Θεραπευτικοί χυμοί για τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

Οι ιδιότητες αυτών των θεραπευτικών χυμών μπορούν να προσφέρουν ανακούφιση από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας. Μάθετε πώς να τους προετοιμάσετε σε αυτό το άρθρο!
Θεραπευτικοί χυμοί για τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

Τελευταία ενημέρωση: 27 Ιανουάριος, 2022

Η ρευματοειδής αρθρίτιδα είναι μια χρόνια ασθένεια που προκαλείται από τη φλεγμονή των αρθρώσεων και των ιστών που τις περιβάλλουν, σύμφωνα με αυτές τις πληροφορίες που προέρχονται από την Κλινική Mayo. Πώς μπορείτε να ανακουφίσετε τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας; Μάθετε παρακάτω!

Το κύριο σύμπτωμα που τη χαρακτηρίζει είναι ο πόνος στις αρθρώσεις, αν και συνήθως προκαλεί επίσης φλεγμονή, δυσκαμψία τα πρωινά και δυσκολίες στην κίνηση. Τα άτομα με αυτή την πάθηση τείνουν επίσης να αισθάνονται πολύ κουρασμένα και να έχουν πολλές δυσκολίες στην εκτέλεση των καθημερινών τους δραστηριοτήτων.

Η αιτία της ρευματοειδούς αρθρίτιδας είναι άγνωστη, αν και αρκετές μελέτες δείχνουν ότι οφείλεται σε γενετικούς παράγοντες και μπορεί να διεγερθεί από περιβαλλοντικούς παράγοντες, όπως ιούς ή τραυματισμούς, σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Αρθρίτιδας και Μυοσκελετικών και Δερματικών Παθήσεων.

Η περίοδος της ασθένειας ποικίλλει σε κάθε περίπτωση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, εξαφανίζεται με την πάροδο του χρόνου. Σε άλλες, μπορεί να επιδεινωθεί.

Ευτυχώς, υπάρχει μια ποικιλία φυσικών θεραπειών, όπως αυτοί οι θεραπευτικοί χυμοί, που μπορούν να υποστηρίξουν τη θεραπεία σας για την ανακούφιση από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας και τις διάφορες ενοχλήσεις της.

1. Χυμός πορτοκαλιού, σκόρδου και μαϊντανού για την ανακούφιση από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

Θεραπευτικοί χυμοί για τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας
Αυτός ο συνδυασμός μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

Ο συνδυασμός των συστατικών αυτού του φυσικού χυμού έχει ως αποτέλεσμα ένα αντιφλεγμονώδες και αντιοξειδωτικό ρόφημα που μετριάζει τα αρνητικά συμπτώματα της αρθρίτιδας.

Το πορτοκάλι περιέχει πολλή βιταμίνη C, η οποία ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, όπως αναφέρεται σε αυτή τη μελέτη που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Otago (Νέα Ζηλανδία). Εν τω μεταξύ, το σκόρδο είναι ένας καλός αντιφλεγμονώδης παράγοντας, όπως προτείνεται από αυτή τη μελέτη που διεξήχθη από την Ακαδημία Γεωργικών Επιστημών Yunnan (Κίνα). Τέλος, ο μαϊντανός προσθέτει μια πινελιά φρεσκάδας!

Επιπλέον, αυτός ο χυμός περιέχει φολικό οξύ, βιταμίνες Β και C, καθώς και κάλιο και ασβέστιο, τα οποία είναι όλα απαραίτητα για την ενίσχυση των χόνδρων και των αρθρώσεων.

Συστατικά

  • Δύο σκελίδες σκόρδο
  • Πέντε κλωνάρια μαϊντανό
  • Μία πράσινη πιπεριά τσίλι
  • Ο χυμός από 5 πορτοκάλια

Πώς να προετοιμάσετε αυτό το φάρμακο για την ανακούφιση από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

  • Κατ’ αρχάς, καθαρίστε τις σκελίδες σκόρδου και βάλτε τις στο μπλέντερ.
  • Στη συνέχεια, πλύνετε τα κλαδιά μαϊντανού και προσθέστε τα μαζί με την πιπεριά τσίλι.
  • Στύψτε το χυμό των πέντε πορτοκαλιών και χτυπήστε τον μαζί με τα υπόλοιπα υλικά για λίγα λεπτά.
  • Αφού πάρετε ένα λείο και καλά αναμεμειγμένο ρόφημα, καταναλώστε το αμέσως.
  • Πίνετέ το κάθε μέρα μέχρι να παρατηρήσετε βελτίωση.

