Θέλετε να μάθετε ποια φρούτα καίνε το λίπος; Μάθετε εδώ!

2 Δεκεμβρίου 2018
Πώς είναι δυνατόν να χάσετε βάρος τρώγοντας κάτι; Και όμως είναι αλήθεια. Δεν είναι μαγικό, ούτε κάτι το πρωτόγνωρο. Είναι μια βιολογική πραγματικότητα.

Πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι ορισμένα φρούτα καίνε το λίπος. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, ορισμένα τρόφιμα καταναλώνουν υψηλή ποσότητα θερμίδων κατά την πέψη τους. Με άλλα λόγια, αφαιρούν περισσότερες θερμίδες από ό,τι συνεισφέρουν. Ως αποτέλεσμα, στην πραγματικότητα καίγεται λίπος.

Τα φρούτα αποτελούν μέρος αυτής της επιλεγμένης ομάδας τροφίμων που καίνε το λίπος. Με τη φυσική τους ζάχαρη, το σώμα πρέπει να εκτελέσει μια πλήρη διαδικασία για να αποδομήσει τα φρούτα.

Αυτό προκαλεί αύξηση του μεταβολισμού και έτσι καίγεται το λίπος. Ορισμένα φρούτα είναι ιδιαίτερα καλά για αυτό, όπως αυτά που βρίσκονται στην παρακάτω λίστα.

Φρούτα που καίνε το λίπος

Τα μήλα έχουν ισχυρό αποτέλεσμα καύσης λίπους

Φρούτα που καίνε το λίπος - Μήλα

Τα μήλα είναι ένα πραγματικό εργαστήριο καύσης λίπους. Περιέχουν ένα συστατικό που ονομάζεται πηκτίνη, το οποίο έχει τα ακόλουθα πολλαπλά οφέλη. Η ουσία αυτή:

• Καθαρίζει το σώμα

• Είναι ένα υπέροχο διουρητικό

• Παρέχει μεγάλη ποσότητα ινών

Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι βοηθά επίσης να καταστραφεί το λίπος που εισέρχεται στο σώμα. Η διαλυτή ίνα παρέχει το σώμα με έναν τρόπο απορρόφησης λιγότερου λίπους. Εκτός από όλα αυτά, το μήλο έχει επίσης αμινοξέα που βοηθούν στην πέψη.

Επιπλέον, είναι ένα από τα γεύματα που σας δίνουν την αίσθηση πληρότητας.

Λεμόνια, ένα θαύμα της φύσης

Φρούτα που καίνε το λίπος - Λεμόνια

Τα λεμόνια είναι άλλος ένας καρπός που έχει πολλές ιδιότητες και μεταξύ αυτών είναι ένα σαφές φαινόμενο καύσης λίπους. Είναι μια τροφή που δεν πρέπει να μείνει έξω από τη διατροφή σας.

Ο χυμός λεμονιού διασπά τα λίπη ώστε αυτά να εξαλειφθούν εύκολα.

Ταυτόχρονα, τα λεμόνια βελτιώνουν την κυκλοφορία, αυξάνουν το λεμφικό υγρό και βοηθούν στη μείωση της κυτταρίτιδας.

• Είναι μια καλή ιδέα να αρχίσετε την ημέρα σας πίνοντας λίγο χυμό λεμονιού σε ένα ποτήρι ζεστό νερό. Αυτό αυξάνει τη θερμογένεση, η οποία βοηθά στην καύση θερμίδων.

Ανακαλύψτε: Ένα αριστοκρατικό επιδόρπιο: Σαρλότ λεμόνι

Γκρέιπφρουτ

Το γκρέιπφρουτ ανήκει στην κατηγορία των εσπεριδοειδών. Έχει τεράστια αποτοξινωτική δύναμη που επηρεάζει την απώλεια βάρους. Επίσης όπως αναφέρει η ερευνήτρια Mary M. Murphy στη μελέτη της εδώ, το γκρέιπφρουτ συνδέεται με υψηλή πρόσληψη θρεπτικών ουσιών.

Βοηθά στον καθαρισμό του ήπατος, το οποίο είναι κυρίως υπεύθυνο για την επεξεργασία των λιπών. Επιπλέον, συμβάλλει στη βελτίωση της νεφρικής λειτουργίας και στη μείωση της υψηλής αρτηριακής πίεσης.

• Η κατανάλωση γκρέιπφρουτ για πρωινό είναι ιδανική για το φαινόμενο της καύσης του λίπους.

• Μπορεί να αναμειχθεί με χυμό πορτοκαλιού για να ενισχυθεί το αποτέλεσμα και η γεύση του.

