Είναι δυνατόν να απαλλαγείτε από το κότσι χωρίς χειρουργείο;

22 Ιουλίου 2018
Το κότσι μπορεί να είναι πραγματικά ενοχλητικό. Ξέρετε πώς να απαλλαγείτε από αυτό; Μάθετε περισσότερα σε αυτό το άρθρο!

Γίνεται να απαλλαγείτε από το κότσι χωρίς χειρουργική επέμβαση;Αν έχετε κότσι, τότε μπορεί πραγματικά να σας προκαλεί πόνο. Αλλά, ο πόνος μπορεί να είναι ακόμα πιο έντονος μετά την επέμβαση. Για τον λόγο αυτό, πολλοί άνθρωποι επιλέγουν να αφαιρέσουν “με φυσικό τρόπο” τα κότσια χωρίς τη χειρουργική επέμβαση.

Πιο σημαντικό από το αισθητικό κομμάτι είναι ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων που επηρεάζονται από κάλους δεν μπορεί να αντέξει τον πόνο που προκαλείται όταν περπατάνε ή φοράνε ορισμένα παπούτσια όλη την ημέρα.

Εξαιτίας αυτού, ψάχνουν να βρουν κάποια σπιτική θεραπεία για να προσπαθήσουν να απαλλαγούν από αυτά και αποδεικνύεται ότι “Ναι! Υπάρχει!” Αν είστε επίμονοι και έχετε πειθαρχία, οι ακόλουθες μέθοδοι θα σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το κότσι και να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Δείτε το άρθρο: Εξαφανίστε τον πόνο στα πόδια με απλές οδηγίες υπόδησης

Μάθετε πώς να απαλλαγείτε από το κότσι με φυσικό τρόπο

Είναι δυνατόν να απαλλαγείτε από το κότσι χωρίς χειρουργείο;

Για να απαλλαγείτε από το κότσι χωρίς να καταλήξετε σε χειρουργική επέμβαση, πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας είναι άνετα. Για να γίνει αυτό, πρέπει να χρησιμοποιήσετε ελαφριά, άνετα παπούτσια. Δεν πρέπει να πιέζονται οι κάλοι στο παπούτσι σας, ούτε να σας προκαλούν πόνο.

Με τα άνετα παπούτσια, τα κότσια σας θα σας ενοχλούν λιγότερο και το δέρμα σας θα γίνει πιο μαλακό. Σας συνιστούμε επίσης να μην φοράτε μυτερά ή ψηλοτάκουνα παπούτσια, καθώς χειροτερεύουν την κατάσταση από το κότσι σας. Το καλύτερο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε σανδάλια, τα οποία δίνουν λίγο περισσότερη ελευθερία στα πόδια σας, εάν χρειάζεστε κάτι για να φορέσετε με ένα  επίσημο φόρεμα.

Δείτε επίσης: 5 ωφέλειες που έχετε σταματώντας να φοράτε ψηλά τακούνια

Περπατήστε ξυπόλυτοι

Τα κότσια είναι μια κληρονομική κατάσταση που γενικά επηρεάζει τις γυναίκες, αλλά μπορείτε επίσης να απαλλαγείτε από αυτά με καλές συνήθειες. Αντί να χρησιμοποιείτε παπούτσια, είναι καλύτερο να περπατάτε στο σπίτι ξυπόλυτοι. Αυτό βοηθά στην ενίσχυση των αρθρώσεων των ποδιών σας, μειώνοντας τον πόνο.

Σας συνιστούμε επίσης, να περπατάτε ξυπόλυτοι και στην παραλία. Αυτή είναι μια μορφή άσκησης για τις αρθρώσεις σας, η οποία βοηθά να θεραπεύσετε τελείως τα κότσια.

