6 συνήθειες που βελτιώνουν την αντιμετώπιση της ζωής

5 Φεβρουαρίου 2019
Εάν αισθάνεστε την πίεση να γίνεται συντριπτική, μην διστάσετε να εφαρμόσετε μερικές υγιεινές συνήθειες για να βοηθήσετε τον εαυτό σας να αντιμετωπίσει τη ζωή.

Υγιεινές συνήθειες μπορούν να σας βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της ζωής, διότι σας επιτρέπουν να έχετε ορισμένο έλεγχο πάνω της.

Είναι εξαιρετικές για να ξεπερνάτε δύσκολες στιγμές που όλοι μας περνάμε.

Το μυαλό σας βασίζεται σε μια ομάδα μικρών και μεγάλων συνηθειών. Στην ιδανική περίπτωση, οι περισσότερες από αυτές είναι θετικές και μόνο ελάχιστες είναι αρνητικές.

Η προσπάθεια να ελέγχετε κάθε πτυχή της ζωής σας μπορεί να σας οδηγήσει στο άγχος και την κατάθλιψη. Η εξισορρόπηση πολλών πραγμάτων, ευθυνών, δουλειάς και οικογένειας δεν είναι εύκολο πράγμα.

Όταν αισθάνεστε σαν να έχετε σχεδόν φτάσει τα όριά σας, ή να τα έχετε ήδη φτάσει, προσπαθήστε να ενσωματώσετε τις παρακάτω συνήθειες στη ζωή σας. Θα δείτε πως όλες είναι θετικές.

Σταματήστε να είστε αυστηροί με τον εαυτό σας για να βοηθηθείτε στην αντιμετώπιση της ζωής

αντιμετώπιση της ζωής

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι το να είναι σκληροί με τον εαυτό τους θα έχει μεγάλες ανταμοιβές και τους βοηθήσει να επιτύχουν τους στόχους τους. Η αλήθεια όμως είναι αλλού.

Η τιμωρία του εαυτού σας με αρνητικές σκέψεις μπορεί να έχει το αντίθετο αποτέλεσμα: θα αρχίσετε να πιστεύετε όλα αυτά τα πράγματα και θα χάσετε την αυτοπεποίθησή σας.

Γιʹ αυτόν τον λόγο χρειάζεται να απαλλαγείτε από την συνήθεια της αυτοκριτικής και της αρνητικότητας. Μάθετε να είστε πιο χαλαροί, γιατί δεν θα πάνε όλα τα πράγματα έτσι όπως θέλετε και δεν είναι πάντα δικό σας φταίξιμο.

Στην ιδανική περίπτωση θα βρείτε άλλους τρόπους να πετύχετε τους στόχους. Εάν αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να σπάσετε αυτόν τον φαύλο κύκλο, μιλήστε σε έναν φίλο σας.

 

Διαβάστε επίσης: Ποια όργανα επηρεάζει περισσότερο το στρες

 

Αντιμετωπίστε τη ζωή κάνοντας πράγματα με διαφορετικό τρόπο

Το να κάνετε το αντίθετο από αυτό που έχετε συνηθίσει να κάνετε, σας δίνει μια νέα προοπτική και ανοίγει το μυαλό σας σε άλλες ιδέες και σκέψεις. Περάστε λίγο χρόνο μόνο με τον εαυτό σας Αφιερώστε όσο χρόνο θέλετε και όποτε το έχετε ανάγκη: μια φορά την ημέρα, τον μήνα ή τον χρόνο.

Θα αλλάξετε τελείως το μυαλό σας, ειδικά αυτές τις πεποιθήσεις και τις συνήθειες που συνήθως δημιουργούν φόβους και εμπόδια στην καθημερινή σας ζωή.

Μπορείτε να πάρετε ένα διάλειμμα που και που. Να θυμάστε: αν θέλετε κάτι, μπορείτε να το έχετε. Δεν υπάρχουν όρια, γιʹ αυτό μην πιέζετε πολύ τον εαυτό σας.

Κάνοντας τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο αναγκάζετε τον εαυτό σας να σκέφτεται «έξω από το κουτί». Θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε καινούρια πράγματα, να συναντήσετε καινούριους ανθρώπους και να επεκτείνετε τις γνώσεις σας.

Μείνετε θετικοί για την αντιμετώπιση της ζωής

αντιμετώπιση της ζωής

Ένας από τους πιο συχνούς φόβους που μπορεί να εμφανιστεί είναι το άγχος του να μην επιτύχετε τους στόχους σας και να αντιμετωπίσετε την ζωή. Ο φόβος της αποτυχίας είναι πολύ συχνός αν το σκεφτείτε καλά

Πρέπει να σταματήσετε να επικεντρωνόσαστε στην πιθανή αποτυχία και να εστιάσετε την προσοχή σας στις θετικές πτυχές.

Η ίδια η ιδέα της αποτυχίας δημιουργεί μια στρέβλωση στο μυαλό σας που θα σας κάνει να πιστέψετε ότι δεν είστε πραγματικά σε θέση να εκτελείτε συγκεκριμένες δραστηριότητες. Μπορεί ακόμη να προκαλέσει την αποτυχία κατά την διάρκεια της προσπάθειας.

