Θεραπεύστε φυσικά τον πόνο στον λαιμό και την πλάτη;

29 Απριλίου 2018
Θέλετε να θεραπεύσετε φυσικά τον πόνο στον λαιμό και την πλάτη; Θα πρέπει να υιοθετήσετε μια ρουτίνα ασκήσεων και νέων καθημερινών συνηθειών. Μάθετε πώς σε αυτό το άρθρο!

Ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τάμπλετ και έξυπνα τηλέφωνα… βρίσκονται όλα συνεχώς παρόντα στη ζωή μας. Χάρη σε αυτά, δημιουργούμε και διατηρούμε σχέσεις όπως επίσης και ενημερωνόμαστε. Ωστόσο, η χρήση τους μπορεί να προκαλέσει πόνο στον λαιμό και την πλάτη.

Φυσικά, η λύση δεν είναι να τα παρατήσουμε. Αντιθέτως, θα πρέπει να ενσωματώσουμε ασκήσεις και δραστηριότητες που μειώνουν τις παρενέργειες τις οποίες δημιουργεί η συνεχής χρήση τους στην καθημερινή μας ρουτίνα.

Παρ’ όλα αυτά, πριν προτείνουμε ασκήσεις γι’ αυτό το πρόβλημα, πιστεύουμε πως είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι προκαλεί τον πόνο στον λαιμό και την πλάτη.

Οι μυϊκές συσπάσεις ενεργοποιούν τον πόνο στον λαιμό και την πλάτη

Οι μυϊκές συσπάσεις ενεργοποιούν τον πόνο στον λαιμό και την πλάτη

Οι συσπάσεις είναι τραυματισμοί που δημιουργούνται όταν οι μύες τεντώνονται για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Όταν συμβεί αυτό, εμφανίζονται οι λεγόμενοι «κόμποι.» Αυτοί είναι το αποτέλεσμα της ανικανότητας των μυών μας να επιστρέψουν σε κατάσταση ξεκούρασης.

Η μυϊκή σύσπαση εντείνεται σε σχέση με τη δύναμη των μυών. Ως εκ τούτου, όσο πιο αδύναμοι είναι τόσο περισσότερο πόνο θα νιώσετε.

Εξαιτίας του ότι δεν χρησιμοποιούμε την πλάτη και το λαιμό για να πιάσουμε ή να κρατήσουμε πράγματα, είναι πολύ ευαίσθητες περιοχές. Για τον ίδιο λόγο, τείνουμε να μην τις φροντίζουμε τόσο πολύ. Μόνο όταν εμφανίσουμε τα συμπτώματα θυμόμαστε πως υπάρχουν.

Γι’ αυτό, το να κάνετε ασκήσεις για να μειώσετε την ένταση και να δυναμώσετε τους μυς σας είναι σημαντικό. Θα χρειαστεί επίσης να κάνετε κάποιες αλλαγές στη ζωή σας για να εξαλείψετε το άγχος. Εάν δε το κάνετε τότε οι μύες σας θα είναι μόνιμα σε ένταση και δεν θα αποφύγετε τον πόνο στον λαιμό και την πλάτη.

Ασκήσεις που θα βοηθήσουν τη φυσική θεραπεία της πλάτης και του λαιμού

Πριν ξεκινήσετε αυτές τις ασκήσεις, βεβαιωθείτε πως κάθεστε στη σωστή στάσηΠροτείνουμε να υιοθετήσετε τη στάση του λωτού, αλλά αν δε μπορείτε, σιγουρευτείτε πως η πλάτη σας είναι πολύ ίσια.

Έπειτα, είναι ώρα να εξασκηθείτε στην αναπνοή. Αυτό είναι πολύ σημαντικό να γίνει, καθώς το σώμα σας βασίζεται σε αυτό για την επαρκή οξυγόνωσή του.

Ιδανικά, θα πρέπει να αναπνέετε αργά: όταν εισπνέετε, γεμίστε την κοιλιά σας και αδειάστε τη όταν εκπνέετε. Έτσι, θα επιτύχετε ένα στάδιο χαλάρωσης που θα εξαλείψει τις εντάσεις.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το άρθρο: Βαθιά αναπνοή: 7 απίστευτα οφέλη σύμφωνα με την επιστήμη

1. Γυρίστε το κεφάλι αριστερά και δεξιά

  • Αρχίστε να γυρίζετε σε κάθε πλευρά αλλά διατηρήστε τον λαιμό στο κέντρο.
  • Να θυμάστε πως η φυσική άσκηση πρέπει να είναι προοδευτική. Διαφορετικά, ο κίνδυνος τραυματισμών αυξάνεται σημαντικά.
  • Επαναλάβετε την άσκηση πέντε φορές για κάθε πλευρά.

