Τονώστε το μεταβολισμό σας και χάστε βάρος

Ο μεταβολισμός είναι μια σειρά χημικών αντιδράσεων που μετατρέπουν τις τροφές που προσλαμβάνουμε σε ενέργεια, η οποία αποτελεί το καύσιμο για τη σωστή λειτουργία των κυττάρων και των οργάνων του σώματος. Εάν μπορέσετε να τονώσετε το μεταβολισμό σας, ώστε να είναι ενεργός και γρήγορος, θα καταφέρετε να αδυνατίσετε, αφού αυτή η διαδικασία καίει αποτελεσματικά τις θερμίδες που προσλαμβάνετε. Τονώστε το μεταβολισμό σας σήμερα και χάστε εύκολα κιλά και πόντους.

Όσοι τρώνε πολύ, κάνουν καθιστική ζωή, προτιμoύν τις ανθυγιεινές τροφές ή έχουν ορισμένες παθήσεις, όπως εκείνες του θυρεοειδούς αδένα, τείνουν να έχουν πιο αργό μεταβολισμό και σαν αποτέλεσμα, το σώμα τους δεν επεξεργάζεται σωστά τα σάκχαρα, τα λιπαρά και τις θερμίδες, συσσωρεύοντας λίπος, κυτταρίτιδα και βάρος. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας και να δείτε τα κιλά να φεύγουν εύκολα αλλάζοντας μόνο λίγες καθημερινές συνήθειες και ακολουθώντας μερικές απλές συμβουλές. Θέλετε να μάθετε πώς θα τονώσετε το μεταβολισμό σας;

Σωστές διατροφικές συνήθειες

ugieino-proino

Οι περισσότεροι βάζουμε βάρος λόγω κακών διατροφικών συνηθειών, που επιβραδύνουν το μεταβολισμό μας. Είναι αλήθεια ότι οι τροφές που περιέχουν πολλά λιπαρά και σάκχαρα μας κάνουν να παχαίνουμε απότομα, όμως υπάρχουν και άλλες που επηρεάζουν το βάρος μας και τη λειτουργία του μεταβολισμού.

Εάν θέλετε να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας, ξεκινήστε έχοντας υπόψη σας ότι το πρωινό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη λειτουργία του. Πολλοί κάνουν το λάθος να παραλείπουν το πρωινό, είτε επειδή δεν έχουν αρκετό χρόνο είτε επειδή έχουν τη λανθασμένη εντύπωση ότι έτσι θα χάσουν βάρος. Η αλήθεια είναι ότι το πρωινό είναι ένα από τα σημαντικότερα γεύματα, επειδή ενεργοποιεί το μεταβολισμό και τον θέτει σε σωστή λειτουργία για όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Η σημασία του σωστού πρωινού

Το πρωινό είναι μία από τις καλύτερες συνήθειες που θα πρέπει οπωσδήποτε να αποκτήσετε εάν θέλετε να τονώσετε το μεταβολισμό σας και να χάσετε κιλά. Συχνά ακούμε ότι είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και αυτό είναι αλήθεια καθώς  όταν τρώτε πρωινό ενεργοποιείτε το μεταβολισμό σας και ξεκινάτε να καίτε θερμίδες σχεδόν με το που ξυπνάτε. Επιπλέον, αποκτάτε αίσθηση κορεσμού κατά τη διάρκεια της μέρας και αποφεύγετε περιστατικά άγχους. Είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε ότι το πρωινό πρέπει να το τρώτε το αργότερο μία ώρα μετά το ξύπνημα, αλλιώς χάνει την ιδιότητά του να κινητοποιεί το μεταβολισμό.

Ένα σωστό πρωινό περιλαμβάνει μια πρωτεΐνη, όπως ένα αβγό, αντιοξειδωτικά, όπως πχ. από φρούτα, και μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών που περιέχουν τα δημητριακά ολικής άλεσης, τα φρούτα, τα λαχανικά και άλλες τροφές.

Να τρώτε πολλές φορές την ημέρα

froutosalata

Άλλη μια διατροφική συνήθεια-κλειδί στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού είναι τα υγιεινά γεύματα καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας, τουλάχιστον 5 φορές. Έχει αποδειχτεί ότι αυτή η πρακτική ενεργοποιεί το μεταβολισμό, αφού όταν δεν τρώμε αρκετά, το σώμα μας ενεργοποιεί έναν αμυντικό μηχανισμό για να προσπαθήσει να αποθηκεύσει όσο περισσότερες θερμίδες γίνεται για να ισορροπήσει την έλλειψη τροφής. Απεναντίας, όταν τρώτε σωστά σε μικρές ποσότητες σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ο μεταβολισμός σας λειτουργεί συνεχώς και επεξεργάζεται τις θρεπτικές ουσίες που του δίνονται.

Να γυμνάζεστε τακτικά

Η γυμναστική σε τακτά χρονικά διαστήματα είναι κλειδί για έναν υγιή οργανισμό, για τόνωση του μεταβολισμού και για απώλεια βάρους. Εάν έχετε στόχο να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας, είναι σημαντικό να συνδυάσετε αεροβική άσκηση με ασκήσεις αντιστάσεων, όπως μηχανήματα με βάρη στο γυμναστήριο

Σύμφωνα με τις σχετικές ιατρικές έρευνες, αν αφιερώνετε 40 λεπτά κάθε ημέρα σε άθληση θα τονώσετε σημαντικά το μεταβολισμό σας.

Πίνετε περισσότερο νερό

nero-anamesa-sta-gevmata

Η ενυδάτωση είναι άλλο ένα κλειδί στην τόνωση του μεταβολισμού. Όταν πίνετε πολύ νερό, καθαρίζετε το σώμα σας και απομακρύνετε τις τοξίνες, κάτι που με τη σειρά του αποτρέπει τη συσσώρευση λίπους. Σύμφωνα με έγκυρες μελέτες, όταν πίνετε νερό επιταχύνετε το μεταβολισμό σας κατά 30% μέσα στην επόμενη ώρα και καίτε 24 θερμίδες.

Τρώτε πικάντικα φαγητά

Τα καυτερά και πικάντικα φαγητά χρειάζονται περισσότερη ενέργεια απλά και μόνο επειδή είναι θερμαντικά, κάτι που επιταχύνει την καύση των λιπαρών κατά τη διάρκεια της πέψης. Αρχίστε λοιπόν να καρυκεύετε τα φαγητά που φτιάχνετε και να επιλέγετε καυτερά υλικά και μπαχαρικά, όπως κάρι, πιπέρι καγιέν, μαύρο πιπέρι, κύμινο, κουρκουμά και άλλα.

Κατηγορίες: Αδυνάτισμα Ετικέτες:
Ίσως σας αρέσουν