2. Χυμός σέλινου και ανανά

Ο χυμός σέλινου και ανανά αποτελεί ένα διουρητικό ρόφημα που προωθεί την αποβολή των υγρών για τη μείωση της φλεγμονής των ιστών.

Ο ανανάς έχει ένα ένζυμο γνωστό ως βρομελίνη, το οποίο ξεχωρίζει για την ικανότητά του να μειώνει τη φλεγμονή. Αυτό προκύπτει από αυτή τη μελέτη, η οποία διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο Sri Ramachandra (Ινδία).

Είναι επίσης πηγή βασικών βιταμινών και μετάλλων, όπως:

  • Βιταμίνη Α
  • Βιταμίνη Β
  • Βιταμίνη C
  • Βιταμίνη Ε
  • Νάτριο
  • Κάλιο
  • Ασβέστιο
  • Μαγνήσιο
  • Σίδηρος

Η τακτική συμπερίληψή του στη διατροφή σας μπορεί να καταπραΰνει τον πόνο στις αρθρώσεις και να ρυθμίζει τους ηλεκτρολύτες του οργανισμού.

Συστατικά:

  • Ένα μάτσο σέλινο
  • ½ ανανά ψιλοκομμένο
  • Ένα ποτήρι νερό (περίπου 200 ml)

Πώς να το προετοιμάσετε

  • Πρώτα, πλύνετε το ματσάκι σέλινο, ψιλοκόψτε το και βάλτε το στο μπλέντερ.
  • Στη συνέχεια, προσθέστε τον ψιλοκομμένο ανανά και ένα ποτήρι νερό για να διευκολύνετε το ανακάτεμα.
  • Στη συνέχεια, χτυπήστε στη μέγιστη ταχύτητα και καταναλώστε το φρέσκο, χωρίς να το στραγγίξετε.
  • Πιείτε το μία φορά την ημέρα.

3. Χυμός αγγουριού και κρεμμυδιού για την ανακούφιση από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

Θεραπευτικοί χυμοί για τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας
Ο χυμός αγγουριού έχει πολλά οφέλη.

Η γεύση αυτού του ροφήματος μπορεί να μην είναι ευχάριστη για κάποιους ανθρώπους, αλλά αξίζει τον κόπο να το πιείτε για τις ιδιότητές του.

Το αγγούρι είναι ένας φυσικός αντιφλεγμονώδης παράγοντας, σύμφωνα με αυτή τη μελέτη που διεξήχθη από το Εθνικό Πανεπιστήμιο του Altiplano (Περού).

Εν τω μεταξύ, οι θειούχες ενώσεις του κρεμμυδιού προστατεύουν από την οξειδωτική βλάβη και τις ανισορροπίες στη φλεγμονώδη διαδικασία του οργανισμού, όπως αναφέρεται σε αυτή την έρευνα που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο Concepción (Χιλή).

Συστατικά

  • ½ αγγούρι
  • ¼ κρεμμύδι
  • Δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο (32 γρ.)
  • Ένα ποτήρι νερό (200 ml)

Τρόπος παρασκευής

  • Αρχικά, ψιλοκόψτε όλα τα λαχανικά και βάλτε τα στο μπλέντερ.
  • Στη συνέχεια, προσθέστε ένα ποτήρι νερό και δύο κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο.
  • Ανακατέψτε το μείγμα στη μέγιστη ταχύτητα και βεβαιωθείτε ότι όλα έχουν αναμειχθεί καλά.
  • Καταναλώστε το συντομότερο δυνατό, κατά προτίμηση με άδειο στομάχι.
  • Επαναλάβετε καθημερινά μέχρι να υποχωρήσει ο πόνος.

4. Χυμός καρότου και αγγουριού

Το καρότο είναι ένα ακόμα υγιεινό λαχανικό για τη θεραπεία της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, σύμφωνα με ορισμένες μελέτες. Περιέχει βιταμίνη Α και σημαντικές ποσότητες μαγνησίου και καλίου. Αυξάνει την ανοσολογική αντίδραση του οργανισμού και αποβάλλει τα υγρά που έχουν κατακρατηθεί στο σώμα.

Συστατικά

  • Πέντε μέτρια καρότα.
  • Ένα αγγούρι.
  • Ένα ποτήρι νερό (200 ml).

