4 συνδυασμοί τροφίμων για εύκολη απώλεια βάρους!

1 Οκτωβρίου 2019
Ανακαλύψτε μερικούς νόστιμους και θρεπτικούς συνδυασμούς τροφίμων για εύκολη απώλεια βάρους. Θα τους αγαπήσετε!

Ανακαλύψτε μερικούς νόστιμους και θρεπτικούς συνδυασμούς τροφίμων για εύκολη απώλεια βάρους. Θα τους αγαπήσετε!

Η απώλεια βάρους είναι πάντα μια πρόκληση λόγω των αλλαγών στις συνήθειες στην καθημερινότητά σας. Η πρώτη πρόκληση είναι πάντα η οργάνωση τροφίμων, επειδή πρέπει να επιλέξετε τρόφιμα που είναι υγιεινά και που σας αρέσουν. Ευτυχώς, αυτό είναι κάτι εύκολο.

Σε αυτό το άρθρο, θα μοιραστούμε μαζί σας μερικούς συνδυασμούς τροφίμων για να χάσετε εύκολα βάρος.

Θα δείτε πως η υγιεινή διατροφή και η απώλεια βάρους είναι κάτι πιθανό και εύκολο. Το καλύτερο από όλα είναι πως αυτοί οι συνδυασμοί βοηθούν στην επιτάχυνση του μεταβολισμού και στη μείωση του λίπους. Προσπαθήστε να τα συμπεριλάβετε στην καθημερινή διατροφή σας αντικαθιστώντας τα λιπαρά και λιγότερο υγιεινά τρόφιμα.

1. Κοτόπουλο και Τσίλι: Συνδυασμοί τροφίμων για εύκολη απώλεια βάρους

Ο πρώτος από τους συνδυασμούς τροφίμων για εύκολη απώλεια βάρους είναι: αναμείξτε φθηνές πρωτεΐνες με μια πικάντικη πινελιά.

Μια μικρή ποσότητα κοτόπουλου θα σας κάνει να αισθάνεστε πλήρεις και θα ευνοήσει τη δημιουργία μυών. Για να αποφύγετε πραγματικά την πρόσληψη βάρους, επιλέξτε τα πιο άπαχα κομμάτια. Ιδανικά, επιλέξτε το στήθος από το κοτόπουλο. 

Το τσίλι περιέχει καψαϊκίνη, ένα στοιχείο που βοηθά στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού του σώματος, επιταχύνει την καύση του λίπους και παρέχει αντιοξειδωτικά. Εάν τα πικάντικα τρόφιμα δεν σας αρέσουν, προσθέστε μόνο μία πιπεριά χωρίς τους σπόρους της.

Αυτό θα νοστιμήσει το πιάτο σας και θα του δώσει όλα τα οφέλη χωρίς να σας κάψει. Μια καλή επιλογή είναι να πασπαλίζετε το στήθος με λίγο τσίλι, αλάτι και λεμόνι και να το ψήσετε. Η γεύση είναι μοναδική και πεντανόστιμη.

Διαβάστε ακόμα: Χάστε βάρος αποτελεσματικά με τη δίαιτα της αγκινάρας

2. Αβοκάντο σε σιταρένιο ψωμί ολικής άλεσης αρωματισμένο με πιπέρι καγιέν

Ο δεύτερος από τους συνδυασμούς τροφών απώλειας βάρους είναι ιδανικός για ένα γρήγορο και ελαφρύ πρωινό. Τα τελευταία χρόνια, τα αβοκάντο έχουν γίνει πιο δημοφιλή επειδή είναι πλούσια σε υγιή λίπη και προστατεύουν τις αρτηρίες σας.

4 συνδυασμοί τροφίμων για εύκολη απώλεια βάρους!

Το σιταρένιο ψωμί ολική άλεσης θα σας βοηθήσει στην εύκολη απώλεια βάρους γιατί περιέχει περισσότερες ίνες από το κανονικό. Επιπλέον, θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Απλά σιγουρευτείτε ότι είναι πραγματικά από σιτάρι, επειδή δεν ισχύει αυτό για όλα τα εμπορικά σήματα. Για να το ελέγξετε αυτό, κοιτάξτε την ετικέτα και αποφύγετε προϊόντα που έχουν εξευγενισμένα αλεύρια και σάκχαρα μεταξύ των πρώτων συστατικών τους.