Ασκήσεις για τα πόδια

Απαλλαγείτε από το κότσι χωρίς χειρουργείο - ασκήσεις για τα πόδια

Υπάρχουν πολλές ασκήσεις που είναι ιδανικές για να απαλλαγείτε από το κότσι χωρίς χειρουργική επέμβαση. Αυτές οι ασκήσεις καταφέρνουν να επιβραδύνουν την ανάπτυξη των κοτσιών και την παραμόρφωση του μεγάλου δακτύλου, που προκαλείται συχνά.

Η πιο αποτελεσματική άσκηση αποτελείται από το τέντωμα του μεγάλου δακτύλου και από την σωστή του ευθυγράμμιση με τα άλλα δάκτυλα των ποδιών. Στη συνέχεια, λυγίστε όλα τα δάχτυλα των ποδιών σας και πιέστε τα σταθερά στο πάτωμα ή εναντίον ενός τοίχου, έτσι ώστε να μαζευτούν. Κάντε αυτή την άσκηση για περίπου 10 δευτερόλεπτα και επαναλάβετε 3 φορές κάθε μέρα.

Ευθυγραμμίστε μόνιμα τα δάχτυλα των ποδιών σας

Μια αλάνθαστη μέθοδος για να να απαλλαγείτε από το κότσι είναι να ευθυγραμμίζετε τα δάχτυλα των ποδιών σας. Τυλίξτε όλο το πόδι σας με έναν επίδεσμο (συμπεριλαμβανομένων των δακτύλων σε κανονική θέση) και χωρίστε το μεγάλο δάκτυλο από τα υπόλοιπα με ένα ξεχωριστό επίδεσμο. Σιγά σιγά, τα δάχτυλα των ποδιών θα προσαρμοστούν σε μια καλύτερη θέση, σταματώντας την ανάπτυξη των κοτσιών.

Αυτή η συνήθεια θα κρατήσει τα πόδια σας σε καλύτερη θέση. Είναι σημαντικό να το κάνετε καθημερινά και να το έχετε ως συνήθεια. Έτσι τα κότσια σας θα σας προκαλούν λιγότερο πόνο όταν περπατάτε. Εάν δεν μπορείτε να το καταφέρετε μόνοι σας, είναι καλύτερο να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό και να δείτε αν μπορεί να σας βοηθήσει να διευκολύνετε την κατάσταση.

Τι δεν πρέπει να κάνετε

Απαλλαγείτε από το κότσι - τι δεν πρέπει να κάνετε

Εάν υποφέρετε και θέλετε να απαλλαγείτε εντελώς από τα κότσια χωρίς τη χειρουργική επέμβαση, υπάρχουν δραστηριότητες που πρέπει να αποφύγετε. Μια από αυτές είναι το μπαλέτο το οποίο, αν και είναι μια πολύ ευχάριστη και κομψή μορφή χορού, έχει επίσης κακές συνέπειες για τα πόδια σας, ιδιαίτερα τα κόκαλα στα δάχτυλα των ποδιών σας.

Θα πρέπει επίσης να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή σε οποιεσδήποτε δραστηριότητες που σας προκαλούν μεγαλύτερο πόνο με τα κότσια σας. Όσο μεγαλύτερη φροντίδα προσφέρετε στα πόδια σας, τόσο πιο εύκολο θα είναι να απαλλαγείτε αποτελεσματικά από τα κότσια σας.

Θα είστε σε θέση να απαλλαγείτε από αυτό το εξόγκωμα στο μεγάλο σας δάχτυλο με αυτές ακριβώς τις μεθόδους, για τις οποίες χρειάζεστε μόνο χρόνο και υπομονή. Με αυτόν τον τρόπο δεν θα φτάσετε στο στάδιο όπου η χειρουργική επέμβαση είναι η μόνη επιλογή.

 

  • Berger, M. R. (1984). Bunions. Orthopaedic Nursing3(5), 17–24. https://doi.org/10.1097/00006416-198409000-00003
  • Bunion: Strengthening Foot Muscles to Reduce Pain and