Τα 7 τρόφιμα για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων

· 17 Μαρτίου 2018
Αν και ο γιατρός είναι πάντα αρμόδιος για να σας συστήσει την κατάλληλη θεραπεία, υπάρχουν μερικά τρόφιμα που είναι πολύ χρήσιμα στην αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων.

Τρόφιμα για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων! Τα αιμοπετάλια είναι μικρά κυτταρικά θραύσματα που κυκλοφορούν στο αίμα. Η δουλειά τους είναι η πήξη του αίματος, να δημιουργούν δηλαδή θρόμβους που βοηθούν στην επούλωση των πληγών και στην αιμόσταση (το σταμάτημα της αιμορραγίας). Στην προσπάθεια της σωστής λειτουργίας τους, συνιστάται να καταναλώνετε τρόφιμα για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων.

Τα αιμοπετάλια παράγονται στον μυελό των οστών και είναι διαθέσιμα για να αποκαθιστούν τα κατεστραμμένα αιμοφόρα αγγεία. Με αυτόν τον τρόπο μας προστατεύουν από την υπερβολική απώλεια αίματος κατά τη διάρκεια ενός τραυματισμού.

Έχουν επίσης μικρούς σάκους στο εσωτερικό τους που ονομάζονται κοκκία. Αυτά απελευθερώνουν χημικές ουσίες που προσελκύουν άλλα αιμοπετάλια στο σημείο της βλάβης.

Γενικά, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στον έλεγχο των αιμορραγιών. Χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό τους, η παρουσία τους στο αίμα είναι ζωτικής σημασίας.

Το πρόβλημα προκύπτει όταν εμφανίζονται ορισμένες διαταραχές που επηρεάζουν τις λειτουργίες των αιμοπεταλίων. Αυτές μπορεί να οφείλονται σε αύξηση ή μείωση της παραγωγής τους ή επειδή δεν επιτελούν σωστά τη λειτουργία τους.

Κατά συνέπεια, αυτό προκαλεί χρόνιες διαταραχές του αίματος και, φυσικά, αυξάνει τον κίνδυνο σημαντικής απώλειας αίματος.

Πρώτα απ ‘όλα, ένας γιατρός πρέπει να αναλύσει και να θεραπεύσει αυτές τις διαταραχές, δεδομένου ότι μπορούν να προκαλέσουν πιο σοβαρές επιπλοκές στην υγεία σας.

Επιπλέον, είναι χρήσιμο να συμπεριλάβετε τρόφιμα στη διατροφή σας που είναι ωφέλιμα στη ρύθμιση των αιματολογικών δεικτών σας.

Ανακαλύψτε ποια είναι τα τρόφιμα που προκαλούν την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων;

1. Κολοκύθα για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων

τρόφιμα για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων
Η κολοκύθα, συμπεριλαμβανομένων των σπόρων της, έχει αμινοξέα και βασικές βιταμίνες που βοηθούν στο σχηματισμό αιμοπεταλίων.

Η τακτική κατανάλωσή της βελτιώνει την ικανότητα απορρόφησης πρωτεϊνών και βιταμίνης Α, θρεπτικών συστατικών που παίζουν ρόλο στην παραγωγή αυτών των μικρών πολύτιμων θρομβοκυττάρων.

Επιπλέον, λόγω των ισχυρών αντιοξειδωτικών της, η κολοκύθα είναι σημαντική στην αναστολή των αρνητικών επιπτώσεων των τοξινών και των ελεύθερων ριζών.

Μάθετε πώς μπορείτε να μειώσετε τις ευρυαγγείες με τις ντομάτες.

2. Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή, όταν καταναλώνονται με μέτρο, ενισχύουν σημαντικά την υγεία του αίματός σας.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περιέχουν βιταμίνη C, απαραίτητη θρεπτική ουσία που αυξάνει τον αριθμό αιμοπεταλίων στο αίμα σας.

Η απορρόφηση των ουσιών που περιέχονται στα εσπεριδοειδή ενισχύει την υγεία του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Έτσι, αυξάνοντας την παραγωγή αντισωμάτων, μειώνεται ο κίνδυνος βλάβης στα κύτταρα αυτά.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε σε μια έρευνα εδώ.

