Χάστε το λίπος από την κοιλιά με αυτές τις τροφές

01 Ιούλιος, 2020
Το κοιλιακό λίπος δεν καίγεται εύκολα, ακόμη και με μια ισορροπημένη, υγιεινή διατροφή και άσκηση. Ευτυχώς, η κατανάλωση αυτών των τροφών ίσως βοηθήσει.
 

Όλοι/ες ονειρευόμαστε ένα επίπεδο στομάχι, αλλά δεν ακολουθούμε πάντα μια σωστή διατροφή. Συνήθως δε μπορούμε να χάσουμε το λίπος από την κοιλιά επειδή δε γνωρίζουμε πώς να τρώμε σωστά. Γι’ αυτόν τον λόγο θα σας μιλήσουμε για ορισμένες καλές τροφές προκειμένου να κάψετε το επίμονο λίπος στην κοιλιά. 

Θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε το κοιλιακό λίπος ώστε να πετύχετε τους στόχους που έχετε θέσει για το αδυνάτισμα.

Ορισμένες φορές, το λίπος που βρίσκεται στην κοιλιά δεν καίγεται εύκολα και ίσως σας φανεί δύσκολο να το ξεφορτωθείτε, ακόμη και αν ακολουθείτε μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή μαζί με γυμναστική. Μην το βάζετε κάτω!

Πολύ πιθανόν να σας βοηθήσει αυτή η συμβουλή.

Η παχυσαρκία είναι ένα παγκόσμιο πρόβλημα

Άνδρας μετρά την περιφέρειά του
Η παχυσαρκία είναι κοινή στις μέρες μας, ενώ ο αριθμός των περιπτώσεων αυξάνεται κάθε χρόνο. Ομοίως, συνεχίζουν να αυξάνονται τα μεταβολικά νοσήματα.

Σήμερα, καθώς η παχυσαρκία έχει φτάσει στο μέγιστο σημείο στη ιστορία της, οι γιατροί άρχισαν να στρέφουν την προσοχή τους στις τροφές ως μία πηγή υγείας. Όμως, η ιδέα του “είμαστε ό,τι τρώμε” είναι αρχαία.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), υπάρχουν πάνω από 1,9 δισεκατομμύρια υπέρβαροι άνθρωποι στον κόσμο. Έκπληξη προκαλεί το γεγονός πως πάνω από 650 εκατομμύρια εξ αυτών είναι παχύσαρκοι.

 

Αυτά τα νούμερα είναι ανησυχητικά και τώρα υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τα παιδιά. Ο λόγος είναι πως υπάρχουν περίπου 125 εκατομμύρια παχύσαρκα παιδιά στον κόσμο, σύμφωνα με μια μελέτη από τον ΠΟΥ και το Imperial College London η οποία δημοσιεύθηκε πριν λίγους μήνες στο περιοδικό “The Lancet”.

Ίσως σας ενδιαφέρει: Σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίας: Συμπτώματα-αντιμετώπιση

Κοιλιακό λίπος και ασθένειες που σχετίζονται με αυτό

Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι το λίπος της κοιλιάς συνδέεται άμεσα με τον αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης άλλων παθήσεων. Η κύρια αιτία είναι πως η τοποθεσία του σωματικού λίπους είναι εξίσου σημαντική με την ποσότητά του.

Βάσει μιας νέας έρευνας από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και το Γενικό Νοσοκομείο Μασαχουσέτηςτο υπερβολικό κοιλιακό λίπος συνδέεται και με τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη τύπου 2. Επίσης, γίνεται ευκολότερη η ανάπτυξη μιας στεφανιαίας νόσου.

Πάνω απ’ όλα, το παραπανίσιο λίπος της κοιλιάς επηρεάζει περισσότερο τους άνδρες απ’ ότι τις γυναίκες. Επίσης, προκαλεί βλάβες στον προστάτη και σχετίζεται άμεσα με τη στυτική δυσλειτουργία, όπως αποκαλύπτει μια μελέτη του Τμήματος Ουρολογίας του Πανεπιστημίου Κορνέλ.

Χάστε το λίπος από την κοιλιά με αυτές τις τροφές

1. Σολομός

Χάστε το λίπος από την κοιλιά με αυτές τις τροφές
Αυτό το ψάρι είναι ένα από τα πιο υγιεινά για την καρδιά σας, ενώ μειώνει το κοιλιακό λίπος.
 

Ο σολομός συνιστάται ιδιαιτέρως λόγω της περιεκτικότητάς του σε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας. Επίσης, είναι μία από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης D. Τα άτομα με παχυσαρκία έχουν συνήθως ανεπάρκεια σε αυτή τη βιταμίνη, όπως αναφέρει μια μελέτη από το Πανεπιστήμιο Ιατρικής της Κολομβίας.

