Η προπόνηση του Κασεμίρο στη Ρεάλ Μαδρίτης

Ο Κασεμίρο είναι ένας από τους πιο πολύτιμους κεντρικούς μέσους στον κόσμο. Για να φτάσει στο υψηλότερο επίπεδό του, ο Βραζιλιάνος λαμβάνει ειδική προπόνηση. Μάθετε τα πάντα γι' αυτό εδώ!
Η προπόνηση του Κασεμίρο στη Ρεάλ Μαδρίτης

Έχει γραφτεί από Fernando Clementin

Τελευταία ενημέρωση: 27 Νοεμβρίου, 2022

Με την πρόσφατη μεταγραφή του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έναντι 70 εκατομμυρίων ευρώ, ο Κασεμίρο έγινε μια από τις ακριβότερες μεταγραφές στην ιστορία της Ρεάλ Μαδρίτης. Στις εννέα σεζόν του με τους Los Blancos, και σε μεγάλο βαθμό χάρη στην προπόνησή του, έχει κατακτήσει πολλούς τίτλους και έχει αφήσει το στίγμα του στο γήπεδο του Σαντιάγο Μπερναμπέου.

Είναι γεγονός ότι ο Κασεμίρο είναι ένας παίκτης που ξεχωρίζει για την ανάπτυξή του σε όλο το γήπεδο, με ικανότητα να κινείται συνεχώς.

Η παρουσία του ήταν καθοριστική για να επιτευχθούν με τη Ρεάλ Μαδρίτης όχι λιγότερα από 5 Τσάμπιονς Λιγκ, 3 ισπανικά πρωταθλήματα, 3 Παγκόσμια Κύπελλα Συλλόγων FIFA και 3 ισπανικά Σούπερ Καπ. Οι προπονητικές ρουτίνες που έχει επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια του επέτρεψαν να φτάσει και να παραμείνει στο υψηλότερο επίπεδο.

Οι διαφορετικές προπονητικές ρουτίνες του Κασεμίρο

Πέρα από την αναμφισβήτητη ποιότητά του και τη συμβολή του στο ποδόσφαιρο της ομάδας του, ο Κασεμίρο διαθέτει εντυπωσιακές σωματικές ικανότητες. Για να επιτύχει αυτή τη φόρμα, ο Βραζιλιάνος χρησιμοποιεί διάφορες μεθόδους – εκτός από τις προπονήσεις του συλλόγου του – για να δουλέψει σε συγκεκριμένες περιοχές του σώματός του. Παρακάτω, παρουσιάζουμε αναλυτικά κάποιες από αυτές.

Casemiro's training
Η διαλείπουσα υποξία, η δουλειά με τον πυρήνα και η διασταυρούμενη προπόνηση είναι μερικά από τα κλειδιά του Κασεμίρο για τη διατήρηση του υψηλού αθλητικού του επιπέδου.

Προπόνηση με διαλείπουσα υποξία

Μία από τις πιο εντυπωσιακές μεθοδολογίες που έχει επιδείξει ο Κασεμίρο είναι η διαλείπουσα υποξία. Συνίσταται στη χρήση μιας μάσκας που ονομάζεται επίσης μάσκα προπόνησης. Αυτή τοποθετείται πάνω από το στόμα και τη μύτη για να αναπνέει μέσω αυτής.

Η μάσκα προπόνησης μετρά και ρυθμίζει το οξυγόνο που εισέρχεται και εξέρχεται κατά τη διάρκεια της σωματικής δραστηριότητας. Σκοπός της είναι να προσομοιώνει τις συνθήκες προπόνησης σε υψόμετρο, οι οποίες ευνοούν την επιτάχυνση του μεταβολισμού και τη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων, που είναι το κλειδί για τη μεταφορά του οξυγόνου και τη μετατροπή του σε διοξείδιο του άνθρακα.

Η προπονητική ρουτίνα του Κασεμίρο για τη μεσαία ζώνη

Η μεσαία ζώνη, δηλαδή η περιοχή που περιλαμβάνει τους κοιλιακούς μύες και το κάτω μέρος της πλάτης, είναι το κλειδί για την απόδοση ενός αθλητή. Μεταξύ άλλων πλεονεκτημάτων, η ενδυνάμωσή της μεταφράζεται σε μεγαλύτερη σταθερότητα, ισορροπία και δύναμη.

Αν υπάρχει κάτι για το οποίο δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο νυν μέσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, είναι ότι δεν προπονεί τον κορμό. Όπως ο ίδιος έχει δείξει στα κοινωνικά του δίκτυα, είναι ικανός να εκτελεί εξαιρετικά σύνθετες ασκήσεις για τον εν λόγω μυϊκό ιστό.