Πώς να προετοιμάσετε αυτό το φάρμακο για την ανακούφιση από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

  • Αρχικά, πλύνετε και ψιλοκόψτε τα δύο λαχανικά για να διευκολύνετε την ανάμειξή τους.
  • Στη συνέχεια, προσθέστε τα στο μπλέντερ μαζί με το ποτήρι νερό και χτυπήστε τα για λίγα λεπτά.
  • Αφού αποκτήσετε ένα λείο ρόφημα χωρίς σβόλους, σερβίρετε και πιείτε το το συντομότερο δυνατό.
  • Καταναλώστε αυτό το ρόφημα για δύο εβδομάδες.

5. Χυμός παπάγιας και πορτοκαλιού για ανακούφιση από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας

Papaya lemon shake
Η παπάγια έχει αμέτρητα οφέλη για την υγεία, συμπεριλαμβανομένης της ανακούφισης από τον πόνο της ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

Η παπάγια περιέχει ισχυρά ένζυμα που ελέγχουν τη φλεγμονή και μειώνουν τον πόνο. Στην πραγματικότητα, αυτό έχει αποδειχθεί επιστημονικά σε αυτή τη μελέτη που διεξήχθη από το Πανεπιστήμιο του Κουίνσλαντ (Αυστραλία).

Οι ιδιότητές της ενισχύονται από τη βιταμίνη C στο πορτοκάλι, η οποία αποτελεί απαραίτητο θρεπτικό συστατικό που αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου για την προστασία των αρθρώσεων.

Συστατικά

  • Παπάγια
  • Ο χυμός ενός πορτοκαλιού
  • Ένα ποτήρι νερό (200 ml)

Πώς να το παρασκευάσετε

  • Αρχικά, κόψτε την παπάγια σε πολλά κομμάτια και βάλτε την στο μπλέντερ μαζί με το χυμό πορτοκαλιού.
  • Στη συνέχεια, προσθέστε το ποτήρι νερό και χτυπήστε τα πάντα μέχρι να έχετε ένα λείο ρόφημα χωρίς σβόλους.
  • Καταναλώστε το αμέσως και επαναλάβετε την κατανάλωσή του κάθε πρωί.

Συνολικά, οι θεραπευτικοί χυμοί που αναφέρονται εδώ αποτελούν ένα συμπλήρωμα διατροφής κατά της ασθένειας αυτής. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι οι ιδιότητές τους δεν μπορούν να θεραπεύσουν όλα τα συμπτώματα και δεν αντικαθιστούν τα φάρμακα που συνταγογραφεί ο γιατρός.

This might interest you...
Πώς να αποτρέψετε την αρθρίτιδα στα χέρια σας: 5 συμβουλές
Με Υγεία
Διαβάστε το Με Υγεία
Πώς να αποτρέψετε την αρθρίτιδα στα χέρια σας: 5 συμβουλές

Η αρθρίτιδα είναι μια ασθένεια που προκαλεί πόνο και δυσφορία στις αρθρώσεις. Για να αποφύγετε την αρθρίτιδα στα χέρια σας, διαβάστε εδώ!



  • Arthritis: Rheumatoid arthritis. (2017).
    cdc.gov/arthritis/basics/rheumatoid.htm
  • Avello M, Suwalsky M. Radicales libres, antioxidantes naturales y mecanismos de protección. Atenea. 2006. 494: 161-172.
  • Caballero-Gutiérrez L, Gonzáles G.F. Alimentos con efecto antiinflamatorio. Acta Médica Peruana. Marzo 2016. 33 (1).
  • Carr A. C, Maggini S. Vitamin C and Immune Function. Nutrients. Noviembre 2017. 9 (11): 2211.
  • Eat Your Veggies! Celery May Be a Good Choice for RA Patients.
    https://www.healthline.com/health-news/celery-may-be-a-good-choice-for-ra-patients#1
  • Dietary garlic and hip osteoarthritis: evidence of a protective effect and putative mechanism of action. Frances MK Williams, corresponding author1 Jane Skinner, Tim D Spector, Aedin Cassidy, IM Clark, Rose M Davidson, and Alex J MacGregor. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3018463/
  • Mayo Clinic. Artritis reumatoide. Julio 2021.
  • Pandey S, Cabot P. J, et al. Anti-inflamatory and immunomodulatory properties of Carica papaya. Journal of Immunotoxicology. Julio 2016. 13 (4).
  • Rathnavelu V, Alitheen N. B, et al. Potential role of bromelain in clinical and therapeutical applications. Biomedical Reports. Septiembre 2016. 5 (3): 283-288.
  • Zeng Y, Li Y, et al. Therapeutic Role of funcional components in alliums for preventive chronic disease in human being. Evidence Based Complementary and Alternative Medicine. 2017. 94022849.