Smoothie με αχλάδι και ακτινίδιο για το φούσκωμα

3 Μαρτίου 2019
Τα αχλάδια ανήκουν στις πιο αποτελεσματικές τροφές όσον αφορά στη μείωση του φουσκώματος, όταν αυτό οφείλεται στην κατακράτηση υγρών, καθώς αποτελούνται κατά 80% από νερό.

Επειδή περιέχει συστατικά που είναι πλούσια σε ίνες, αυτό το smoothie με αχλάδι και ακτινίδιο είναι τέλειο για την ανακούφιση από κάθε πεπτική διαταραχή και την ενίσχυση των εντερικών κινήσεων. Γι’αυτό είναι τόσο ιδανικό για την καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας και την αντιμετώπιση του φουσκώματος.

Έχετε δοκιμάσει τα πάντα για να απαλλαγείτε από το φούσκωμα που αισθάνεστε σε όλη τη διάρκεια της μέρας και που σας εμποδίζει να επιδοθείτε στις καθημερινές σας δραστηριότητες;

Μόνο οι άνθρωποι που υποφέρουν από αυτό το πρόβλημα γνωρίζουν πραγματικά πόσο επηρεάζει την καθημερινότητά τους. Πιθανώς έχουν συνηθίσει αυτή τη συνεχή δυσφορία.

Στο παρόν άρθρο θα προτείνουμε μια απλή λύση που περιλαμβάνει την κατανάλωση ενός smoothie με αχλάδι και ακτινίδιο κάθε πρωί. Θα βοηθήσει στη βελτίωση της κινητικότητας των εντέρων σας ενώ ταυτόχρονα θα καταπολεμήσει την κατακράτηση υγρών.

Δοκιμάστε το!

Υπάρχει κάτι που καταπολεμά το φούσκωμα;

Το κύριο πρόβλημα με την αντιμετώπιση αυτής της κατάστασης είναι ότι μπορεί να οφείλεται σε τόσα πολλά πράγματα. Αν θέλετε να δώσετε τέλος στο φούσκωμα μια για πάντα, θα πρέπει να έχετε υπόψη σας τα εξής:

  • Η δυσανεξία απέναντι σε ορισμένες τροφές που ίσως να μη χωνεύετε σωστά. Οι πιο συνηθισμένες από αυτές είναι η γλουτένη και η λακτόζη. Ωστόσο υπάρχουν άνθρωποι που δεν μπορούν να χωνέψουν καλά τα φρούτα ή τα λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς.
  • Η υπερβολική ποσότητα ωμών τροφών ή η μεγάλη ποσότητα τροφών που προκαλούν τυμπανισμό, όπως το μαρούλι, το λάχανο, το κρεμμύδι, τα μανιτάρια, τα όσπρια κ.λπ..
  • Το να τρώτε με μη υγιεινό τρόπο, ενώ βιάζεστε, μιλάτε, στέκεστε και το να μη μασάτε σωστά την τροφή.
  • Το να πίνετε πολύ νερό κατά τη διάρκεια του γεύματος. Θα πρέπει να πίνετε το νερό σας πριν, ανάμεσα στα γεύματα, καθώς και το πρωί.
  • Ο συνδυασμός πολλών τροφών που είναι εύπεπτες ή δύσπεπτες σε διαφορετικά επίπεδα. Το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε είναι να συνδυάσετε γαλακτοκομικά με φρούτα. Είναι καλύτερα να τρώτε αυτές τις τροφές εκτός των κύριων γευμάτων, όπως στο πρωινό ή ως σνακ.
  • Το άγχος και οι νευρικές ή συναισθηματικές διαταραχές.
  • Πεπτικές διαταραχές. Προφανώς τα άτομα που υποφέρουν από φούσκωμα πάσχουν από κάποιου είδους πεπτική διαταραχή. Ωστόσο θα πρέπει να δείτε ένα γιατρό για να αποκλείσετε προβλήματα που χρειάζονται θεραπευτική αγωγή, όπως τα βακτήρια ή τα παράσιτα, η γαστρίτιδα, η χρόνια δυσκοιλιότητα κ.λπ..

Ωφέλειες των αχλαδιών οι οποίες συνεισφέρουν στην αντιμετώπιση του φουσκώματος

Smoothie με αχλάδι για το φούσκωμα

Τα αχλάδια ανήκουν στις πιο αποτελεσματικές τροφές όσον αφορά στη μείωση του φουσκώματος, όταν αυτό οφείλεται στην κατακράτηση υγρών, καθώς αποτελούνται κατά 80% από νερό.

Η υψηλή τους περιεκτικότητα σε κάλιο και η χαμηλή τους περιεκτικότητα σε νάτριο τα καθιστούν ιδιαίτερα ωφέλιμα για τη μείωση του βάρους και γενικά είναι ιδιαίτερα κατάλληλα για τις δίαιτες αδυνατίσματος.

Η διουρητική δράση τους ενισχύεται από την περιεκτικότητά τους σε αργινίνη, αρμπουτίνη, ασκορβικό οξύ και άλλα θρεπτικά συστατικά. Διαβάστε περισσότερα για τα φλαβονοειδή που περιέχονται στο αχλάδι στο σχετικό άρθρο των Halle, C., Stich, K., & Forkmann, G.

