Πώς να φτιάξετε πέντε υγρές κρέμες με φυτική βάση

29 Ιούνιος, 2020
Με συστατικά όπως καρύδα και σπόρους, μπορείτε να φτιάξετε ορισμένες νόστιμες υγρές κρέμες με φυτική βάση για να αντικαταστήσετε τις κρέμες γάλακτος. Διαβάστε το σημερινό μας άρθρο για να τις ανακαλύψετε!
 

Θέλετε να μάθετε πώς να παρασκευάζετε υγρές κρέμες με φυτική βάση;

Άνθρωποι που ακολουθούν χορτοφαγική ή βέγκαν διατροφή έχουν βρει υποκατάστατα για τα περισσότερα τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Ενώ υπάρχουν πολλές διαφορές στη θρεπτική αξία, έχουν ανακαλυφθεί πολλές υγιεινές επιλογές οι οποίες είναι τέλειες για την παρασκευή παραδοσιακών πιάτων.

Η υγρή κρέμα που παίρνουμε από το αγελαδινό γάλα περιλαμβάνεται συχνά στην παρασκευή δεκάδων συνταγών χάρη στην κρεμώδη υφή της. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι προτιμούν να την αποφεύγουν επειδή έχουν δυσανεξία στη λακτόζη ή επειδή είναι προϊόν ζωικής προέλευσης.

Όμως, χάρη σε συστατικά όπως είναι οι σπόροι, οι ξηροί καρποί, και η καρύδα, μπορούμε να φτιάξουμε υγρές κρέμες με φυτική βάση όποτε τις χρειαζόμαστε. Αυτές οι επιλογές είναι πιο ελαφριές, περιέχουν λιγότερες θερμίδες, και η διατροφική τους αξία είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.

Απολαύστε τις!

Πέντε νόστιμες υγρές κρέμες με φυτική βάση που πρέπει να δοκιμάσετε

Οι υγρές κρέμες με φυτική βάση είναι προϊόντα τα οποία μπορούν να αντικαταστήσουν τις παραδοσιακές υγρές κρέμες. Συχνά, έχουν όμοια υφή με την κρέμα γάλακτος αλλά διαφέρουν στις θρεπτικές ουσίες και στα λιπαρά. Αν και θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο, είναι πολύ υγιεινές και ταιριάζουν με κρέμες, σούπες, αρτοσκευάσματα, και άλλες συνταγές.

1. Υγρή κρέμα καρύδας

Υγρή κρέμα καρύδας
 

Η υγρή κρέμα καρύδας είναι η κρέμα που χρησιμοποιείται περισσότερο ως φυτικό υποκατάστατο χάρη στην υφή και τη θρεπτική της αξία.

Μία από τις πιο δημοφιλείς υγρές κρέμες με φυτική βάση παρασκευάζεται από γάλα καρύδας. Λόγω της κρεμώδους υφής της πρόκειται για την υγρή κρέμα με φυτική βάση που χρησιμοποιείται περισσότερο σε γλυκά και αρτοσκευάσματα. Επίσης, ταιριάζει καλά με σμούθι και κρέμες λαχανικών.

Παρασκευή

  • Πρώτα, προμηθευτείτε μισό λίτρο γάλα καρύδας με τουλάχιστον 60% εκχύλισμα καρύδας.
  • Έπειτα, τοποθετήστε το στο ψυγείο για 24 ώρες.
  • Μετά από αυτό το διάστημα, βάλτε το σε ένα μπολ και χτυπήστε το στο χέρι με έναν αβγοδάρτη.
  • Αφότου τελειώσετε, προσθέστε το στις αγαπημένες σας συνταγές.

Ανακαλύψτε: Τρεις απίθανες συνταγές για βέγκαν τυρί

2. Υγρές κρέμες με φυτική βάση – Κρέμα με σπόρους κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας περιέχουν σημαντικές ποσότητες υγιεινών λιπαρών, αμινοξέων, και αντιοξειδωτικών. Χάρη στην ελαφριά τους γεύση, είναι ένα εξαιρετικό συστατικό για να παρασκευάσετε υγρές κρέμες με φυτική βάση, αλλά και άλλα προϊόντα. Μπορείτε να την προσθέσετε στις σαλάτες σας ή σε λαχανικά.

