Η δίαιτα και η προπόνηση που άλλαξαν τις ζωές του Βινίσιους

Ο Βινίσιους Τζούνιορ έχει βελτιώσει σημαντικά τις δυνατότητές του με τη Ρεάλ Μαδρίτης χάρη στις αλλαγές στην προπόνηση και τη διατροφή. Μάθετε το μυστικό του εδώ.
Η δίαιτα και η προπόνηση που άλλαξαν τις ζωές του Βινίσιους

Τελευταία ενημέρωση: 20 Δεκέμβριος, 2021

Το εξαιρετικό επίπεδο που δείχνει ο Vinícius Júnior ή Βινίσιους αυτή τη σεζόν στη Ρεάλ Μαδρίτης έχει αφήσει άφωνους τους επικριτές του. Η νέα του ικανότητα στο σκοράρισμα και η ανωτερότητα που έχει επιδείξει έναντι των δεικτών του έχουν τοποθετήσει τον 21χρονο μεταξύ των ποδοσφαιριστών με την υψηλότερη βαθμολογία στον κόσμο. Οι αλλαγές στη διατροφή και τη σωματική του δραστηριότητα απέδωσαν καρπούς. Ας ρίξουμε μια ματιά στη διατροφή και την προπόνηση που άλλαξαν τη ζωή του Βινίσιους και που απολαμβάνει η Ρεάλ Μαδρίτης.

Γεννημένος στις 12 Ιουλίου 2000 στο São Gonçalo του Ρίο ντε Τζανέιρο, ο Vinícius José Paixão de Oliveira Júnior έγινε το αστέρι της La Liga, του ισπανικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. Μετά από ένα χρόνο που έπαιζε με τη Φλαμένγκο, τράβηξε γρήγορα την προσοχή της Ρεάλ Μαδρίτης, το ενδιαφέρον της οποίας γι’ αυτόν πυροδοτήθηκε από την ιεραρχία και τις δυνατότητές του για το μέλλον.

Μετά από ένα χρόνο στην Castilla, άρχισε να κάνει τα πρώτα του βήματα στην πρώτη ομάδα. Ωστόσο, η κριτική δεν άργησε να φτάσει λόγω της έλλειψης στόχων. Αλλά τώρα, εκτός από την ντρίμπλα, την ικανότητα και την ταχύτητά του, ο εξτρέμ έχει προσθέσει περισσότερη σαφήνεια στις τελικές του κινήσεις και έχει γίνει φίλος με τα γκολ. Αφού σημείωσε μόλις τρία γκολ σε 35 αγώνες την περασμένη σεζόν, έχει προχωρήσει με δέκα γκολ σε 16 εμφανίσεις.

Ποιο είναι το μυστικό του;

Μάθετε για τη διατροφή και την προπόνηση που άλλαξαν τη ζωή του Βινίσιους

Τα γεύματα, η άσκηση και η καλή ξεκούραση είναι απαραίτητα για την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης. Ο Βινίσιους είχε ήδη δείξει εξαιρετικές ικανότητες.

Οι αλλαγές στη διατροφή του και το νέο του πρόγραμμα προπόνησης κάνουν μεγάλη διαφορά σε ένα άθλημα που απαιτεί περισσότερη σωματική δύναμη και γρήγορη ανάρρωση, εκτός από τεχνικές ιδιότητες και φυσικές δεξιότητες. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς η διατροφή και η προπόνηση τον οδήγησαν να φτάσει στο μέγιστο της απόδοσής του.

Ποδοσφαιριστές.

Ένας προσωπικός σεφ για τα γεύματα

Από την άφιξή του στην Ευρώπη, ο Vinícius ήταν πάντα προσεκτικός με τα γεύματα και τη διατροφή του. Ωστόσο, τώρα έχει ένα πιο ολοκληρωμένο και πιο οργανωμένο σχέδιο.

Στην αρχή της χρονιάς, προσέλαβε έναν Γάλλο σεφ, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την παροχή όλων των θρεπτικών συστατικών που είναι απαραίτητα για τον νεαρό επιθετικό να αποδώσει στο υψηλότερο επίπεδο. Όχι μόνο επιλέγει το φαγητό, αλλά σερβίρει και τα πιάτα ισορροπημένα και με τις σωστές ποσότητες.