2. Γείρετε πίσω το κεφάλι σας

Κάντε το απαλά, με την πλάτη σας ίσια και το λαιμό σας στο κέντρο.

  • Πρώτα, γείρετε το κεφάλι σας πίσω. Έπειτα, γείρετέ το προς το στήθος σας.
  • Εκτελέστε την κίνηση πέντε φορές, όπως κάνατε και πριν.
  • Μην ταράζεστε, από τη στιγμή που δεν αναζητούμε ένταση.

3. Γείρετε το κεφάλι σας από πλευρά σε πλευρά

Θέλετε να θεραπεύσετε φυσικά τον πόνο στον λαιμό και την πλάτη;

Αυτό όλο έχει να κάνει με το να σιγουρευτείτε ότι τ’ αυτιά σας είναι παράλληλα με τα χέρια σας. Αν το κάνετε βίαια, μπορεί να νιώσετε κράμπα ή τράβηγμα στον μυ.

  • Κάνετε λεπτές κινήσεις και ξεκουραστείτε για μερικά δευτερόλεπτα με το λαιμό στο κέντρο.
  • Και πάλι, επαναλάβετε πέντε φορές.

4. Περιστρέψτε το κεφάλι σας για να μειώσετε τον πόνο στον λαιμό και την πλάτη

Τώρα ήρθε η ώρα να κάνετε πλήρη κύκλο, ξεκινώντας από την αρχική θέση. Αν η πλάτη σας καμπυλώσει ή ο λαιμός σας αλλάξει θέση, θα εφαρμοστεί επιβλαβής πίεση στη σπονδυλική σας στήλη.

  • Αρχίστε την περιστροφή από τα δεξιά και βεβαιωθείτε πως όταν κάνετε πλήρη περιστροφή, το πηγούνι σας αγγίζει το στήθος σας.
  • Ολοκληρώστε πέντε περιστροφές και ξεκινήστε πάλι, αυτή τη φορά από την αριστερή πλευρά.

5. Τεντώστε τη σπονδυλική σας στήλη

  • Περιστρέψτε το πρόσωπό σας στα δεξιά και χαμηλώστε το σαγόνι σας ελάχιστα χωρίς να το ζορίσετε.
  • Έπειτα, βάλτε το χέρι σας στην πίσω πάνω πλευρά του κεφαλιού σας και πιέστε απαλά προς τα κάτω. Προσέχετε τα χέρια σας να είναι χαλαρά.
  • Κρατήστε τη στάση για δέκα δευτερόλεπτα.
  • Κάντε το ίδιο προς τ’ αριστερά.

6. Απολαύστε τον ελεύθερο χρόνο σας

Αντιμετωπίστε τον πόνο στον λαιμό

Τέλος, θα θέλαμε να σας θυμίσουμε πως ο πόνος στην πλάτη και το λαιμό συνδέεται πολλές φορές με το άγχος. Γι’ αυτό, εκτός από αυτές τις ασκήσεις, προσπαθήστε ν’ αφιερώνετε χρόνο χαλάρωσης στον εαυτό σας.

Κάντε μια λίστα με δραστηριότητες που απολαμβάνετε και εντάξτε τες όσο περισσότερο μπορείτε στην καθημερινή σας ζωή.

Υπάρχουν άνθρωποι που επιτρέπουν στον εαυτό τους να διασκεδάσει μονάχα όταν ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις τους. Ωστόσο, κάτι τέτοιο διευκολύνει στο να μπείτε σε έναν ατελείωτο κύκλο υποχρεώσεων.

Για το λόγο αυτό, προγραμματίστε τον χρόνο για διασκέδαση και χαλάρωση. Αυτή η στρατηγική θα σας επιτρέψει να δεσμευθείτε στον εαυτό σας.

Διαβάστε επίσης; 5  συμβουλές για πνευματική χαλάρωση

Η καλή υγεία είναι ένας συνδυασμός καλής φυσικής και πνευματικής κατάστασης. Τη στιγμή που μείνει πίσω η μία από τις δύο, θα ακολουθήσει και η άλλη. Γιατί να μην πάρετε τον χρόνο για λίγη παραπάνω διασκέδαση και χαλάρωση;