους.

Για να το καταφέρετε αυτό, θα πρέπει να θρέφετε το δέρμα σας σε βάθος κάνοντας μασάζ και χρησιμοποιώντας ένα από τα ακόλουθα τέσσερα φυτικά προϊόντα:

  • Αμυγδαλέλαιο
  • Βούτυρο καριτέ
  • Λάδι αργκάν
  • Έλαιο από κυνόροδο

Αυτά τα έλαια μπορούν να εφαρμοστούν μετά το ντους, πριν σκουπιστείτε με την πετσέτα, όταν οι πόροι είναι ακόμη ανοιχτοί και μπορούν να απορροφήσουν καλύτερα το έλαιο. Έπειτα αφήστε το δέρμα σας να στεγνώσει φυσικά.

Κιρσοί

Οι κιρσοί είναι ένα σύμπτωμα που προέρχεται από την κακή κυκλοφορία του αίματος στα πόδια αλλά μπορείτε να ακολουθήσετε οποιαδήποτε από αυτές τις συμβουλές για να τους αποφύγετε και να τους θεραπεύσετε:

  • Εφαρμόστε ξύδι δεντρολίβανου για να χαλαρώσετε, καταπραΰνετε και να βελτιώσετε την κυκλοφορία του αίματος.
  • Τοποθετήστε τα πόδια σας σε μια κατακόρυφη στάση για τουλάχιστον 15 λεπτά την ημέρα. Για να το κάνετε αυτό, ξαπλώστε στο πάτωμα, στο κρεβάτι ή στον καναπέ και σηκώστε τα πόδια σας ψηλά, κατά προτίμηση οι γλουτοί σας να ακουμπούν στον τοίχο και τα πόδια σας να βρίσκονται σε πλήρη κατακόρυφη στάση, ώστε να σχηματίζετε μια ορθή γωνία με το σώμα σας.
  • Να λαμβάνετε καθημερινά εγχύματα (ροφήματα) με γκότου κόλα, γκίνγκο μπιλόμπα ή με κουκούτσια σταφυλιών.

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το πώς να σφίξετε τους γλουτούς σας εύκολα.

Χαλαρότητα και όμορφα πόδια

Η χαλαρότητα ή πλαδαρότητα μπορεί να οφείλεται στην ηλικία και την έλλειψη ασκήσεων και τόνωσης. Το κλειδί της επιτυχίας για την πρόληψή της είναι κυρίως η άσκηση, όχι μόνο οι καρδιαγγειακές αλλά και οι τονωτικές ασκήσεις.

Επιπλέον, υπάρχει ακόμη ένας τρόπος για να αποκτήσουμε σφιχτά πόδια και το μόνο που χρειαζόμαστε είναι νερό για να επωφεληθούμε από τις ευεργετικές ιδιότητες της υδροθεραπείας:

  • Να ολοκληρώνετε το ντους σας πάντα με κρύο νερό
  • Να περπατάτε, αν είναι βέβαια εφικτό, στις όχθες των ποταμών ή στην παραλία
  • Προετοιμάστε δυο δοχεία: Το ένα με πολύ κρύο νερό και το άλλο με πολύ ζεστό νερό. Βάλτε πρώτα τα πόδια σας στο ζεστό νερό και μετά στο κρύο και κάντε εναλλαγές κάθε λίγα λεπτά. Να τελειώνετε πάντα με το ζεστό νερό.

θάλασσα όμορφα πόδια

Παχυσαρκία – Υπερβολικό βάρος

Η παχυσαρκία η οποία επηρεάζει διάφορα σημεία του σώματός μας θα πρέπει αρχικά να καταπολεμηθεί εσωτερικά με μια κατάλληλη δίαιτα και διατροφή και εξωτερικά με κατάλληλη άσκηση καθώς δεν γίνονται θαύματα για την απώλεια υπερβολικού βάρους.

Επιπλέον, υπάρχουν ορισμένες τροφές οι οποίες μπορούν να μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά πιο γρήγορα:

  • Έλαιο καρύδας
  • Σπιρουλίνα
  • Λεμόνι
  • Θαλάσσια φύκη (Φύκος ο κυστοειδής)
  • Τσάι
  • Πιπερόριζα
  • Σέλερυ
  • Ανανάς
  • Καρπούζι

Ελπίζουμε να απολαύσατε αυτό το άρθρο για το πως να αποκτήσετε όμορφα πόδια φυσικά!