Φεράν Τόρες: Η αυστηρή προπόνηση του παίκτη της Μπαρτσελόνα

Κρίνοντας από αυτό που μπορεί να δει κανείς στα κοινωνικά δίκτυα, ο Ferrán Torres είναι οπαδός της προπόνησης σε όλες σχεδόν τις μεταβλητές της. Εδώ θα σας πούμε λίγα περισσότερα για το πρόγραμμα και τη διατροφή του νεαρού Ισπανού επιθετικού.
Φεράν Τόρες: Η αυστηρή προπόνηση του παίκτη της Μπαρτσελόνα
Leonardo Biolatto

Έχει εξετασθεί και εγκριθεί από: γιατρό Leonardo Biolatto.

Έχει γραφτεί από Fernando Clementin

Τελευταία ενημέρωση: 16 Οκτωβρίου, 2022

Ο Φεράν Τόρες είναι ένας νεαρός ποδοσφαιριστής, αλλά με μακρά καριέρα σε μεγάλες ευρωπαϊκές ποδοσφαιρικές ομάδες, όπως η Μπαρτσελόνα, η Βαλένθια και η Μάντσεστερ Σίτι. Η προπόνηση και η διατροφή του έχουν μεγάλη σχέση με τη φυσική του κατάσταση και τις επιδόσεις που παρουσιάζει στο γήπεδο.

Ο επιθετικός, ο οποίος παίζει τακτικά στην εθνική ομάδα, ξεχώρισε από τα πρώτα του βήματα για την εξαιρετική φυσική του κατάσταση. Η επιθετική του συνεισφορά βασίζεται στην ικανότητα και την ευκινησία του.

Πώς προπονείται ο Φεράν Τόρες;

Είναι σαφές ότι, ως παίκτης της Μπαρτσελόνα και της εθνικής Ισπανίας, ο Φεράν Τόρες έχει ένα πρόγραμμα που έχει ανατεθεί σε αυτόν και σε όλη την ομάδα από το προπονητικό επιτελείο. Ωστόσο, στα κοινωνικά δίκτυα μπορεί κανείς να βρει μέρος της προετοιμασίας που εφαρμόζει ο επιθετικός σε περιόδους διακοπών, πριν από την έναρξη της προετοιμασίας ή ως συμπλήρωμα στο σπίτι κατά τη διάρκεια της σεζόν.

Από τη μία πλευρά, υπάρχουν στα κοινωνικά δίκτυα εικόνες του παίκτη στο γυμναστήριο, εκτελώντας τόσο ασκήσεις με βάρη όσο και άλλες πιο λειτουργικές, χρησιμοποιώντας στοιχεία όπως βήματα ή λάστιχα. Στα βίντεο κάνει αυτές τις ασκήσεις:

  • Sumo squat: πρόκειται για ένα είδος squat που εκτελείται με τα πόδια στο πλάτος των ώμων ανοιχτά και με τις άκρες των ποδιών να δείχνουν προς τα έξω.
  • Πλευρικό κάθισμα με TRX: κρατώντας το TRX σε ένταση με τα δύο χέρια, το ένα πόδι φέρεται στο πλάι, ενώ με το άλλο το γόνατο λυγίζεται για να εκτελεστεί κάθισμα.
  • Άλματα με κουτί και βήμα: τα άλματα με κουτί γίνονται και με τα δύο πόδια, ενώ το βήμα απαιτεί πιο σύντομες και εναλλασσόμενες κινήσεις, σαν να κάνετε μια κίνηση παλαμάκια.
  • Καθίσματα: συνίσταται στο να φέρνετε το ένα πόδι μπροστά και, αφήνοντας το άλλο στη θέση του, να λυγίζετε και τα δύο γόνατα. Ο Τόρες συνήθιζε να το κάνει σε συνδυασμό με κάποια άλλη άσκηση, όπως το arm curl.
  • Push-ups με spider plank: Αυτή η άσκηση συνδυάζει ένα συμβατικό push-up με το να φέρνετε τα γόνατα προς τους αγκώνες, κρατώντας το σώμα σε σανίδα.

Στη συνέχεια, ο επιθετικός εθεάθη επίσης να γυμνάζεται με την μπάλα και άλλες βασικές ασκήσεις αντίδρασης, ευκινησίας και αντοχής στο γήπεδο.

Ήδη από το 2020, όταν ήταν μόλις 20 ετών, ο Φεράν Τόρες ήταν απασχολημένος με το να δείχνει πώς προπονείται για να διατηρεί τη σωματική του διάπλαση στο ζενίθ της. Και δεν χρειαζόταν να καταφύγει σε μεγάλα μηχανήματα- αντίθετα, έκανε πολλές ασκήσεις με το βάρος του σώματος και με TRX. Σε συνδυασμό με μια καλά σχεδιασμένη διατροφή, αυτά έδωσαν πολύ καλά αποτελέσματα.