Το πιπέρι καγιέν περιέχει επίσης καψαϊκίνη, το οποίο παρέχει τα ίδια οφέλη με το πιπέρι. Λόγω της γεύσης του, δεν συνιστούμε την υπερβολική δόση, επειδή μπορεί να σας φανεί πολύ έντονο.

Διαβάστε ακόμα: Χάστε βάρος με αυτά τα 5 καταπληκτικά smoothies με φρούτα

3. Μήλο με φυστικοβούτυρο και κανέλα

Για τις απογευματινές σας λιγούρες, όταν θα θελήσετε κάτι κρεμώδες, δοκιμάστε αυτήν την επιλογή. Ο τρίτος από τους συνδυασμούς τροφίμων για εύκολη απώλεια βάρους είναι μια κλασική επιλογή.

Το φυστικοβούτυρο περιέχει μονοακόρεστα λίπη. Το όφελος από αυτά είναι ότι σας κάνουν να αισθανθείτε χορτάτοι έχοντας καταναλώσει μικρή ποσότητα. Περιέχει επίσης πολυακόρεστα λίπη που ρυθμίζουν την ινσουλίνη στο σώμα σας.

Επιπλέον, το μήλο παρέχει ίνες που θα σας βοηθήσουν να αφαιρέσετε το λίπος που συσσωρεύεται στην κοιλιά σας. Τα μήλα παρέχουν επίσης βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά που δυναμώνουν το σώμα σας.

Η κανέλα περιέχει πολυφαινόλες που σταθεροποιούν το σάκχαρο του αίματος και αποτρέπουν τις αιχμές της γλυκόζης. Επίσης, ευνοεί την καύση λίπους λόγω της κινναμαλδεΰδης, της ένωσης που της δίνει τη χαρακτηριστική της γεύση.

Αν και αυτός ο συνδυασμός έχει μεγάλα οφέλη, δεν πρέπει να το παρακάνετε. Επίσης, ελέγξτε την ετικέτα του φυστικοβούτυρου για να βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχει επιπλέον νάτριο ή χημικά.

4. Πράσινο τσάι με μέντα και λίγες σταγόνες λεμονιού για εύκολη απώλεια βάρους

Πίνετε συνήθως καφέ κάθε πρωί; Εάν το κάνετε, σας προτείνουμε να το αντικαταστήσετε με αυτόν το συνδυασμό για να χάσετε εύκολα βάρος.

Το πράσινο τσάι είναι ένα από τα καλύτερα ροφήματα για όσους αναζητούν έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και προάγει την υγεία. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζατε είναι ότι βοηθά επίσης στην καύση λίπους και στην βελτίωση της ποιότητας των κυττάρων σας.

4 συνδυασμοί τροφίμων για εύκολη απώλεια βάρους!

Όταν προσθέτετε μερικές σταγόνες λεμονιού σε πράσινο τσάι, επιταχύνετε την επίδραση απώλειας βάρους των πολυφαινολών και της πηκτίνης. Εν τω μεταξύ, η μέντα βοηθά στη μείωση της όρεξής σας και την ικανοποίηση των επιθυμιών σας.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συνδυασμός; Ποιους άλλους θα συνιστούσατε;

  • Lowry, R., Galuska, D. A., Fulton, J. E., Wechsler, H., Kann, L., & Collins, J. L. (2000). Physical activity, food choice, and weight management goals and practices among U.S. college students. American Journal of Preventive Medicine. https://doi.org/10.1016/S0749-3797(99)00107-5
  • Carels, R. A., Konrad, K., & Harper, J. (2007). Individual differences in food perceptions and calorie estimation: An examination of dieting status, weight, and gender. Appetite. https://doi.org/10.1016/j.appet.2007.02.009
  • Hill, A. J. (2002). Developmental issues in attitudes to food and diet. Proceedings of the Nutrition Society. https://doi.org/10.1079/PNS2002152
  • Middleman, A. B., Vazquez, I., & Durant, R. H. (1998). Eating patterns, physical activity, and attempts to change weight among adolescents. Journal of Adolescent Health. https://doi.org/10.1016/S1054-139X(97)00162-6