Φράουλες

Φρούτα που καίνε το λίπος - Φράουλες

Οι φράουλες είναι ιδανικές ως τρόφιμο για την απώλεια βάρους, καθώς έχουν λίγες θερμίδες. Επίσης ικανοποιούν εύκολα την αίσθηση της πείνας. Επιπλέον, περιέχουν πολύ νερό και ίνες, πράγμα που βελτιώνει την πέψη.

Οι φράουλες περιέχουν επίσης ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο, τρία στοιχεία που βοηθούν στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης.

Επιπλέον, βοηθούν στην ισορροπία του ουρικού οξέος, που επιταχύνει τον μεταβολισμό και την καύση του λίπους.

Διαβάστε περισσότερα: 11 λόγοι για τους οποίους χρειάζεστε μαγνήσιο στη διατροφή σας

Καρπούζι

Το καρπούζι δεν είναι μόνο ένας από τους πιο φρέσκους καρπούς, αλλά έχει και τεράστιο αποτέλεσμα καύσης λίπους.

Λόγω της γλυκιάς του γεύσης, αυτός ο καρπός έχει χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να φάτε περισσότερο από μία μερίδα χωρίς να καταναλώσετε πολλές θερμίδες.

Το καρπούζι περιέχει μια ουσία που ονομάζεται αργινίνη. Αυτό είναι ένα αμινοξύ που βοηθά στην οξείδωση της γλυκόζης και των λιπών που συσσωρεύονται στο σώμα.

Έχει επίσης ένα θαυμάσιο αποτοξινωτικό αποτέλεσμα, το οποίο βοηθά στην εξάλειψη των τοξινών.

 Ακτινίδια

Φρούτα που καίνε το λίπος - Κομμένα ακτινίδια

Όλα τα φρούτα που περιέχουν βιταμίνη C είναι εξαιρετικά χρήσιμα για την εξάλειψη του λίπους. Το ακτινίδιο δεν αποτελεί εξαίρεση.

• Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η βιταμίνη C είναι θεμελιώδους σημασίας για το κάψιμο του λίπους. Μία από αυτές είναι και του καθηγητή Johnston CS την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ.

• Η κατανάλωση αυτής της βιταμίνης ενεργοποιεί τακτικά μια ουσία που ονομάζεται καρνιτίνη. Αυτό βοηθά στη διαδικασία μετατροπής του λίπους σε διαθέσιμη ενέργεια.

Καρύδες

Αυτό το νόστιμο φρούτο αυξάνει σημαντικά τον ρυθμό του ηπατικού μεταβολισμού. Το αποτέλεσμα είναι ότι το πεπτικό σύστημα λειτουργεί πολύ καλύτερα.

Ταυτόχρονα, αυτό βοηθάει να κάψετε μεγάλο αριθμό θερμίδων. Αυτά τα οφέλη λαμβάνονται τόσο από φυσική καρύδα όσο και από τριμμένη καρύδα ή από το γάλα ή το λάδι της καρύδας.

Το έλαιο καρύδας, ειδικότερα, είναι εξαιρετικό στο να επιταχύνει το μεταβολισμό. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να το χρησιμοποιήσετε για να αποφύγετε τις επιβλαβείς επιπτώσεις. Επίσης, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε την καλύτερη ποιότητα λαδιού καρύδας.

Τώρα που γνωρίζετε τα φρούτα που καίνε το λίπος ήρθε η ώρα να τα εντάξετε στη διατροφή σας.

  • Boyer, J., & Liu, R. H. (2004). Apple phytochemicals and their health benefits. Nutrition Journal. https://doi.org/10.1186/1475-2891-3-1
  • Kim, M. J., Hwang, J. H., Ko, H. J., Na, H. B., & Kim, J. H. (2015). Lemon detox diet reduced body fat, insulin resistance, and serum hs-CRP level without hematological changes in overweight Korean women. Nutrition Research. https://doi.org/10.1016/j.nutres.2015.04.001
  • Silver, H. J., Dietrich, M. S., & Niswender, K. D. (2011). Effects of grapefruit, grapefruit juice and water preloads on energy balance, weight loss, body composition, and cardiometabolic risk in free-living obese adults. Nutrition and Metabolism. https://doi.org/10.1186/1743-7075-8-8
  • Basu, A., Nguyen, A., Betts, N. M., & Lyons, T. J. (2014). Strawberry As a Functional Food: An Evidence-Based Review. Critical Reviews in Food Science and Nutrition. https://doi.org/10.1080/10408398.2011.608174
  • Chaurasia, M., & Gaba, R. (2014). Kiwi Fruit: A fruit or a medicine? ISSN.