Φεράν Τόρες: Η αυστηρή προπόνηση του παίκτη της Μπαρτσελόνα

Η διατροφή του Φεράν Τόρες

Κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Μάντσεστερ Σίτι, ο Τόρες μοιραζόταν την κουζίνα με τον προπονητή του, Ζόσεφ Γκουαρντιόλα. Ο σεφ ερχόταν στο σπίτι του παίκτη για να ετοιμάσει γεύματα ειδικά σχεδιασμένα γι’ αυτόν, σύμφωνα με τις ανάγκες του και τις υποδείξεις του διατροφολόγου του συλλόγου.

Η διατροφή του παίκτη απαιτούσε λεπτομερή έλεγχο των μακροθρεπτικών συστατικών που προσλάμβανε. Πρόκειται για τα βασικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός σε μεγαλύτερες ποσότητες για να λάβει ενέργεια, να λειτουργήσει όπως πρέπει και να διατηρήσει την υγεία του. Υπάρχουν τρία βασικά:

  1. Υδατάνθρακες
  2. Λίπη
  3. Πρωτεΐνες

O Τόρες έλαβε επίσης οδηγίες από τον διατροφολόγο να ελέγχει τις μερίδες που έτρωγε. Φυσικά, η ιδέα δεν ήταν να ακολουθήσει μια υποθερμιδική δίαιτα για να χάσει βάρος, αλλά να τρώει ακριβώς όσο χρειάζεται για να διατηρήσει την ιδανική τιμή.

Αν και δεν έγιναν γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διατροφή του Φεράν Τόρες, οι αθλητές υψηλού επιπέδου έχουν συνήθως υψηλή πρόσληψη πρωτεϊνών. Αυτό το θρεπτικό συστατικό συμβάλλει στην αποκατάσταση των μυών και δημιουργεί κορεσμό, επειδή χωνεύεται πιο αργά.

Μέχρι το τέλος του 2020, αναφέρθηκε ότι ο παίκτης είχε αυξήσει τη μυϊκή του μάζα και κατάφερε να πάρει 4 κιλά σε βάρος. Με αυτόν τον στόχο, συνήθως συνιστάται η πρόσληψη πρωτεΐνης μέσω τροφών όπως το κρέας, το ψάρι, τα αυγά και οι ξηροί καρποί, αν και εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες του κάθε ατόμου.

Φεράν Τόρες: Η αυστηρή προπόνηση του παίκτη της Μπαρτσελόνα

Σας άρεσε αυτό το άρθρο; Μπορεί επίσης να σας αρέσει να διαβάσετε: Kylian Mbappé: Η αυστηρή ρουτίνα άσκησης και διατροφής του επόμενου μεγάλου αστέρα του ποδοσφαίρου

Ένας κορυφαίος ποδοσφαιριστής

Είναι σαφές ότι κανείς δεν φτάνει στις καλύτερες ομάδες του κόσμου χωρίς να έχει το φυσικό χάρισμα να παίζει ποδόσφαιρο. Ωστόσο, χρειάζεται επίσης αφοσίωση και πολλή σκληρή δουλειά.

Ο Ισπανός επιθετικός έχει δώσει τα πάντα για να φτάσει στο κορυφαίο επίπεδο. Η προπόνηση και η διατροφή είναι, όπως σε όλους τους αθλητές, δύο σημεία-κλειδιά για την αύξηση της μυϊκής μάζας, την απόκτηση δύναμης και τη διατήρηση της ευκινησίας.

Τα καύσιμα που δίνονται στο σώμα συμβάλλουν επίσης σημαντικά στη διαδικασία. Τα μακροθρεπτικά συστατικά και οι χορταστικές αλλά δίκαιες μερίδες είναι τα μυστικά του Τόρες για κορυφαία απόδοση και μειωμένο κίνδυνο τραυματισμού. Τα αποτελέσματα είναι εκεί για να τα δουν όλοι και μάλιστα φαίνεται να έχει περιθώρια περαιτέρω βελτίωσης.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει ...
Ο καρκίνος των όρχεων του Sebastien Haller της Μπορούσια Ντόρτμουντ
Με Υγεία
Διαβάστε το Με Υγεία
Ο καρκίνος των όρχεων του Sebastien Haller της Μπορούσια Ντόρτμουντ

Καρκίνος των όρχεων για τον Sebastien Haller, της Borussia Dortmund. Τώρα θα ξεκινήσει χημειοθεραπεία, μετά από χειρουργική επέμβαση