Πρέπει να ζήσετε το σήμερα και να πιστεύετε πως ό, τι συμβαίνει είναι για το καλύτερο.  Αν μάθετε να βλέπετε την κάθε αποτυχία ως ένα βήμα της πορείας σας για την επίτευξη απίστευτων πραγμάτων, η προοπτική της ζωής σας θα βελτιωθεί σημαντικά.

Μαθαίνοντας να προσδιορίζετε τους λόγους για τους οποίους συμβαίνουν ορισμένα πράγματα, θα αλλάξετε επίσης τον τρόπο με τον οποίον βλέπετε τη ζωή. Πιστέψτε σε ό, τι κάνετε στην ζωή σας.

Αν ακούσετε κάποιον να λέει ότι δεν μπορείτε να κάνετε κάτι, να θυμάστε πως τα όριά σας δεν καθορίζονται από την γνώμη των άλλων.

Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν ορισμένα πράγματα τα οποία θα είναι δύσκολο να τα κάνετε. Όμως το πιο σημαντικό είναι να προσπαθείτε να τα πετύχετε. Αν αυτό δεν λειτουργήσει στο τέλος, σίγουρα θα υπάρχει κάτι καλό που θα βγει από αυτό.

Διαλογιστείτε για την αντιμετώπιση της ζωής

Ο διαλογισμός είναι μια πρακτική που συνιστάται ανεπιφύλακτα και πραγματικά λειτουργεί. Απλά πρέπει να τη δοκιμάσετε και επιμένοντας θα δείτε πολλά οφέλη.

Θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε τη ζωή μαθαίνοντας να διαχειρίζεστε το στρες, το άγχος, ακόμη και να αποτρέψετε την κατάθλιψη.

Μπορείτε να δοκιμάσετε διαφορετικές μεθόδους μέχρι να βρείτε αυτή που σας ταιριάζει καλύτερα. Μπορεί να σας πάρει λίγο χρόνο για να καταφέρετε να διαλογιστείτε και να πετύχετε την πλήρη χαλάρωση την πρώτη φορά. Εάν είναι η περίπτωσή σας, δοκιμάστε να κάνετε γιόγκα.

Με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο θα χαλαρώσετε, αλλά επίσης θα αποκομίσετε θετικά οφέλη για την υγεία σας.

Αφιερώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας

Μπορεί αυτά τα λόγια να μην ακούγονται πολύ ελκυστικά, αλλά η έννοια τους είναι τεράστια: να ξεφύγετε από την ρουτίνα σας και να διαλέξετε τον αγαπημένο σας προορισμό για να κάνετε μια βόλτα μόνοι με τον εαυτό σας.

Ακούστε τον εαυτό σας και μάθετε να περνάτε τον χρόνο μόνοι σας. Θα ανακαλύψετε πολλά αισθήματα και συναισθήματά σας.

Είναι επίσης καλό να συνειδητοποιήσετε ότι ο καλύτερος φίλος που θα έχετε ποτέ είναι ο εαυτός σας.

Κατά κάποιο τρόπο, αυτή η άσκηση σας ελευθερώνει από πολλά αρνητικά συναισθήματα και απορροφά την καθημερινή σας αλληλεπίδραση στον χώρο εργασίας ή με άλλους.

 

Διαβάστε αυτό το άρθρο: Μερικές φορές το να είστε μόνοι είναι το τίμημα της ελευθερίας

 

Προσπαθήστε να φεύγετε όταν αισθάνεστε μόνοι για την αντιμετώπιση της ζωής

Καμιά φορά μπορεί να αισθάνεστε πολύ μόνοι κι αυτό μπορεί να επηρεάσει τις σκέψεις σας. Αυτές τις στιγμές μπορεί να νιώθετε ότι οι φίλοι και η οικογένειά σας δεν νοιάζονται για σας και ότι δεν μπορείτε να αντιμετωπίσετε την ζωή μόνοι.

Η αλήθεια είναι ότι καμιά φορά, χάρη στις καθημερινές σας υποχρεώσεις, παραμελείτε τις σχέσεις σας με τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Έτσι, όποτε έχετε λίγο ελεύθερο χρόνο και αισθάνεστε μόνοι, να αναλάβετε τη πρωτοβουλία να βρεθείτε με τους φίλους σας και την οικογένειά σας για να δημιουργήσετε στενότερους δεσμούς.

Αν έχετε πολύ καιρό να δείτε τους φίλους ή την οικογένειά σας, μην φοβάστε να πάρετε μια αρνητική απάντηση. Το πιο πιθανόν είναι να ενθουσιαστούν ότι έχετε χρόνο γιʹαυτούς.

Ελπίζουμε να ενσωματώσετε αυτές τις συνήθειες στην καθημερινότητά σας. Τέλος, να θυμάστε ότι εσείς είστε αυτοί που καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίον αντιμετωπίζετε τη ζωή και τις δυσκολίες που συναντάτε. Μην προσπαθείτε να αντιμετωπίσετε τα πάντα την ίδια στιγμή. Η αντιμετώπιση της ζωής μπορεί να γίνει εύκολα.