Ο Vinícius έτρωγε πάντα λίγο από όλα, αλλά τώρα το κάνει με τάξη και με σωστές μερίδες.

Από τη δίαιτα Carioca μέχρι το επαγγελματικό σχέδιο

Στο παρελθόν, ο Βινίσιους έκανε μια δίαιτα βασισμένη σε μαύρα φασόλια, ρύζι και μπριζόλες – ένα τυπικό βραζιλιάνικο γεύμα. Μια από τις θείες του ήταν υπεύθυνη για την προετοιμασία αυτού του πλούσιου σε φώσφορο, κάλιο και βιταμίνη Β3 πιάτου.

Επίσης συνήθιζε να τρώει πολλά ζυμαρικά και κοτόπουλο και ψάρι, που σήμερα αποτελούν τη βάση της διατροφής του. Ωστόσο, το σχέδιο αυτό ολοκληρώθηκε πρόσφατα και ρυθμίστηκε με δίκαιες μερίδες.

Αυτές είναι μερικές από τις τροφές που δεν λείπουν ποτέ από τη διατροφή του σταρ της Μαδρίτης:

  • Το ζαμπόν είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β, σίδηρο και ψευδάργυρο, παρέχοντας τις απαραίτητες πρωτεΐνες για τους επίλεκτους αθλητές.
  • Το τυρί έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Είναι ιδανικό για αποκατάσταση μετά από σωματική καταπόνηση.
  • Τα αυγά παρέχουν πρωτεΐνες, αμινοξέα, βιταμίνες και μέταλλα.
  • Τα γιαούρτια χαμηλών θερμίδων παρέχουν κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο και μαγνήσιο. Επίσης, βοηθούν στην αποκατάσταση των ιστών και στην πρόληψη των κράμπες.
  • Το κοτόπουλο περιέχει βασικές βιταμίνες και πρωτεΐνες για την προστασία των μυϊκών ινών και την επιτάχυνση της ανάρρωσης.
  • Ψάρια: Από τις καλύτερες επιλογές για τους αθλητές είναι ο σολομός, ο τόνος και οι σαρδέλες. Παρέχουν βιταμίνες Β6 και Β12, μαγνήσιο, φώσφορο και ωμέγα-τρία λιπαρά οξέα. Επίσης, βοηθούν στην πρόληψη τραυματισμών, βελτιώνουν το νευρικό σύστημα και προάγουν τον μεταβολισμό.
  • Τα λαχανικά και τα όσπρια παρέχουν ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο, φυτικές ίνες και μεταλλικά άλατα.
  • Τα φρούτα είναι πλούσια σε βιταμίνη C. Παρέχουν φυτικές ίνες, άλατα, υδατάνθρακες και ενέργεια. Φρούτα όπως το πεπόνι ή το καρπούζι αποτρέπουν την αφυδάτωση, καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό. Ωστόσο, οι μπανάνες, τα εσπεριδοειδή, τα κόκκινα φρούτα, τα αχλάδια και τα μήλα είναι τα καλύτερα.

Τιάγκο Λόμπο: προπονητής α λα Μανγκρινάν

Λένε ότι όταν ο παίκτης της Βαλένθια, Χοσέ Μανκρινιάν, ανατέθηκε να καλύπτει τον Αλφρέντο Ντιστέφανο τη σεζόν 1953/54, ο προπονητής του τον διέταξε να τον ακολουθεί ακόμα και στα ντους. Εκείνη την ημέρα, ο Ισπανός ακύρωσε το γκολ του Αργεντινού και, σύμφωνα με τον μύθο, κυριολεκτικά εκπλήρωσε τις εντολές του μετά τον αγώνα.

Κάτι παρόμοιο κάνει και ο Τιάγκο Λόμπο, ο γυμναστής του Βινίσιους. Τόσο που τον συνόδευσε στις διακοπές του στο Ρίο ντε Τζανέιρο και στο Κανκούν για να τον φέρει σε άριστη κατάσταση. Υπήρχαν παραλίες φυσικά, αλλά και προπόνηση στην άμμο και άσκηση με βάρη. Στην πραγματικότητα, το προηγούμενο καλοκαίρι ήταν το κλειδί για την τρέχουσα έκρηξη του εξτρέμ της Ρεάλ Μαδρίτης αφού απέκτησε περισσότερη δύναμη, ευκινησία και ταχύτητα.