3. Ινδικό φραγκοστάφυλο για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων

τρόφιμα για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων
Αν και αποτελεί εξωτικό φρούτο και δεν είναι τόσο δημοφιλές, το ινδικό φραγκοστάφυλο είναι μέρος της ομάδας των στοιχείων που προάγουν το αίμα και την ανοσοποιητική υγεία του οργανισμού.

Πρώτα απ ‘όλα, περιέχει βιταμίνες Α και C. Αυτές βοηθούν και στο σχηματισμό των αιμοπεταλίων που προστατεύουν το σώμα.

Επιπλέον, η υψηλή συγκέντρωση αντιοξειδωτικών ελαχιστοποιεί την επίδραση του οξειδωτικού στρες και μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων παθήσεων που σχετίζονται με τη μείωση των αιμοπεταλίων.

4. Χυμός αλόης βέρα

Επιπρόσθετα, ο χυμός αλόης βέρα συνιστά φάρμακο με πολλαπλές ιατρικές χρήσεις. Για αιώνες, έχει χρησιμοποιηθεί για να ωφελήσει την υγεία.

Λόγω των βασικών βιταμινών και των ανόργανων συστατικών, είναι εξαιρετικός στον καθαρισμό και στην προστασία των κυττάρων του αίματος.

Τα θρεπτικά συστατικά του αναστέλλουν τις αρνητικές επιπτώσεις των τοξινών και των μολυσματικών παραγόντων, γεγονός που συμβάλλει στην ενίσχυση των αιμοπεταλίων.

Αυτό αποτρέπει την αραίωση του αίματος και συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της χρήσης των θρεπτικών συστατικών όταν αντιμετωπίζουν τραυματισμό στα αιμοφόρα αγγεία.

Διαβάστε πώς μπορείτε να απομακρύνετε την χοληστερίνη από τα αιμοφόρα αγγεία

5. Σπανάκι για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων

τρόφιμα για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων
Το σπανάκι αποτελεί μέρος της πράσινης ομάδας λαχανικών, με εκατοντάδες οφέλη για τον οργανισμό.

Σε ό,τι το αφορά, η προσφορά του είναι μεγάλη λόγω της σημαντικής ποσότητας βιταμίνης Κ και πρωτεΐνης που περιέχει. Αυτά παίζουν κύριο ρόλο στο σχηματισμό των αιμοπεταλίων που εμποδίζουν την αιμορραγία σε περίπτωση τραυματισμού.

Ο φυσικός χυμός του αυξάνει σημαντικά το σχηματισμό αυτών των μικροκυττάρων, ενώ παράλληλα βελτιστοποιεί τη ροή του αίματος μέσω των φλεβών.

6. Παπάγια

Το εσωτερικό της παπάγιας και τα φύλλα της είναι χρήσιμα συμπληρώματα στη θεραπεία των διαταραχών που επηρεάζουν τις λειτουργίες των αιμοπεταλίων.

Ο χυμός και τα εγχύματα βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων των κυττάρων του αίματος, γεγονός που συμβάλλει στην πρόληψη της ανάπτυξης χρόνιων ασθενειών.

Παρόλο που δεν συνιστούν θαυματουργή θεραπεία για τις αιματολογικές διαταραχές, η κατανάλωσή τους μπορεί να βοηθήσει στον σχηματισμό αιμοπεταλίων.

7. Παντζάρια

τρόφιμα για την αύξηση του αριθμού των αιμοπεταλίων
Τα παντζάρια είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά που βοηθούν στην αποφυγή της μείωσης των αιμοπεταλίων που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες.

Η περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες A, C, K και μεταλλικά στοιχεία βοηθά στον καθαρισμό του αίματος και στη μείωση του εκφυλισμού των αιμοφόρων αγγείων.

Με τη μορφή χυμού, ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού και εμποδίζουν την ανάπτυξη αιματολογικών και κυκλοφορικών προβλημάτων.

Παρόλο που η θεραπεία των διαταραχών των αιμοπεταλίων ποικίλλει ανάλογα με την αιτία, η κατανάλωση αυτών των τροφών συμβάλλει στην προαγωγή της γενικότερης ευεξίας. Ιδανικά πρέπει να τις καταναλώνετε υπό την επίβλεψη ενός γιατρού, καθώς εκείνος μπορεί να συνεκτιμήσει την ιατρική σας κατάσταση σε σχέση με τις υπόλοιπες συνήθειές σας, τα φάρμακα και τις θεραπείες σας.