Αποτελεσματική δίαιτα για πιο λεπτή κοιλιά

· 21 Αυγούστου 2018
Θα αρχίσετε να προσέχετε τα αποτελέσματα που έχει αυτή η δίαιτα για πιο λεπτή κοιλιά μέσα σε μερικές εβδομάδες, εφόσον τη συνοδεύετε με άσκηση. Δείξτε πειθαρχία και αποκτήστε τη λεπτή κοιλιά που πάντα επιθυμούσατε!

Θέλετε να αποκτήσετε πιο λεπτή κοιλιά;

Η απόκτηση λεπτής και σφιχτής κοιλιάς αποτελεί τον στόχο πολλών ανθρώπων. Αν και δεν πρόκειται για κάτι εύκολο, μια πιο λεπτή κοιλιά αποτελεί κλειδί για μια πιο λεπτή σιλουέτα.

Κάτι πολύ ενοχλητικό είναι ότι δυστυχώς η κοιλιά είναι μια περιοχή του σώματος που συσσωρεύει λίπος. Το αποτέλεσμα είναι προβλήματα όπως η κατακράτηση υγρών, η δυσκοιλιότητα και άλλες παθήσεις που κάνουν το σώμα να μοιάζει φουσκωμένο.

Πριν καταφύγετε σε θαυματουργές μεθόδους, είναι καλύτερα να υιοθετήσετε μια διατροφή με λίγες θερμίδες η οποία υποστηρίζει τις λειτουργίες που σας επιτρέπουν να καταπολεμήσετε το λίπος.

Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αποφύγετε τις ανεπιθύμητες αντιδράσεις στο σώμα καθώς προσπαθείτε να αποκτήσετε επίπεδη και τονωμένη κοιλιά.

Ενδιαφέρεστε για κάτι τέτοιο; Μην παραλείψετε αυτή τη δίαιτα για πιο λεπτή κοιλιά που σας παρουσιάζουμε παρακάτω.

Υγιεινή δίαιτα για πιο λεπτή κοιλιά

Γυναίκα που τρώει σαλάτα

Για να αποκτήσετε πιο λεπτή κοιλιά με αποτελεσματικό τρόπο, είναι θεμελιώδες να καίτε περισσότερες θερμίδες από όσες καταναλώνετε. Για αυτόν τον λόγο, πέρα από τη μείωση των θερμίδων που τρώτε, είναι απαραίτητο να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης.

Μαζί, αυτές οι δύο συνήθειες ενισχύουν τον μεταβολισμό σας, βελτιώνοντας την ικανότητά του να μετατρέπει τα θρεπτικά συστατικά σε πηγές ενέργειας. Έτσι, σιγά-σιγά, το βάρος σας μειώνεται και η κοιλιά σας αρχίζει να λεπταίνει.

Μια άλλη πτυχή που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη είναι η ενυδάτωση. Η καθημερινή πόση νερού διεγείρει την πέψη και προάγει την αποβολή των υγρών και των τοξινών που προκαλούν προβλήματα φουσκώματος.

Τροφές που επιτρέπονται στη δίαιτα για πιο λεπτή κοιλιά

Για να ακολουθήσετε μια αποτελεσματική δίαιτα για πιο λεπτή κοιλιά και για την καταπολέμηση του κοιλιακού λίπους, είναι ζωτικό να γνωρίζετε ποιες τροφές συνεισφέρουν στον σκοπό σας. Έτσι μπορείτε να εμπλουτίσετε τη διατροφή σας χωρίς να πάρετε βάρος.

Σας συστήνουμε τις εξής τροφές:

  • Πράσινα λαχανικά (μπρόκολο, σπανάκι, μαρούλι, σέσκουλα κ.λπ.)
  • Φρούτα (μήλα, πορτοκάλια, φράουλες, μπανάνες κ.λπ.)
  • Όσπρια (φακές, ρεβίθια, φασόλια)
  • Αβγά
  • Άπαχα κρέατα και ψάρια
  • Σπόροι, ξηροί καρποί και αποξηραμένα φρούτα
  • Γαλακτοκομικά προϊόντα χωρίς λιπαρά, ή φυτικά γάλατα (σε μικρές ποσότητες)

 

Σας προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο: Τα καλύτερα λαχανικά για αδυνάτισμα.