Για παράδειγμα, έχει καταγράψει τον εαυτό του να χρησιμοποιεί τον τροχό κοιλιακών… σε διάδρομο! Σε ένα άλλο βίντεο, ο Βραζιλιάνος παίκτης φαίνεται να κάνει την κοιλιακή σανίδα πάνω σε μια ελβετική μπάλα που επιπλέει σε μια πισίνα. Πραγματικά, αυτό μιλάει για μια εξαιρετική ικανότητα με αυτή την περιοχή του σώματος.

Έχει επίσης θεαθεί να κάνει μια άσκηση για τους κάτω κοιλιακούς με μια μπάρα με βάρη. Για να το κάνει αυτό, ξαπλώνει μπρούμυτα στο πάτωμα με μια μπάρα που κρατάει πίσω από τη γραμμή του κεφαλιού του. Από αυτή τη θέση με τα χέρια του, εκτελεί την κίνηση να σηκώνει και να κατεβάζει τα πόδια του χωρίς να λυγίζει τα γόνατά του. Μπορείτε να το κάνετε;

Συντονισμός

Ένα ακόμη δείγμα της φυσικής ικανότητας του Κασεμίρο έχει να κάνει με τον συντονισμό του. Υπό αυτή την έννοια, κάνει τις ασκήσεις του συνδυάζοντας μια μπάλα ποδοσφαίρου και μια μπάλα του τένις. Σε αυτές μάλιστα έχει χρησιμοποιήσει γυαλιά για να εμποδίζει την όρασή του. “Smart Gym”, κατέγραψε ο ίδιος ο παίκτης σε βίντεο του.

Η διασταυρούμενη προπόνηση λαμβάνει χώρα επίσης στις ρουτίνες του. Μάλιστα, έχει πρωταγωνιστήσει σε αστείες στιγμές παίζοντας μπάσκετ. Αν και δεν έδειξε τις ικανότητές του στο τρίποντο, έδειξε την αλτική του ικανότητα πετυχαίνοντας μερικά εντυπωσιακά καρφώματα.

Γιατί είναι καλό να κάνεις διασταυρούμενη προπόνηση; Η διασταυρούμενη προπόνηση -η οποία συνίσταται στην εξάσκηση ενός διαφορετικού αγωνίσματος από αυτό που κάνετε συνήθως- σας επιτρέπει να δημιουργείτε νέα ερεθίσματα στους μύες σας και έτσι να αποφεύγετε να συνηθίζετε τις ίδιες απαιτήσεις.

Casemiro's training

Ο Κασεμίρο αποτελεί παράδειγμα

Λαμβάνοντας υπόψη τη δέσμευση και την πειθαρχία που ο ποδοσφαιριστής καταβάλλει για να φροντίζει το σώμα του, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι παραμένει σε άριστη φόρμα στα 30 του χρόνια. Και όχι μόνο αυτό, αλλά μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες τον διεκδικούν.

Ένα άλλο γεγονός που δείχνει τη φυσική του κατάσταση είναι ο αριθμός των τραυματισμών που έχει υποστεί. Με μέσο όρο έναν τραυματισμό ανά σεζόν, εμφανίζονται μόνο δύο μικροί μυϊκοί τραυματισμοί. Ο μέγιστος χρόνος εκτός αγωνιστικών χώρων οφείλεται σε μια ρωγμή περόνης που τον άφησε 60 ημέρες χωρίς δραστηριότητα.

Με όλα τα παραπάνω, ο Κασεμίρο είναι ένα ακόμη παράδειγμα του τι μπορεί να πετύχει η αφοσίωση και η προσοχή στη λεπτομέρεια. Τώρα με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, θα προσπαθήσει να συνεχίσει στην ελίτ του παγκόσμιου ποδοσφαίρου με τις επιδόσεις που έχει συνηθίσει.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει ...
Πώς να βελτιώσετε την απόδοσή σας στο ποδόσφαιρο
Με Υγεία
Διαβάστε το Με Υγεία
Πώς να βελτιώσετε την απόδοσή σας στο ποδόσφαιρο

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την απόδοσή σας στο ποδόσφαιρο; Θέλετε να μάθετε πώς; Το σημερινό άρθρο θα σας πει για τρία απλά πράγματα




Τα περιεχόμενα αυτής της δημοσίευσης είναι μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χρησιμεύσουν για να διευκολύνουν ή να αντικαταστήσουν τις διαγνώσεις, τις θεραπείες ή τις συστάσεις ενός επαγγελματία. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας εάν έχετε οποιεσδήποτε αμφιβολίες και ζητήστε την έγκρισή του πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε διαδικασία.