Επί του παρόντος, ο Lobo δουλεύει με τον Vinícius κάθε απόγευμα στο γυμναστήριο που έχει στήσει ο ποδοσφαιριστής στο σπίτι του. Το επίκεντρο είναι η αποθεραπεία του παίκτη και η αποφυγή τραυματισμών. Μία από τις προϋποθέσεις του Lobo είναι να εργάζεται πάντα με την υποστήριξη του συλλόγου και να βρίσκεται σε επαφή με το προπονητικό επιτελείο με επικεφαλής τον Ιταλό Carlo Ancelotti.

Ejercicios en la playa.
Οι διακοπές του Vinícius στην παραλία δεν ήταν για πλήρη ξεκούραση, αλλά για να εκμεταλλευτούν διαφορετικές συνθήκες και άσκηση.

Υγιεινή ζωή και φυσικό ταλέντο για να φτάσεις στην κορυφή με τη Ρεάλ Μαδρίτης

Ο Vinícius πάντα λάμβανε υπόψη ότι η προπόνηση και η καλή διατροφή είναι απαραίτητα για να φτάσετε στο καλύτερο επίπεδο. Ο νεαρός ζει παρέα με πολλά μέλη της οικογένειας και φίλους, σε ένα ήσυχο περιβάλλον μακριά από τα πάρτι και τις υπερβολές που έχουν χαρακτηρίσει άλλους ποδοσφαιριστές.

Η αλλαγή του Βινίσιους συνίστατο στο να συγκεντρώσει μια ομάδα επαγγελματιών στην υπηρεσία του για να οργανώσει καλύτερα τη διατροφή του και να σχεδιάσει τη συμπληρωματική προπόνησή του τα πρωινά με τη Μαδρίτη στο Valdebebas.

Η καλή διατροφή και ενυδάτωση, μια οργανωμένη ρουτίνα προπόνησης που συμπληρώνεται με καθημερινές δραστηριότητες, η απαραίτητη σταθερότητα και πειθαρχία και ξεκούραση είναι μερικά από τα κλειδιά για την επίτευξη της καλύτερης απόδοσης. Αυτό ισχύει τόσο για τους επίλεκτους αθλητές όσο και για οποιονδήποτε από εμάς.

Δεν υπάρχουν άλλα μυστικά, εκτός από τις φυσικές ικανότητες του Βινίσιους. Είναι αναμφίβολα ένας από αυτούς που τον αγγίζει ένα μαγικό ραβδί όταν πρόκειται για ποδόσφαιρο.

Μπορεί να σας ενδιαφέρει ...

Οι τραυματισμοί που έχει υποστεί ο Κριστιάνο Ρονάλντο
Με Υγεία
Διαβάστε το Με Υγεία
Οι τραυματισμοί που έχει υποστεί ο Κριστιάνο Ρονάλντο

Όταν μιλάμε για τον Κριστιάνο Ρονάλντο, μιλάμε για έναν ασταμάτητο αθλητή ο οποίος κατανοεί τις απαιτήσεις του επαγγελματικού ποδοσφαίρου



  • Oliveira CC, Ferreira D, Caetano C, Granja D, Pinto R, Mendes B, Sousa M. Nutrition and Supplementation in Soccer. Sports (Basel). 2017 May 12;5(2):28. doi: 10.3390/sports5020028. PMID: 29910389; PMCID: PMC5968974. Disponible en: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/29910389/
  • Manzano-Carrasco S, Felipe JL, Sanchez-Sanchez J, Hernandez-Martin A, Gallardo L, Garcia-Unanue J. Physical Fitness, Body Composition, and Adherence to the Mediterranean Diet in Young Football Players: Influence of the 20 mSRT Score and Maturational Stage. Int J Environ Res Public Health. 2020 May 7;17(9):3257. doi: 10.3390/ijerph17093257. PMID: 32392773; PMCID: PMC7246506. Disponible en: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/32392773/