 

Τροφές που απαγορεύονται στη δίαιτα για πιο λεπτή κοιλιά

Γυναίκα που τρώει κρυφά γλυκό

Για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα από αυτή τη δίαιτα, είναι απαραίτητο να περιορίσετε ή να εξαλείψετε μερικές τροφές με χαμηλή διατροφική αξία και πολλά κορεσμένα λιπαρά και ζάχαρη.

Σε αυτές τις τροφές περιλαμβάνονται οι εξής:

  • Γλυκά, κέικ και κάθε είδους σφολιατοειδή
  • Επεξεργασμένα κρέατα
  • Τηγανητά σνακ
  • Ανθρακούχα ποτά ή αναψυκτικά
  • Τυριά με πολλά λιπαρά
  • Φυτικά έλαια όπως το σογιέλαιο και το φοινικέλαιο
  • Πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα
  • Κονσερβαρισμένες τροφές
  • Έτοιμα φαγητά

 

Διαβάστε επίσης το άρθρο: Δίαιτα με βρώμη: χάστε βάρος αποτελεσματικά.

 

Στη συνέχεια θα δούμε μερικές ιδέες που θα σας βοηθήσουν να προγραμματίσετε τα γεύματά σας.

Πρωινό γεύμα

Πιάτο με ομελέτα

  • Τσάι και τορτίγια με τέσσερα ασπράδια αβγών και σπανάκι.
  • Μια φέτα σταρένιο ψωμί ολικής άλεσης, ένα φλιτζάνι φυτικό γάλα και ένα βραστό αβγό.
  • Ένα φλιτζάνι γάλα βρώμης, μια φέτα σταρένιο ψωμί ολικής άλεσης και ένα μπολ φράουλες και μύρτιλλα.

Δεκατιανό

  • Φυσικό γιαούρτι με μια χούφτα αμύγδαλα ή καρύδια.
  • Ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένα φρούτα (πεπόνι, καρπούζι, μήλο).

Μεσημεριανό γεύμα

Πιάτο με υγιεινή σαλάτα

  • Μία μερίδα στήθος κοτόπουλου (100 γραμμάρια) και μια σαλάτα με ντρέσινγκ λαδόξυδου.
  • Μια πράσινη σαλάτα, μία μερίδα άπαχο κρέας (100 γραμμάρια) και ένα μήλο για επιδόρπιο.
  • Ένα φλιτζάνι σούπα λαχανικών με κομματάκια κοτόπουλου.

Απογευματινό

Ποτήρι με χυμό καρπουζιού

  • Σμούθι με καρπούζι και φράουλες.
  • Ένα κομμάτι ψητό κοτόπουλο (100 γραμμάρια) με φέτες πιπεριάς.
  • Μία φέτα σταρένιο ψωμί ολικής άλεσης με φέτες τομάτας και ένα έγχυμα βοτάνων.

Βραδινό γεύμα

  • Σούπα λαχανικών ή κοτόσουπα με δύο φέτες φρυγανισμένο ψωμί από στάρι ολικής άλεσης.
  • Μία μερίδα ψητό κοτόπουλο και μπρόκολο στον ατμό.
  • Δύο φέτες σταρένιο ψωμί ολικής άλεσης με στήθος γαλοπούλας και ανάμεικτα λαχανικά στον φούρνο.

Άλλες τροφές

Ανανάς και παπάγια

  • Εγχύματα βοτάνων και μπαχαρικών (τζίντζερ, φασκόμηλο, κανέλα, χαμομήλι, βασιλικός κ.λπ.)
  • Νερό (έξι με οχτώ ποτήρια τη μέρα)
  • Αποτοξινωτικά φρούτα (καρπούζι, παπάγια, πεπόνι, αχλάδι, ακτινίδιο κ.λπ.)

Θα αρχίσετε να προσέχετε τα αποτελέσματα που έχει αυτή η δίαιτα για πιο λεπτή κοιλιά μέσα σε μερικές εβδομάδες, εφόσον τη συνοδεύετε με άσκηση. Δείξτε πειθαρχία και αποκτήστε τη λεπτή κοιλιά που πάντα επιθυμούσατε!