Πέρα από το ότι μειώνουν το φούσκωμα, περιέχουν επίσης πηκτίνη, η οποία είναι ένα είδος διαλυτής ίνας που διευκολύνει την εντερική κινητικότητα.

Διαβάστε επίσης: Γιατί είναι σημαντικό να τρώμε ένα αχλάδι την ημέρα;

Ωφέλειες του ακτινίδιου οι οποίες συνεισφέρουν στην αντιμετώπιση του φουσκώματος

Το ακτινίδιο είναι ένα ιδιαίτερα δημοφιλές φρούτο που χρησιμοποιείται ως θεραπεία κατά της δυσκοιλιότητας. Αυτό οφείλεται στην υψηλή του περιεκτικότητα σε ίνες, που διευκολύνουν τις κινήσεις των εντέρων χωρίς να ερεθίζουν την εντερικό οδό, όπως κάνουν άλλα υπακτικά.

Έτσι, αν τα έντερά σας αρχίζουν να λειτουργούν σωστά, προλαμβάνεται η συνηθισμένη φλεγμονή που πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν, κάτι που επίσης συμβάλλει στην αντιμετώπιση του φουσκώματος.

Το ακτινίδιο είναι επίσης ένα από τα φρούτα που περιέχουν τη μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης C, ακόμα μεγαλύτερη από τα λεμόνια ή τα πορτοκάλια. Στις ιδιότητες του ακτινιδίου επικεντρώνεται το άρθρο των Duttaroy, A. K., & Jørgensen, A.

Είναι καλύτερα να καταναλώνετε το ακτινίδιο κάθε πρωί πριν το πρωινό γεύμα. Όμως, αν πίνετε το smoothie μας με αχλάδι και ακτινίδιο, θα ενισχύσετε τη δράση του ενώ ταυτόχρονα θα απολαμβάνετε ένα γευστικό πρωινό.

Δείτε το άρθρο: 5 smoothies με ακτινίδιο που πραγματικά πρέπει να δοκιμάσετε

Πώς θα φτιάξετε το smoothie με αχλάδι και ακτινίδιο

Smoothie με αχλάδι και ακτινίδιο για το φούσκωμα

Η ποσότητα του smoothie με αχλάδι και ακτινίδιο που θα φτιάξετε εξαρτάται από το πόσο πεινάτε, καθώς και από τη σύσταση του οργανισμού σας και τον τρόπο ζωής σας. Το smoothie με αχλάδι και ακτινίδιο είναι ωφέλιμο ακόμα και στις δίαιτες αδυνατίσματος, κάτι που σημαίνει ότι δεν πρέπει να διστάζετε αν κάνετε μία από αυτές.

Δίνονται οι ποσότητες κατά προσέγγιση:

  • 1 μεγάλο, ώριμο αχλάδι. Αν είναι βιολογικό, μην το ξεφλουδίσετε
  • 2 ώριμα ακτινίδια
  • μια πρέζα τζίντζερ σε σκόνη
  • 1/2 ποτήρι νερό (100 ml)
  • αν θέλετε να το γλυκάνετε λίγο, χρησιμοποιήστε μέλι ή στέβια

Αναμείξτε όλα τα υλικά μέχρι να ομογενοποιηθούν.

Πότε πρέπει να το πίνετε;

Για να εξαλείψετε το φούσκωμα, ιδανικά θα πρέπει να πίνετε αυτό το smoothie κάθε πρωί, φρέσκο, για πρωινό. Πάντα να το πίνετε αφού πιείτε νερό με λεμόνι πριν το πρωινό γεύμα -πρόκειται για θαυματουργή θεραπεία.

Αν πεινάτε ακόμα ή αν θέλετε κάτι στέρεο, μπορείτε να φάτε κάτι λίγο μετά το πρωινό. Όμως να θυμάστε πάντα τη συμβουλή που σας δώσαμε στην πρώτη παράγραφο. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε όσο smoothie θέλετε και να το πίνετε σε όλη τη διάρκεια των πρώτων ωρών της μέρας.

Καλό είναι να είστε αυστηροί με την τήρηση αυτής της συνήθειας για τουλάχιστον ένα μήνα. Έπειτα, πίνετε το smoothie όποτε αισθάνεστε ότι είναι απαραίτητο. Μπορείτε απλώς να δείτε τι είναι καλύτερο για σας.

  • Duttaroy, A. K., & Jørgensen, A. (2004). Effects of kiwi fruit consumption on platelet aggregation and plasma lipids in healthy human volunteers. Platelets. https://doi.org/10.1080/09537100410001710290
  • Fischer, T. C., Gosch, C., Pfeiffer, J., Halbwirth, H., Halle, C., Stich, K., & Forkmann, G. (2007). Flavonoid genes of pear (Pyrus communis). Trees – Structure and Function. https://doi.org/10.1007/s00468-007-0145-z
  • Goyal, S. K., Samsher, & Goyal, R. K. (2010). Stevia (Stevia rebaudiana) a bio-sweetener: A review. International Journal of Food Sciences and Nutrition. https://doi.org/10.3109/09637480903193049