2. Χάστε το λίπος από την κοιλιά με μπρόκολο

Αυτό το λαχανικό είναι ελαφρύ, γεμάτο βιταμίνες και πλούσιο σε ασβέστιο, ένα μέταλλο το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην απώλεια βάρους. Τουλάχιστον αυτό ανακάλυψε η από κοινού έρευνα αρκετών Αμερικανικών πανεπιστημίων. Αυτή η μελέτη δημοσιεύθηκε στο Ημερολόγιο Κλινικής Ενδοκρινολογίας & Μεταβολισμού.

3. Καρύδια

Το Πανεπιστήμιο της Βαρκελώνης σε μια έρευνά του επισημαίνει ότι η τακτική και μέτρια κατανάλωση καρυδιών, βοηθά να κάψετε το λίπος από την κοιλιά. Το μυστικό εδώ είναι πως η κατανάλωσή τους διεγείρει τη σεροτονίνη, μια ορμόνη η οποία βελτιώνει τη διάθεση και το αίσθημα κορεσμού.

4. Χάστε το λίπος από την κοιλιά με μπανάνες

Γυναίκα ξεφλουδίζει μπανάνα
Οι μπανάνες θα σας προμηθεύσουν με μια γλυκιά γεύση χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε καλά σάκχαρα. Επίσης, είναι από τις καλύτερες πηγές καλίου.

Παρότι πολλοί άνθρωποι αποφεύγουν τις μπανάνες επειδή έχουν πολλούς υδατάνθρακες, οι μπανάνες είναι το καλύτερο φρούτο που μπορείτε να φάτε αν θέλετε επίπεδο στομάχι. Ο λόγος πίσω από αυτό είναι η περιεκτικότητά τους σε κάλιο το οποίο εξουδετερώνει τα υγρά.

 

Διαβάστε επίσης: Φυσική αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας με βότανα

5. Καρπούζι

Το καρπούζι είναι ένα ακόμη εξαιρετικό φρούτο πλούσιο σε κάλιο. Επίσης, μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε το σωματικό λίπος και τη χοληστερίνη, σύμφωνα με μια έρευνα του Πανεπιστημίου του Κεντάκι.

6. Χάστε το λίπος από την κοιλιά με μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα με περιεκτικότητα κακάο πάνω από 60% είναι γεμάτη με ωφέλιμα αντιοξειδωτικά τα οποία βοηθούν στη μείωση της φλεγμονής στην κοιλιά. Επίσης, κατευνάζει τη λιγούρα για γλυκά.

7. Φυσικό γιαούρτι

Γιαούρτι σε βάζα με διάφορα φρούτα και λίπος στην κοιλιά
Συνδυάστε τα οφέλη του φυσικού γιαουρτιού με τα αγαπημένα σας φρούτα και απολαύστε ένα νόστιμο σνακ.

Το πλήρες φυσικό γιαούρτι προτείνεται σε πολλές δίαιτες με στόχο την απώλεια βάρους. Είναι πλούσιο σε προβιοτικά (μικροβιακή χλωρίδα) και έτσι προάγει την υγεία του εντέρου. Ίσως να μη το γνωρίζετε αλλά αν η μικροβιακή χλωρίδα είναι ισορροπημένη, τότε έχετε περισσότερες πιθανότητες να χάσετε το λίπος από την κοιλιά. Αυτό μας λέει η έρευνα του Πανεπιστημίου της Βιέννης.

Επιπλέον, αν προσθέσετε μούρα στο γιαούρτι ή οποιοδήποτε άλλο φρούτο με διουρητικές ιδιότητες, τότε τα αποτελέσματα θα είναι καλύτερα.

Διατηρήστε μια υγιεινή διατροφή μαζί με άσκηση

Πέραν από την αύξηση της πρόσληψης αυτών των τροφίμων, θα πρέπει να μειώσετε την κατανάλωση τρανς λιπαρών και επεξεργασμένης ζάχαρης.

 

Η Αμερικανική Ένωσης Καρδιολογίας συνιστά επίσης να παραμένετε δραστήριοι/ες και να κάνετε αεροβική γυμναστική καθώς και ασκήσεις ενδυνάμωσης για τουλάχιστον 15 λεπτά την ημέρα.

  • Lee, R. K., Chung, D. , Chughtai, B. , Te, A. E. and Kaplan, S. A. (2012), Central obesity as measured by waist circumference is predictive of severity of lower urinary tract symptoms. BJU International, 110: 540-545.
  • Journal of Proteome Research. Benefits of nut consumption for people with abdominal obesity, high blood sugar, high blood pressure. ACS News Service Weekly PressPac: November 02, 2011
  • Carrelli, A., Bucovsky, M., Horst, R., Cremers, S., Zhang, C., Bessler, M., Schrope, B., Evanko, J., Blanco, J., Silverberg, S. J., … Stein, E. M. (2016). Vitamin D Storage in Adipose Tissue of Obese and Normal Weight Women. Journal of bone and mineral research : the official journal of the American Society for Bone and Mineral Research, 32(2), 237-242.