Παρασκευή

  • Αρχικά, ρίξτε μια κούπα σπόρους κολοκύθας σε ένα μπλέντερ.
  • Έπειτα, επεξεργαστείτε τους με λίγες κουταλιές εξαιρετικά παρθένου ελαιόλαδου.
  • Προσθέστε αλάτι και μια κούπα νερό και συνεχίστε την επεξεργασία μέχρι να πάρετε μια λεία κρέμα χωρίς σβόλους.

3. Υγρή κρέμα με κάσιους

Κάσιους σε μπολ
 

Οι υγρές κρέμες με ξηρούς καρπούς είναι πάντοτε καλή ιδέα καθώς περιέχουν υγιεινά λιπαρά οξέα, όπως ωμέγα-3.

Μια νόστιμη υγρή κρέμα με κάσιους θα σας επιτρέψει να απολαύσετε υγιεινά επιδόρπια χωρίς ενοχές. Το βασικό της συστατικό είναι μια πηγή υγιεινών λιπαρών όπως ολεϊκού οξέος, αλλά και πρωτεϊνών, βιταμινών, και μετάλλων. Από την άλλη, η υφή της είναι καταπληκτική για επικάλυψη κέικ ή για γέμιση γλυκών.

Παρασκευή

  • Πρώτα, μουλιάστε λίγα κάσιους σε μια κούπα νερό.
  • Την επόμενη μέρα, ρίξτε τα στο μπλέντερ και επεξεργαστείτε τα.
  • Προσθέστε μια κουταλιά χυμό λεμονιού και 1/4 της κούπας νερό.
  • Έπειτα, αν θέλετε, προσθέστε μισό κουταλάκι του γλυκού σπόρους βανίλιας.
  • Τέλος, χτυπήστε τα με δύναμη χρησιμοποιώντας έναν αβγοδάρτη μέχρι να αποκτήσει κρεμώδη υφή το μείγμα.

4. Υγρές κρέμες με φυτική βάση – Κρέμα με σουσάμι

Πρόκειται για μία από τις υγρές κρέμες που θα απολαύσετε με τον καπουτσίνο σας, τα αρτοσκευάσματα, και τα γλυκά σας. Το σουσάμι είναι γνωστό για την υψηλή του περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά τα οποία ωφελούν την υγεία του καρδιαγγειακού.

Παρασκευή

  • Ξεκινήστε συνδυάζοντας δύο κουταλιές της σούπας ωμό ταχίνι (κρέμα σουσαμιού) με τέσσερις κουταλιές της σούπας φιλτραρισμένο νερό.
  • Αναμείξτε για λίγα λεπτά, μέχρι να πάρετε μια λεία, πηχτή κρέμα.
  • Τέλος, προσθέστε λίγη καστανή ζάχαρη ή σιρόπι για να τη γλυκάνετε.

Διαβάστε επίσης: Θρεπτική αξία του γάλακτος κάνναβης, οφέλη και μια συνταγή

5. Υγρή κρέμα με ηλιόσπορους

 
Πέντε υγρές κρέμες με φυτική βάση

Πλούσιοι σε βιταμίνη Ε και λιπαρά οξέα, οι ηλιόσποροι είναι τεράστια πηγή αντιοξειδωτικών.

Περιέχουν σημαντικές ποσότητες λιπαρών οξέων, ψευδαργύρου, σεληνίου, και βιταμίνης Ε. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες βοηθούν τη βελτίωση της υγείας του καρδιαγγειακού και τον περιορισμό του οξειδωτικού στρες. Η υγρή κρέμα με ηλιόσπορους είναι τέλεια σε σαλάτες και σάντουιτς.

Παρασκευή

  • Πρώτα, μουλιάστε τους ηλιόσπορους σε μια κούπα νερό.
  • Την επόμενη μέρα, βάλτε τους στο μπλέντερ μαζί με μια κουταλιά μαγιά ζυθοποιίας.
  • Αναμείξτε μέχρι να πάρετε μια κρεμώδη υφή.

Ψάχνετε εναλλακτικές επιλογές για τα γαλακτοκομικά προϊόντα; Τότε σημειώστε αυτές τις υγρές κρέμες με φυτική βάση. Όπως θα παρατηρήσατε, φτιάχνονται εύκολα και μπορείτε να τις προσθέσετε σε διάφορες συνταγές.